Exoit Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 *Kleine Aanpassingen* Reageren
gta-pilot Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Leuk hé? Models rippen die andere mensen hebben gemaakt. Waar is je link? Waar heb je het model gevonden? Twijfel je aan zijn kwaliteiten? Zet nou eerst een link neer voordat je gaat oordelen. Leuk hé? Models rippen die andere mensen hebben gemaakt. Waar is je bewijs? Je geeft hem niet eens een kans. Ik geloof best dat hij dit zelf gemaakt heeft. Als je denkt dat hij het geript heeft, moet je met links en plaatjes komen. @Park: Ziet er leuk uit, maar het is nog erg leeg. Nog een voetpad misschien? KUTGW Naar bijde: Kijk eerst is naar de qualitijd van het park en alles. Kijk dan is naar die lantaren palen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Veel succes ermee, het ziet er al goed uit op de afbeelding. Maar weet je zeker dat je ze bugloos in-game kan krijgen? Reageren
dutchgod Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Alweer een nieuw project van een minder ervaren persoon.. Zorg dat je hulp kan krijgen van proffesionals in het ingame krijgen want anders gaat het niet lukken.. Kom niet bij mij, wat ik ben er ook niet heel handig in.. Ik heb nog een oud projectje voor je: Als je het wil gebruiken moet je het even zeggen, het is al op goeie in-game grootte, denk hier ook aan bij je eigen models!! Reageren
Siriouz Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Naar bijde: Kijk eerst is naar de qualitijd van het park en alles. Kijk dan is naar die lantaren palen. en dan? misschien heeft ie wel een of ander standaard pack gedownload van sketchup zelf, met wat extra onderdelen zoals lantaarnpalen. of misschien heeft ie wel goede hulp gehad of ze gewoon zelf na lang proberen in elkaar gezet! let je zelf eerst maar eens op de kwaliteit van je nederlands! ik vind dat het best goed gaat, CorrectHost. KUTGW. mijn steun heb je. Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik steun hem ook wel, en ik wens hem veel succes. Alhoewel ik het werkje niet helemaal vertrouw. Ik zie bijvoorbeeld die lampen, ik heb nog nooit een kennis gehoord van jouw waardoor je weet hoe je die lampen zelf kan maken. Ik vind ze namelijk wel erg goed gemaakt, en van jouw moet ik zeggen dat ik dat niet verwacht. Ik verwacht de rippedheid. Maar ik zal eens wat beter zoeken. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik ben (nog steeds) erg benieuwd naar het resultaat van deze mod. Tot nu toe ziet het er goed uit, ik hoop dat we snel in-game screens kunnen verwachten. Maar is het niet handiger om eerst het eiland te maken en daarna pas de onderdelen die toegevoegd worden? Nu ben je namelijk allemaal losse onderdelen van het eiland aan het maken. Ik wens je in ieder geval succes! Grtz RD Reageren
Exoit Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb al een eiland Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Die screens zin er goed uit! KUTGW Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb al een eiland Heb je er misschien een screen van? Grtz RD Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb al een eiland Heb je er misschien een screen van? Grtz RD Ik hoop dat het nu goed is.. Gisteren dat ik hem ermee hielp was het bijna vierkant BTW: waar heb je die lantaarnpalen nou vandaan? Reageren
Exoit Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Nee hij is zeker niet vierkant !!! Sorry heb nu even geen screens ik zit op de laptop waar ik geen Sketch Up op heb Maarja ik ga morgen of vanavond screens posten! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 We wachten af... Als je ingame screens laat zien heb je mij en wel een aantal anderen overtuigd. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 en dan? misschien heeft ie wel een of ander standaard pack gedownload van sketchup zelf, met wat extra onderdelen zoals lantaarnpalen. of misschien heeft ie wel goede hulp gehad of ze gewoon zelf na lang proberen in elkaar gezet! let je zelf eerst maar eens op de kwaliteit van je nederlands!ik vind dat het best goed gaat, CorrectHost. KUTGW. mijn steun heb je. Dus jij gaat nu zitten zeuren over Nederlands? Daar gaat deze hele discussie helemaal niet over. Dus hou je mond maar dicht. Reageren
.Senne Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik weet niet of het al gezegd is, maar Brafe moet eigenlijk brave zijn, als je 'moedig' bedoelt. Verder: KUTGW! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.