Thabit Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 SC Heerenveen - Ajax 0-3 :D Dat was in de Gatorade Cup, niet in de Eredivisie . Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Hier wel wedstrijden over de Amstel Cup, Nederlandse Competitie. SC Heerenveen - Ajax 0-3 :D Dat was in de Gatorade Cup, niet in de Eredivisie . Daarom wist ik niet waroom jij die topic had gemaakt maar goed. Bewerkt: 3 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Thabit Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Wees eens wat duidelijker, wat bedoel je? Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Laten we even Ontopic houden . Willem II 3 - RBC 1 Deze wedstrijd had eigenlijk in een gelijkspel moeten eindigen. RBC kwam in de eerste helft op voorsprong en dit was ook de ruststand. In de tweede helft deed Willem II iets terug door de gelijkmaker te scoren. In de laatste minuten van de wedstrijd zat het eigenlijk. Een speler van Willem II maakte een swalbe en krijgt ene penaltie. Twee minuten later word de bal voorgegeven en kopt een RBC'er de bal ongelukkig in eigen doel. Je kan nu wel stellen dat RBC zich op kan maken voor de Eerste Divisie want het gat van negen punten is moeilijk in te halen denk ik. Reageren
Thabit Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Laten we even Ontopic houden .Willem II 3 - RBC 1 Deze wedstrijd had eigenlijk in een gelijkspel moeten eindigen. RBC kwam in de eerste helft op voorsprong en dit was ook de ruststand. In de tweede helft deed Willem II iets terug door de gelijkmaker te scoren. In de laatste minuten van de wedstrijd zat het eigenlijk. Een speler van Willem II maakte een swalbe en krijgt ene penaltie. Twee minuten later word de bal voorgegeven en kopt een RBC'er de bal ongelukkig in eigen doel. Je kan nu wel stellen dat RBC zich op kan maken voor de Eerste Divisie want het gat van negen punten is moeilijk in te halen denk ik. Het is ook wel te verwachten dat RBC uit de Eredivisie gaat, want vorig jaar hebben ze nog nacompetitie moeten spelen! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik vond het wel jammer voor RBC dat ze niet wonnen. Maar netzoals Ikkes zei:Ze kunnen zich op maken voor de Eerste Divisie. De laatste keer dat ze daar zaten was in 2001-2002. Groeten Gtaboy107. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik vond het wel jammer voor RBC dat ze niet wonnen. Maar netzoals Ikkes zei:Ze kunnen zich op maken voor de Eerste Divisie. De laatste keer dat ze daar zaten was in 2001-2002.Groeten Gtaboy107. RBC wordt weer 1st in Eerste divisie Nja den bosch kon ook 9 punten goed maken Reageren
Thabit Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Feyenoord 3 - 2 Ajax Hofs, Castelen en Kuyt voor Feyenoord, Rosenberg en Huntelaar voor Ajax. Het verbaast me het maar 1 doelpunt verschil is geëindigd! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Feyenoord 3 - 2 AjaxHofs, Castelen en Kuyt voor Feyenoord, Rosenberg en Huntelaar voor Ajax. Het verbaast me het maar 1 doelpunt verschil is geëindigd! Vorige jaar was het 2-3.. Pff Ajax degraderen? Reageren
Thabit Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Eindstand Ajax 6 - 0 Roosendaal 4, 71, 78, 83 Huntelaar 28, 68 Rosenberg ----------------- 4x Huntelaar, logisch dat hij van Heerenveen komt Bewerkt: 19 februari 2006 door Thabit Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 4x Huntelaar, logisch dat hij van Heerenveen komt Een hele goedde voetballer Thabit! Ik gunde hem die 4x echt. Nu is hij weer lijstaanvoeder van de Topscoorders. Hij heeft nu 3 goals voorsprong op zijn tegenstander Arveladze. Verder wou ik ook nog de rest van de uitslagen even melden: Feyenoord - Sparta: 4-0 Feyenoord: Hofs (28,37), Kuyt (52), Boussaboun (88). AZ - FC Utrecht: 2-3 AZ: v. Steentel (56/ed). Koevermans (62). FC U: v. Steensel (3), Ramzi (27), Nelisse (31/pen). Ajax - RBC Roosendaal: 6-0 Ajax: Huntelaar (4, 71, 78, 83), Rosenberg (28,86) Willem II - NAC Breda: 2-0 Willem II: Sno (25/ed), Dembele (27). Heracles Alm. - ADO Den Haag: 1-3 Heracles: Tanghe (29). Ado: Elia (27), De Graaf (82), Den Ouden (87). Tussen de haakjes bevindt zich de minuut wanneer het doelpunt is gescoord. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 EindstandAjax 6 - 0 Roosendaal 4, 71, 78, 83 Huntelaar 28, 68 Rosenberg ----------------- 4x Huntelaar, logisch dat hij van Heerenveen komt Rosenborg scoort bijna wel elke wedstrijd de laatste 15wedstrijden. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Wat heeft Ajax toch een topspitsen... Het was dan wel tegen RBC Roosendaal, maar toch vond ik het knap van Ajax. Ondanks alle kritiek die ze krijgen wel gewoon met 6 - 0 winnen. Echt klasse! (Ja, ik ben voor Ajax... ) Rosenberg heeft er volgens mij al 12 inliggen. Voor een nieuwe spits is dat echt veel. Ibrahimovic en Mido kwamen in hun eerste seizoen niet verder dan 10 goals. Ajax heeft dus weer 2 topspitsen in huis gehaald: Huntelaar en Rosenberg. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Wat heeft Ajax toch een topspitsen... Het was dan wel tegen RBC Roosendaal, maar toch vond ik het knap van Ajax. Ondanks alle kritiek die ze krijgen wel gewoon met 6 - 0 winnen. Echt klasse! (Ja, ik ben voor Ajax... ) Rosenberg heeft er volgens mij al 12 inliggen. Voor een nieuwe spits is dat echt veel. Ibrahimovic en Mido kwamen in hun eerste seizoen niet verder dan 10 goals. Ajax heeft dus weer 2 topspitsen in huis gehaald: Huntelaar en Rosenberg. De laast 15minuten 4x scoren? en RBC is ook weer niet echt zwak.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 RBC - NEC 2-0 RKC - FC Twente 0-0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.