Bierbuikje Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Pssst, crew, zijn jullie nog omkoopbaar? Wel stil hierover, anders komt NeoSyb erachter dat zijn spaarpot leger is. :$ Pssst, Bas, de kas van BeaT DowN nodig? Ook stil hierover, want 2fast{0} mag dit niet weten. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) Pssst, crew, zijn jullie nog omkoopbaar? Wel stil hierover, anders komt NeoSyb erachter dat zijn spaarpot leger is. :$ Pssst, Bas, de kas van BeaT DowN nodig? Ook stil hierover, want 2fast{0} mag dit niet weten. Pssst, BB, oke. De crew is namelijk niet bepaald goedkoop en met Neo's zakcentjes haal ik het niet. Bewerkt: 12 februari 2009 door Basssss Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Pssst, crew, zijn jullie nog omkoopbaar? Wel stil hierover, anders komt NeoSyb erachter dat zijn spaarpot leger is. :$ Pssst, Bas, de kas van BeaT DowN nodig? Ook stil hierover, want 2fast{0} mag dit niet weten. Pssst, BB, oke. De crew is namelijk niet bepaald goedkoop en met Neo's zakcentjes haal ik het niet. Pssst, hier is een cheque met 7 nullen. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Pssst, crew, zijn jullie nog omkoopbaar? Wel stil hierover, anders komt NeoSyb erachter dat zijn spaarpot leger is. :$ Pssst, Bas, de kas van BeaT DowN nodig? Ook stil hierover, want 2fast{0} mag dit niet weten. Pssst, BB, oke. De crew is namelijk niet bepaald goedkoop en met Neo's zakcentjes haal ik het niet. Pssst, hier is een cheque met 7 nullen. Pssst, er moet wel een 1 bij staan, anders hebben we er niks aan. :$ Trouwens, ik kreeg van Neo een creditcard van ene Nils, die kunnen we gebruiken. En na de verkiezingen gaan Neo en ik gebraden gans eten. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Pssst, crew, zijn jullie nog omkoopbaar? Wel stil hierover, anders komt NeoSyb erachter dat zijn spaarpot leger is. :$ Pssst, Bas, de kas van BeaT DowN nodig? Ook stil hierover, want 2fast{0} mag dit niet weten. Pssst, BB, oke. De crew is namelijk niet bepaald goedkoop en met Neo's zakcentjes haal ik het niet. Pssst, hier is een cheque met 7 nullen. Pssst, er moet wel een 1 bij staan, anders hebben we er niks aan. :$ Trouwens, ik kreeg van Neo een creditcard van ene Nils, die kunnen we gebruiken. En na de verkiezingen gaan Neo en ik gebraden gans eten. Pssst, er staat nu een 1tje voor. En die creditcard van Nils, mag ik die ook gebruiken? :$ Reageren
Basssss Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Pssst, crew, zijn jullie nog omkoopbaar? Wel stil hierover, anders komt NeoSyb erachter dat zijn spaarpot leger is. :$ Pssst, Bas, de kas van BeaT DowN nodig? Ook stil hierover, want 2fast{0} mag dit niet weten. Pssst, BB, oke. De crew is namelijk niet bepaald goedkoop en met Neo's zakcentjes haal ik het niet. Pssst, hier is een cheque met 7 nullen. Pssst, er moet wel een 1 bij staan, anders hebben we er niks aan. :$ Trouwens, ik kreeg van Neo een creditcard van ene Nils, die kunnen we gebruiken. En na de verkiezingen gaan Neo en ik gebraden gans eten. Pssst, er staat nu een 1tje voor. En die creditcard van Nils, mag ik die ook gebruiken? :$ Pssst, die is alleen voor de omkoping van de crew. We zullen wel veel nodig hebben. :$ Reageren
Torritor Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) De Wilde Ganzen. Prachtige sig Torritor, alleen jammer van die tekst. Dankje, PTC! Maar ik heb de Signature niet gemaakt, hoor! Ik heb hem van iemand gekregen. Alleen, ik weet niet meer van wie. Bewerkt: 13 februari 2009 door Torritor Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 De Wilde Ganzen. Prachtige sig Torritor, alleen jammer van die tekst. Dankje, PHC! Maar ik heb de Signature niet gemaakt, hoor! Ik heb hem van iemand gekregen. Alleen, ik weet niet meer van wie. PTC! Het is Pennywise 'The' Clown! Leer het nou toch eens! Reageren
Jowx Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Oké dan, PVC. Plaag hem niet zo TumTum! De tussenstanden zijn overigens wel spannender dan verwacht, het ligt allemaal nog erg dicht bij elkaar.. =\ Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Oké dan, PVC. Plaag hem niet zo TumTum! De tussenstanden zijn overigens wel spannender dan verwacht, het ligt allemaal nog erg dicht bij elkaar.. =\ Kun jij ze zien :O? Reageren
Tjerk Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Oké dan, PVC. Plaag hem niet zo TumTum! De tussenstanden zijn overigens wel spannender dan verwacht, het ligt allemaal nog erg dicht bij elkaar.. =\ Kun jij ze zien :O? Tuurlijk, hij heeft buitengewone krachten die wij als lid niet kunnen bevangen. Reageren
Torritor Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) De Wilde Ganzen. Prachtige sig Torritor, alleen jammer van die tekst. Dankje, PHC! Maar ik heb de Signature niet gemaakt, hoor! Ik heb hem van iemand gekregen. Alleen, ik weet niet meer van wie. PTC! Het is Pennywise 'The' Clown! Leer het nou toch eens! Ik kan er niks aan doen dat ik het steeds vergeet. Heb respect voor de ander, Clowntje! Ik heb de spellingsfout al weggehaald. Bewerkt: 13 februari 2009 door Torritor Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Oké dan, PVC. Plaag hem niet zo TumTum! De tussenstanden zijn overigens wel spannender dan verwacht, het ligt allemaal nog erg dicht bij elkaar.. =\ Kun jij ze zien :O? Tuurlijk, hij heeft buitengewone krachten die wij als lid niet kunnen bevangen. Mijn voorspelling is dat de Wilde Gansjes en de Kofzeit Komjunnietie op kop liggen. Reageren
Tjerk Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Oké dan, PVC. Plaag hem niet zo TumTum! De tussenstanden zijn overigens wel spannender dan verwacht, het ligt allemaal nog erg dicht bij elkaar.. =\ Kun jij ze zien :O? Tuurlijk, hij heeft buitengewone krachten die wij als lid niet kunnen bevangen. Mijn voorspelling is dat de Wilde Gansjes en de Kofzeit Komjunnietie op kop liggen. Maar dankzij het topic in The Families is de bekendheid van De Hosselaars ook flink gestegen, je weet maar nooit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.