Remi-X Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Dutchy jij moet je dr buiten houden want jij hebt geen kaas gegeten van goeie manieren Nou ja zeg! Dutchy heeft hartstikke gelijk, en jij niet! Het gaat erom dat er screens komen en andere dingen die mensen lokken, en als er alleen maar onnodig gepost word jaagt dat juist mensen weg! Ik denk dat jij je er dus beter maar buiten kan houden. Verdere discussie doe je maar met me via de PB functie. Reageren
MFCL Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Zoals ik ook in de andere topic's zij:maak het eilandje met de sandbox tool! dit ziet er niet uit Dat is lelijk met texutures Doop? Dan kan jij niet goed textures mappen vriend Reageren
Exoit Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ok het is al goed spam hier plz even niet! Reageren
Timske Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Dat zal dit topic toch wel zijn.. Een heel spam topic met straks een stuk of 30 pagina's Reageren
Beagle Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Dat zal dit topic toch wel zijn.. Een heel spam topic met straks een stuk of 30 pagina's Laat dat negatieve commentaar even voor jezelf... Hij heeft net gezegd dat er niet zoveel gespammed moet worden, je helpt zo alleen maar mee aan het "spam topic met straks een stuk of 30 pagina's". Bewerkt: 28 januari 2009 door Beagle Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik heb ,op verzoek van Correcthost, een banner/header gemaakt voor de mod. Ik heb er twee gemaakt: Een met ''Brafe City'': En een met ''Brave City'': Ik hoop dat je/jullie er wat aan hebt/hebben. Grtz RD Reageren
JelleVD Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Hoi CorrectHost, Je zou me toevoegen op MSN maar ik heb nog steeds niks van je gehoord. Ik zou je best graag willen helpen met deze mod. Groeten, JelleVD Reageren
Exoit Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) Ik heb je al toegevoegd? Ik zou het even opnieuw doen! EDIT: Helemaal gelukt Bewerkt: 4 februari 2009 door CorrectHost Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik zie zo al dat dit je echt nooit gaat lukken en je kan niet spellen Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Verdomme, wat is dit nou weer. Waarom een eiland willen maken, en dan ook nog eens met sketchup, als je niet eens een lullig doosje in game kan plaatsen. Wat is er met die modding bende gebeurd, gozer ga eerst eens uitzoeken wat een DFF, COL en TXD bestand inhoud, voor je verzint een eiland(je) te maken, Iedereen denkt maar dat het in game zetten van een object, net zo makkelijk is als het smeren van een beschuitje pindakaas. Ga alsjeblieft dit topic z.s.m verwijderen. en ga verdomme is wat basis tutorials lezen, en begin gewoon klein, dit slaat echt 3 keer nergens op man. En ga nou niet huilen dat ik negatief ben, en demotiverend, en je het niet gunt. Ik ben gewoon realistisch als old school modder. Dream on. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Hebben jullie allemaal slechte sex gehad ofzo? Steekt er een stengel uit je achtertuin? Hij wordt al vanaf de eerste reactie afgekat in dit topic. Geef hem een paar weekjes de ruimte om iets in elkaar de flansen, en geef je commentaar pas wanneer je érgens comentaar op kúnt geven. Hij belooft iets moois, geef hem er dan ook de ruimte voor. Bewerkt: 7 februari 2009 door Pennywise The Clown Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hebben jullie allemaal slechte sex gehad ofzo? Steekt er een stengel uit je achtertuin? Hij wordt al vanaf de eerste reactie afgekat in dit topic. Geef hem een paar weekjes de ruimte om iets in elkaar de flansen, en geef je commentaar pas wanneer je érgens comentaar op kúnt geven. Hij belooft iets moois, geef hem er dan ook de ruimte voor. hij is al vanaf 24 januari bezig en hij heb nog niks en ik begrijp het ook niet want iedereen wil elkaar altijd maar begrijpen en ik begrijp er geen fuck van Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Aan de manier waarop zijn eiland is opgebouwd, is al aan te zien dat dat niks gaat en kan worden, en dat is niet bedoeld om hem de grond in te stampen. Je kan ook niet van hem verwachten dat zoiets in 1 keer goed in elkaar zit, maar waarom dan niet gewoon rustig met de basis beginnen, hoe denk je dat ik het vroeger allemaal geleerd heb. Ik ben ook begonnen met lullige simpele gebouwtjes, ditjes en datjes in game te zetten, tot ik dat gewoon redelijk begon te beheersen, en zelfs toen heb ik nog dik een jaar alleen maar dat soort meuk gemaakt, voor ik enigszins dacht aan de mogelijkheid een eiland te maken. Ik weet gewoon zeker dat hij veel meer zal leren door hetzelfde te doen als ik, dan met dit soort onmogelijk projecten te beginnen. Iedereen denkt dat het maken van wat 3d objecten het enige karweitje is wat gedaan moet worden, terwijl dat maar een klein gedeelte is van wat modding inhoud, Ik durf te wedden dat hij nog geen seconde in de MTL heeft rondgekeken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Bij deze sluit ik het topic voor een tijdje, op verzoek van de leader(s) van deze mod. Hij vond dat er teveel gespamt werd, en te negatief werd gereageerd. Wanneer er wat updates zijn, zal dit topic weer heropend worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.