Thabit Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 1Wedstrijd daar schrok ik effe voor ietsMiddelsbrough - Tottenham Hotspur 2-2 Je mag maar raden voor wat. Het was 3 - 3. Maar die ene speler was inderdaad even buiten bewustzijn, zijn medespelers raakten helemaal in paniek! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) 1Wedstrijd daar schrok ik effe voor iets Middelsbrough - Tottenham Hotspur 2-2 Je mag maar raden voor wat. Het was 3 - 3. Maar die ene speler was inderdaad even buiten bewustzijn, zijn medespelers raakten helemaal in paniek! Ja ik dacht echt wtf.. @NandroDavids Ja Bewerkt: 20 december 2005 door AmsterdamBoy Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Manchester City Manchester United 3-1 (2-0) Einde wedstrijd Wat krijgt MAN UTD hier een harde KLAP! Arsenal Middlesbrough 7-0 (4-0) Einde wedstrijd Nou de stand zeg het al Reageren
Goliat Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 WTF man utd Ookal die laatste competitie wedstrijd 1-1 tegen blackburn wat is met Mancher united aan de hand?? Ik vindt trouwens Alex Fergusun een van de slechtste trainers ter wereld, Man utd is de rijkste club ter wereld en tog zijn de resultaten barslecht!! Reageren
Dfix Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 ya heel netjes van Arsenal Reageren
Thabit Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) WTF man utd Ookal die laatste competitie wedstrijd 1-1 tegen blackburn wat is met Mancher united aan de hand??Ik vindt trouwens Alex Fergusun een van de slechtste trainers ter wereld, Man utd is de rijkste club ter wereld en tog zijn de resultaten barslecht!! Man Utd. is echt niet de rijkste. Chelsea of Real Madrid zijn het rijkst! En AmsterdamBoy: waarom heb je de stand zo: Arsenal Middlesbrough 7-0 (4-0) Einde wedstrijd Waar staat die (4-0) voor? Was dat van de vorige keer? Bewerkt: 15 januari 2006 door Thabit Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) WTF man utd Ookal die laatste competitie wedstrijd 1-1 tegen blackburn wat is met Mancher united aan de hand?? Ik vindt trouwens Alex Fergusun een van de slechtste trainers ter wereld, Man utd is de rijkste club ter wereld en tog zijn de resultaten barslecht!! Man Utd. is echt niet de rijkste. Chelsea of Real Madrid zijn het rijkst! En AmsterdamBoy: waarom heb je de stand zo: Arsenal Middlesbrough 7-0 (4-0) Einde wedstrijd Waar staat die (4-0) voor? Was dat van de vorige keer? 1Ste helft was het 4-0. Alex Fergusun was wel CL winnaar met Man Utd in 1999 Bewerkt: 15 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Sinds een paar maanden heeft Barcelona weer eens verloren. In de beker. Helaas ben ik wat laat daardoor kan ik niet de standen ect plaatsen. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Sinds een paar maanden heeft Barcelona weer eens verloren. In de beker. Helaas ben ik wat laat daardoor kan ik niet de standen ect plaatsen. Barcelona wint 3-0 de held is Lionel Messi ingevallen en 2x gescoort Reageren
Thabit Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ascoli 1 - 3 Juventus. 3x Trezeguet. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ascoli 1 - 3 Juventus.3x Trezeguet. AC Milan tja verspilt weer punten 1-1 tegen Sampdoria. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Spaanse cup Halve finale Real Zaragoza - Real Madrid 6-1 Puah en alle sterren deden mee nog. Reageren
Thabit Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Chelsea heeft zijn ook geplaatst voor de finale van de FA Cup, ze versloegen met 4 - 1 Everton, op Stamford Bridge. Onze Nederlander heeft ook gescoord, Robben, de 1 - 0. Reageren
Pitbull Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Chelsea is kapioen door de zege op man U.(0-3 of 3-0) En Celtic was BTW ook al kapioen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.