Exoit Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Brave IslandsDit word geen TC!!Verhaal:Welkom op het zonnige Brave Islands! Denk je dat dit het paradijs is? Vergeet het dan maar, want op deze eilanden maken drugsdealers, bendeleden en criminelen de dienst uit. Blijf je liever op de hoofdeilanden of neem je liever een kijkje op het geheime eiland van de overheid? Zorg in ieder geval dat je goed bewapend bent! Beleef en zie alles op de Brave Islands!Team:Leader:CorrectHostCo-leader:JelleVDModeller's:CorrectHostJelleVDSennekenApple-MacTimskePhotoshopper:Zamg0d1SCM modder:-Er zijn nog steeds mensen gezocht!dus meld je aan door hier te posten of mij een pb te sturen! Bewerkt: 17 maart 2009 door CorrectHost Reageren
Puma Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Jezus op een bakfiets, alweer een nieuwe TC?! Het begint echt irritant te worden, elke week vijf nieuwe TC's, die na drie weken weer dood worden verklaard, waarna de starters weer een nieuwe TC starten en het zo eeuwig doorgaat... Reageren
Exoit Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Het is niet bedoeld als TC gewoon een leuk nieuw eilandje! Reageren
Puma Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Aha, en jij hebt genoeg ervaring om bugloze models te maken, ze succesvol ingame te krijgen plus de rest van alle crap? Reageren
Exoit Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Moet dit afgezeken worden of niet? Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 ACh trek je er niks van aan en maak gewoon die mod als die uit is download ik hem. Veel sucse% ermee Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ohjaa trouwens , voor welke GTA word die ? Reageren
Exoit Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hij word lekker voor GTA San Andreas. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Lukt je nooit. Dit zijn de enige woorden die ik voor deze mod heb. Reageren
Think Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Lukt je nooit. Dit zijn de enige woorden die ik voor deze mod heb. Hoopvolle en aanmoedigende woorden Lukt het niet dan lukt het niet, het is nooit plezant om afgekraakt te worden. Succes Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 De geheime basis vind ik ripped van mijn Peek Island versie, sorry. Reageren
Puma Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Of je ziet het gewoon als commentaar van mensen met jarenlange ervaring die je proberen te behoeden voor weer een mislukte mod .. Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Effe sirieus ik heb geen verstand van modden (weet niet eens hou je ze ingame zet) Maar waarom zou deze dan niet lukken PS : ik zou wel graag willen modden als iemand mij het wilt leren stuur een PB Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Effe sirieus ik heb geen verstand van modden (weet niet eens hou je ze ingame zet)Maar waarom zou deze dan niet lukken PS : ik zou wel graag willen modden als iemand mij het wilt leren stuur een PB Het proberen van SketchUp is modding. Omdat je zelf een eerste blokkendoos maakt, als je ze niet ingame kunt zetten laat je dat aan de pro's over. Ik zelf vond het vorig jaar nog vet moeilijk, maar nu is het te makkelijk voor mij. Eerst gaf ik Puma de schuld steeds dat zijn tutorials niks waren. Nu heb ik spijt ervan wat ik hem allemaal aandeed, maar het is nu okéweer. 'Waves, Twix Bewerkt: 24 januari 2009 door GTA_PEEKCITY Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.