Jump to content

Feedback & WikiGTA forum verhuisd


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ikkes

    3

  • Cabyon

    3

  • Kloep

    3

  • NickyHendriks

    3

Kan 't nieuwsbericht (als die er was) niet meer vinden, maar er meende me wat bij te staan dat het WikiGTA forum daar ook altijd te vinden was en deze juist naar boven was geplaatst om er wat meer nadruk op te geven? Zelf ook niet zo'n grote voorstander van het verplaatsen van Feedback, maar oké :puh:

@ hierboven: Nu staan er boven twee, ook goed? :7

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat het een voordeel is dat feedback niet meer bovenaan staat. Het wordt vooral gebruikt als dump voor afscheidstopics en andere zaken. Ze mogen in de plaats wel een link naar de FAQ en de regels plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat het een voordeel is dat feedback niet meer bovenaan staat. Het wordt vooral gebruikt als dump voor afscheidstopics en andere zaken. Ze mogen in de plaats wel een link naar de FAQ en de regels plaatsen.

Ik vind juist dat de feedback ook bovenaan moet want nu zal je meer onduidelijk heid krijgen van waar je vragen kan stellen omdat je neit weer waar Feedback staat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het eerder een kwestie van wennen is, om even naar beneden te scrollen is niet zoveel werk... dus echt veel verschil maakt het niet behalve dat ze ergens anders staan, over een poosje heeft niemand er meer last van.. en als iemand er last van heeft vraag ik mij af hoe... :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie (of in ieder geval één van jullie) wellicht al gezien hebben is het Feedbackforum uit het bovenste forumblok verdwenen. Geen nood, je kunt het terugvinden in het blok "GTAGames Netwerk", waar het tussen de andere communityfora staat. Ook het WikiGTA forum is hierheen verplaatst. Met deze indeling staan de Grand Theft Auto fora verder naar boven in het zicht, en staan de fora over het netwerk bij elkaar.

:kots: Ik protesteer!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp de beweegredenen van de Admins om meer aandacht op de GTA fora te vestigen alleen ben ik van mening dat dit op een verkeerde manier is gebeurd en hiemee een stuk van de "klandvriendelijkheid" verloren is gegaan.

Waar een onbekend, nieuw lid eerst de Mededelingen en Feedback snel gepresenteerd kreeg en dus snel in één oogopslag de "belangrijke" fora zag en waar iemand die op het forum kwam voor WikiGTA dit bijpassende forum meteen in zijn schrem kreeg moeten beide nu gaan "zoeken" wat toch bij de vaak luie bezoekers op bezwaren stuit en hiermee de interesse in het forum kan verliezen. Waarmee je toch in mijn ogen je doel voorbijstreefd.

Goed de mensen die het echt willen zullen het natuurlijk snel opmerken, maar toch verlies je hier volgens mij leden mee, hetgeen wat mij niet echt de bedoeling lijkt. Tevens werden de GTA fora toch wel gezien, je zag ze immers al staan zonder te scrollen dus lijkt deze verplaatsing in zijn geheel mij overbodig en erg geforceerd.

Het leek mij dan overigens logischer om een forum als Nieuws naar beneden te schoppen, want deze krijg je op de pagina van Gtagames ook allemaal te zien incl. de link naar het bijbehorende topic. Waarom zou deze dan wel bovenaan moeten staan en de in mijn ogen belangrijke fora voor de onbekenden niet?

Maar dit is mijn mening natuurlijk :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom mensen feedback en het wikigta forum de belangrijkste fora vinden. Wij zijn een GTA forum, en de belangrijkste fora zijn in mijn ogen dan ook de fora waar informatie te vinden over GTA.

Feedback en het wikigta forum zijn hoofdzakelijk bedoeld voor vragen en opmerkingen over de site zelf en niet voor GTA gerelateerde informatie. De meeste nieuwe leden zullen op zoek zijn naar informatie over GTA en die zullen met deze opzet dus veel sneller het juiste forum vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom mensen feedback en het wikigta forum de belangrijkste fora vinden. Wij zijn een GTA forum, en de belangrijkste fora zijn in mijn ogen dan ook de fora waar informatie te vinden over GTA.

Feedback en het wikigta forum zijn hoofdzakelijk bedoeld voor vragen en opmerkingen over de site zelf en niet voor GTA gerelateerde informatie. De meeste nieuwe leden zullen op zoek zijn naar informatie over GTA en die zullen met deze opzet dus veel sneller het juiste forum vinden.

Maar als ze nou bijvoorbeeld actief willen worden... Wat dan? Dan kan hij/zij weer naar een subforum zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ze nou bijvoorbeeld actief willen worden... Wat dan? Dan kan hij/zij weer naar een subforum zoeken

Nouja, zoeken... Even naar beneden scrollen en je ziet ze. Kijk, de regels en de FAQ werden niet gevonden, omdat deze niet te vinden zijn op de mainpage. De feedback en wikigta zijn wel te vinden op de mainpage. Je ziet op deze manier de GTAFora beter en de feedback en wikigta fora zijn ook nog prima te vinden (de meeste leden scrollen ook nog wel regelmatig). ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...