_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Uninstall voor wat? Als je de snelkoppeling of tekstbestand niet meer wilt gebruiken: verwijderen. Om de emulator ongedaan te maken moet je van de 4 bestanden in Windows\System32 de backup terugzetten en het bestand xbox360cemu.ini in de Windows map verwijderen. PS met de 3de patch kan je controllers ingame aan en uitzetten, tevens worden er nog meer controllers ondersteund. Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Was de back-up vergeten, maar ik heb die dll files gedownload via internet. Reageren
nocklim Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 hey. Bedankt voor de tutorial, man man werkt idd fantastisch. Nu nog even een vraag, heb je misschien ook een voorbeeld om de controls juist te zetten naar het juiste van de playstation 3, of ps2 alvast bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Controleer eerst met behulp van het Configuratie-scherm > Spelbesturingen of je controller goed gekalibreerd is. Daar zie je ook nummers, voor elke knop een nummer. Deze nummering kan je gebruiken om het bestand xbox360cemu.ini aan te passen zodat de knoppen overeenkomen met de xbox-360 controller. Anders zal je toch veel meer informatie moeten geven, maar ik denk dat je nu even vooruit kan. Succes PS Je kan het natuurlijk ook doen zoals ik gedaan heb: proefondervindelijk. Dus ga ingame kijken welke functie een bepaalde knop heeft en of deze functie overeenkomt met die knop en anders onder welke knop jij die functie zou willen plaatsen. Schrijf dit bijvoorbeeld even op een kladblaadje zodat je die informatie weer kan gebruiken om bovengenoemde bestand aan te passen. Reageren
nocklim Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 tis gelukt, even zitten zoeken en noteren tot het is geworden hoe ik het wil. Bedankt Reageren
jorrob Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 ik heb hem vanmorgen geupdate en nu krijg ik mijn telefoon niet meer weet iemand hoe dit kan en ee oplossing hiervoor weet? Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Ik snap het mappen nu nog steeds niet. Mijn controller doet het nu wel perfect door die emulator, alleen als ik de cijfers aanpas in de file xbox360cemu.ini, dan heeft dat geen invloed op de controles ingame. Kortom als ik de controles 'map' in de ini file en ik sla de ini file op gebeurt er niks. De emulator en de ini die ik heb gedownload via de link in dit >> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=87895&st=0 << topic van _Koe_Mzungu. (de link uit het 5de en het 7de bericht van _Koe_Mzungu om precies te zijn.) Ik heb alle stappen gevolgd, alleen het werkt blijkbaar dus niet. Ik denk dat ik iets over het hoofd heb gezien, in de haast dat ik zou graag GTA IV met de controller wouw spelen op de PC Mvg GTA_MasterNL EDIT/P.S.:100ste bericht!! Bewerkt: 9 april 2009 door GTA_MasterNL Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Vertel eerst maar welke controller je wilt gaan gebruiken; dus naam + type nummer. Eventueel een afbeelding ervan zou ook kunnen helpen. Als het inderdaad gaat om een PS2 achtige controller dan zou je wel eens gebruik kunnen maken van de voorbeeld-screen in m'n tut (eerste post). Reageren
Dvt Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Misschien is het handig om ook ff het triggerprobleem met de draadloze Xbox 360 controller te vermelden. Het probleem is namelijk dat GTA IV geen gevoeligheid herkent in de triggers van de controller. Om dit op te lossen ga je naar het Windows register: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MediaProperties\PrivateProperties\Joystick\OEM\ Zoek dan naar Controller (Xbox 360 Wireless Receiver for Windows), en hernoem elk gevonden item naar XNA Gamepad. En als het goed is zou je nu werkende triggers moeten hebben! Reageren
Naantjuhh Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Hallo. Ik heb een probleempje ik heb ook zo´n Speedlink strike2 6535 van de MediaMarkt. Ik heb de emulator gedaan, met die bestandjes in windows en system32 plaatsen. Maar ik wou dus op gta even kijken of het werkte en dat deed hij niet? Er is waarschijnlijk nog iets wat ik moet doen ik weet niet wat, de knopjes instellen snap ik ook niet? Ik heb het van het voorbeeld nagedaan maar dan wilt hij ook niet opslaan? Kan iemand mij helpen? Groeten. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Zeer nuttige topic, maar ik moet helaas melden dat mijn gamepad niet werkt Ik heb een Potent pad (aldi...) van het merk :ZOLID. Mocht iemand hier ervaring mee hebben...pls laat me het ff weten, ik krijg het **** niet aan de praat. Ik draai vista 64Bit...in configuratie (bij spelbesturingen) staat hij ertussen, en alles werkt daar wel. Drivers zijn geïnstalleerd, en ook heb ik alles gevolgd en gedaan wat in dit topic staat beschreven. Tot op heden werkt het niet.....als er iemand is die de oplossing weet...let me know!! Bedankt alvorens Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Vergeet niet om ingame de controller aan te zetten. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Vergeet niet om ingame de controller aan te zetten. Dit heb ik inmiddels gevonden bij Assassin's Creed, maar ik kan deze optie niet vinden in Gta...waar kan ik deze activeren? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Controls > Controller Options > Enable DirectInput. Standaard staat die volgens mij uit (off), die moet je dus even aan (on) zetten. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) Controls > Controller Options > Enable DirectInput. Standaard staat die volgens mij uit (off), die moet je dus even aan (on) zetten. Ah okay, deze optie had ik al uitgevoerd. No go Ik denk dat ik helaas op een volgende patch zal moeten wachten, omda de mijne (helaas) nog niet wordt ondersteund.... Bewerkt: 30 juni 2009 door gtavcsky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.