Exoit Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ohja dat is waar ook Kan een mod het plz 'Brave' maken? :$ Reageren
Puma Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) (Ik quote even de afbeelding, omdat die op de vorige pagina staat en het daarom onduidelijk kan zijn waar ik het over heb) 3d-letters zijn polyvreters, maak er gewoon een texture van. De lantaarnpalen zijn anderhalf keer zo hoog als het hekje, waarop je misschien antwoordt dat het een laag hekje is, maar waarom hangt het bord dan op kniehoogte? Keep it real . Verder raad ik je aan eerst het eiland af te maken, omdat dat niet al te ingewikkeld is en je dan gewoon het eiland vol kan gaan planten met objects. Als je begint met een parkje moet je rekening houden met models die er nog niet zijn.. Bewerkt: 25 januari 2009 door Puma Reageren
Exoit Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ok ik zou die letters maar weghalen. En ik heb al een eiland alleen nog geen screen dat komt morgen. Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 ben benieuwd naar de screen Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Oeps verkeerde topic.. @ hieronder, zou je dan deze post kunnen verwijderen? Hier hebben we ook niet veel aan.. @ correcthost, 2 hieronder: Nu doe je het zelf.. Bewerkt: 26 januari 2009 door Remi-X Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ook hierbij een vriendelijk, maar uitdrukkelijk verzoek, om iets minder te posten en iets meer te laten zien. We zijn inmiddels al op pagina 4, en we hebben nog maar 3 screens gezien. Daar zou je eigenlijk nog maar een halve pagina mee mogen vullen, als je snapt wat ik bedoel. Dus iets minder praten, iets meer screens. Veel succes met de mod. Reageren
Exoit Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ok! komt voor de bakker! Reageren
Exoit Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) *Update* Mijn Eiland: ( Moet nog gescalet worden! ) Hopelijk vinden jullie het wat Ik kan nog mensen gebruiken!! Wil iemand even een leuk logotje ontwerpen? Bewerkt: 26 januari 2009 door CorrectHost Reageren
MFCL Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Zoals ik ook in de andere topic's zij: maak het eilandje met de sandbox tool! dit ziet er niet uit Reageren
Beagle Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Het eiland is nog vrij plat een saai. Probeer er meer variatie qua hoogtes in te doen Verder ziet het er wel goed uit. Reageren
Exoit Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Het eiland is nog vrij plat een saai. Probeer er meer variatie qua hoogtes in te doen Verder ziet het er wel goed uit. Er komt nog veeel verandering in dit is pas een wipje! Reageren
Timske Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Zoals ik ook in de andere topic's zij:maak het eilandje met de sandbox tool! dit ziet er niet uit Dat is lelijk met texutures Reageren
Exoit Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Even snel wat gemaakt voor de hoofdpost: Ik heb de tut van timske gebruikt voor mijn eiland Reageren
Timske Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Ik vind het niet zo mooi geworden. Even blijven oefenen en het komt goed Bewerkt: 26 januari 2009 door Timske Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Dutchy jij moet je dr buiten houden want jij hebt geen kaas gegeten van goeie manieren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.