Jump to content

[WIP] Brave Islands


Exoit

Recommended Posts

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    46

  • .Senne

    19

  • JelleVD

    15

  • Timske

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er goed uit jongens, mijn complimenten! :klap:

Ik vind wel dat het eiland een beetje te ''rond'' is, maar dit is waarschijnlijk ook de bedoeling.

Verder kan ik niet wachten tot het af is! :)

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt :) ,

op het eiland zelf zijn geen onzichtbare muren, maar ik heb vanmiddag het model aangepast dmv een gebouw op het eiland te zetten maar nu lopen er 2 onzichtbare muren door het eiland. Ik probeer dit zo snel mogelijk te fixen.

JelleVD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt :) ,

op het eiland zelf zijn geen onzichtbare muren, maar ik heb vanmiddag het model aangepast dmv een gebouw op het eiland te zetten maar nu lopen er 2 onzichtbare muren door het eiland. Ik probeer dit zo snel mogelijk te fixen.

JelleVD :cya:

Maak aparte bestanden van het eiland en het gebouw. Je kan ook bijvoorbeeld wegen in een ander bestand aanleggen enzo. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt :) ,

op het eiland zelf zijn geen onzichtbare muren, maar ik heb vanmiddag het model aangepast dmv een gebouw op het eiland te zetten maar nu lopen er 2 onzichtbare muren door het eiland. Ik probeer dit zo snel mogelijk te fixen.

JelleVD :cya:

Maak aparte bestanden van het eiland en het gebouw. Je kan ook bijvoorbeeld wegen in een ander bestand aanleggen enzo. :tu:

Maar zorg dan wel dat je de weg niet direct over het eiland heen laat gaan. Maak een speciaal gat in het eland voor de weg. Anders kan dit gaan buggen. Maak maar een 4 vierkantjes naast elkaar in Sketchup en maak er een rondje in in het midden. Zie je wat voor flikkerend effect dat geeft? Dat gebeurt ook als je hetzelfde doet in SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp niet wat jullie lelijk vinden aan het eiland.

Ik vind het een prachtig eilandje en ik heb respect voor JelleVD vanwege het maken van de col! :klap:

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een bugloze col wilt maken in Sketchup, is de enige tool die je kunt gebruiken zo ongeveer de pen. Voorbeeldje:

Dit is een gebouw dat ik gemaakt heb. De dff:

4finalzy7.jpg

De extreem lowpoly col, die voldoet aan de eisen:

4colxo1.jpg

Mijn .dff-model is een kleine 55.000 poly's. Mijn col 241. Hier heb ik alleen de pen voor gebruikt. Als je het simpel houdt kost je dat helemaal niet zo veel tijd.

----------------------------------------

Leuk dat je je eiland ingame hebt gekregen, maar ik raad je aan je eiland op te delen in vershillende lots (kavel) en alle delen apart ingame te zetten. Let hierbij op dat er een maximum van objecten is dat je toe kunt voegen (5) en een maximum van bestanden dat je aan img-bestanden kunt toevoegen (maximum weet ik niet precies, maar dat merk je dan vanzelf wel).

Probeer je eiland een iets natuurlijkere vorm te geven, die randen van gras-zand zijn een beetje scherp..

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

braveislandslogoediteddg5.png

OPROEP

We zijn nog steeds opzoek naar:



- Modellers

- (Mission) Scripters

- Photoshoppers

Heb je niks te doen en/of wil je een uitdaging? Meld je dan aan door een PB te sturen naar CorrectHost of JelleVD!

Bewerkt: door JelleVD
Link to comment
Delen op andere websites

Wooshaa, een eiland in-game, en nog werkend ook (col en van die dingen :puh:) . :dans:

Prachtig werk totnogtoe, al is het nog maar het eiland. ^_^

Maarreh, Timske heeft gelijk. Map de textures wat groter, of gebruik die van SA zelf. Dat staat het mooist. :Y

Ik wil me trouwens wel aanmelden als modeller en photoshopper, maar ik heb de laatste tijd niet zoveel tijd.

Maar dat wil niet zeggen dat ik me niet wil inzetten :puh:.

Check de model fora voor wat werk van me als voorbeeld, hier en daar vind je wel wat. :Y

Owja, ik lees dat je een pb wilt, maar daar ben ik wat te lui voor, en deze post staat er al. xD

:cya:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Wooshaa, een eiland in-game, en nog werkend ook (col en van die dingen :puh:) . :dans:

Prachtig werk totnogtoe, al is het nog maar het eiland. ^_^

Maarreh, Timske heeft gelijk. Map de textures wat groter, of gebruik die van SA zelf. Dat staat het mooist. :Y

Ik wil me trouwens wel aanmelden als modeller en photoshopper, maar ik heb de laatste tijd niet zoveel tijd.

Maar dat wil niet zeggen dat ik me niet wil inzetten :puh:.

Check de model fora voor wat werk van me als voorbeeld, hier en daar vind je wel wat. :Y

Owja, ik lees dat je een pb wilt, maar daar ben ik wat te lui voor, en deze post staat er al. xD

:cya:

Ik stuur je een PB met de info die je geven moet!

Ik doe ook mee als PS'er :Y Ik heb de laatste tijd toch niets te doen :7 Me PC is geformatteerd en weer helemaal bruikbaar

Ik stuur jou ook een PB met de info die je geven moet.....Nee wacht ik doe wel via Msn XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...