Jump to content

Feedback & WikiGTA forum verhuisd


Lantyz

Recommended Posts

Zoals jullie (of in ieder geval één van jullie) wellicht al gezien hebben is het Feedbackforum uit het bovenste forumblok verdwenen. Geen nood, je kunt het terugvinden in het blok "GTAGames Netwerk", waar het tussen de andere communityfora staat. Ook het WikiGTA forum is hierheen verplaatst. Met deze indeling staan de Grand Theft Auto fora verder naar boven in het zicht, en staan de fora over het netwerk bij elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ikkes

    3

  • Cabyon

    3

  • Kloep

    3

  • NickyHendriks

    3

Ik kwam daarnet in het forum en dacht dat ik gebanned was omdat ik deze fora niet kon zien, gelukkig is het dat maar. Maar je hebt wel gelijk dat de Grand Theft Auto Fora nu meer in het zicht komt, dus het is wel een mooie aanpassing. ^^ Maar nu heb ik wel een heleboel Community fora. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie (of in ieder geval één van jullie) wellicht al gezien hebben is het Feedbackforum uit het bovenste forumblok verdwenen. Geen nood, je kunt het terugvinden in het blok "GTAGames Netwerk", waar het tussen de andere communityfora staat. Ook het WikiGTA forum is hierheen verplaatst. Met deze indeling staan de Grand Theft Auto fora verder naar boven in het zicht, en staan de fora over het netwerk bij elkaar.

Ik vind het zo misschien wel wat chiller heur! :D

Ik kwam daarnet in het forum en dacht dat ik gebanned was omdat ik deze fora niet kon zien, gelukkig is het dat maar. Maar je hebt wel gelijk dat de Grand Theft Auto Fora nu meer in het zicht komt, dus het is wel een mooie aanpassing. ^^ Maar nu heb ik wel een heleboel Community fora. :(

Ik ook! xD

Ik dacht even dat ik was gebanned of weet ik wat xD

PS: Ik stuurde direct een PB naar Lantyz, PatrickW en .Levi. waarom de boel was verbouwd :7

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

Even wennen natuurlijk. Maar zodra het gewend is, zal het denk ik handiger zijn. Alles wat beter bij elkaar past, staat nu ook bij elkaar.

En eigenlijk klopt de titel niet. Er is een nieuwe categorie bij: Nieuws & Mededelingen. De fora Hosted Projects en Gangs & Corporations zijn verplaatst naar GTAGames Netwerk, en die hele categorie is verplaatst naar beneden. Maar ik denk dat de meeste het met jouw uitleg ook wel zullen snappen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het altijd wel handig dat Feedback bovenaan stond. Maar nu vraag ik me eigenlijk wel af wat precies het verschil is tussen Mededelingen en Nieuws: GTAGames. Want mededelingen zijn nieuws, en nieuws is een mededeling. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het altijd wel handig dat Feedback bovenaan stond. Maar nu vraag ik me eigenlijk wel af wat precies het verschil is tussen Mededelingen en Nieuws: GTAGames. Want mededelingen zijn nieuws, en nieuws is een mededeling. :7

Dat is een zeer filosofisch vraagstuk.

Daar zouden wij met z'n allen eens goed over na moeten denken ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het altijd wel handig dat Feedback bovenaan stond. Maar nu vraag ik me eigenlijk wel af wat precies het verschil is tussen Mededelingen en Nieuws: GTAGames. Want mededelingen zijn nieuws, en nieuws is een mededeling. :7

Mededelingen over de site, Nieuws over GTA. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het altijd wel handig dat Feedback bovenaan stond. Maar nu vraag ik me eigenlijk wel af wat precies het verschil is tussen Mededelingen en Nieuws: GTAGames. Want mededelingen zijn nieuws, en nieuws is een mededeling. :7

Dat is een zeer filosofisch vraagstuk.

Daar zouden wij met z'n allen eens goed over na moeten denken ^_^

Daar hoeven we helemaal niet over na te denken:

In Nieuws staan de officiele nieuwsberichten afkomstig GTAgames, dat verschijnt dus ook op de voorpagina van gtagames.nl (nieuws over acties e.d.)

In Mededelingen staan de meer "huishoudelijke mededelingen", zoals dit berichtje, wat dus ook niet op de voorpagina staat.

btw, wat een wijzigingen allemaal, ik scheld nog steeds sommige admins uit voor Global Moderator en scoll te ver voor het SA:MP en dan hebben ze alweer wat nieuws :puh:

Maaruh.. ziet er netjes uit hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...