Galiorix Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Damn jullie mogen wel eens een schoonmaker inhuren, al dat geslijm hier.. Werd ik geroepen? Reageren
Versnellingspook Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Damn jullie mogen wel eens een schoonmaker inhuren, al dat geslijm hier.. Werd ik geroepen? Ja ze hebben je nodig, de vloer ligt onder het slijm. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Damn jullie mogen wel eens een schoonmaker inhuren, al dat geslijm hier.. Werd ik geroepen? Hoeveel schoonmaak ervaring heeft u al? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Damn jullie mogen wel eens een schoonmaker inhuren, al dat geslijm hier.. Werd ik geroepen? Hoeveel schoonmaak ervaring heeft u al? Evenveel als van een ongestelde vier dagen oude pudding Reageren
Wrieh Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Iedereen die niet op Westdyke stemt hoort bij de ''non-valeurs'' :v HAHA NU STEMT IEDEREEN OP WESTDYKE!!1!! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Iedereen die niet op Westdyke stemt hoort bij de ''non-valeurs'' :vHAHA NU STEMT IEDEREEN OP WESTDYKE!!1!! nnee hoor... nog steeds cove Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Waar kan je stemmen? Want ik vind het niet. Reageren
Ferre Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Vanavond wordt de poll geopend. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik wil nu stemmen Geduld is een schone zaak mijnheer wraah. Reageren
Wrieh Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik wil nu stemmen Geduld is een schone zaak mijnheer wraah. I knew :v maar ze hebben nog maar 2.5 uur!! dat is nog wel over de 9000 seconden maar nog!!11!!!1 omgomwestdykeomgomgomg4gomgomgcorperationomgomgomwtfgomgomgomgomgomspomomgomggom gomg Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik wil nu stemmen Geduld is een schone zaak mijnheer wraah. I knew :v maar ze hebben nog maar 2.5 uur!! dat is nog wel over de 9000 seconden maar nog!!11!!!1 omgomwestdykeomgomgomg4gomgomgcorperationomgomgomwtfgomgomgomgomgomspomomgomggom gomg Westdyke gaat verliezen... Covesight wint. Komt omdat Covesight meer te bieden heeft als ze winnen en het origineelste concept hebben van alle gangs Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Westdyke gaat verliezen... Covesight wint. Komt omdat Covesight meer te bieden heeft als ze winnen en het origineelste concept hebben van alle gangs Betwetertje, ga ergens anders bijdehand doen. Stem allemaal maar gewoon op The Royal Guardian. Reageren
Wrieh Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik wil nu stemmen Geduld is een schone zaak mijnheer wraah. I knew :v maar ze hebben nog maar 2.5 uur!! dat is nog wel over de 9000 seconden maar nog!!11!!!1 omgomwestdykeomgomgomg4gomgomgcorperationomgomgomwtfgomgomgomgomgomspomomgomggom gomg Westdyke gaat verliezen... Covesight wint. Komt omdat Covesight meer te bieden heeft als ze winnen en het origineelste concept hebben van alle gangs Tuurlijk niet :'), Westdyke is gewoon helemaal de pwn >:] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.