End Of The Riot Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik wil nu stemmen Geduld is een schone zaak mijnheer wraah. I knew :v maar ze hebben nog maar 2.5 uur!! dat is nog wel over de 9000 seconden maar nog!!11!!!1 omgomwestdykeomgomgomg4gomgomgcorperationomgomgomwtfgomgomgomgomgomspomomgomggom gomg Westdyke gaat verliezen... Covesight wint. Komt omdat Covesight meer te bieden heeft als ze winnen en het origineelste concept hebben van alle gangs Echt niet! De Wilde Ganzen gaan winnen. :dans: Yes we can! De Wilde Ganzen- what else? Reageren
Die Hard Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Volgens mij zit ik hier verkeerd, dit was toch het Mededelingenforum? Kennelijk is het hier gechanged naar het Discussieforum. Met discussies wie de beste is trek je heus geen stemmers hoor, mensen gaan je alleen maar met de nek aankijken. Zamgod, leuk dat je het voor ons opneemt, maar doe svp niet meer aan deze discussie mee. Ze stemmers moeten zelf weten wie ze de beste vinden, daar zorgen anderen niet voor. Bewerkt: 7 februari 2009 door Die Hard Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Volgens mij zit ik hier verkeerd, dit was toch het Mededelingenforum? Kennelijk is het hier gechanged naar het Discussieforum. Ik zat eerder te denken aan een spamforum, maar blijkbaar heb ik daar mij in vergist. Ik kan het namelijk niet echt een discussie noemen. :$ Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Mischien houdt het op als er een stem topic wordt geopend voordat het hele forum slaapt? Reageren
Dieko Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Mischien houdt het op als er een stem topic wordt geopend voordat het hele forum slaapt? Om 00.00 uur gaat het stemtopic toch open? Reageren
Basssss Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Westdyke gaat verliezen... Covesight wint. Komt omdat Covesight meer te bieden heeft als ze winnen en het origineelste concept hebben van alle gangs Betwetertje, ga ergens anders bijdehand doen. Hij heeft anders wel gelijk! Bewerkt: 7 februari 2009 door Basssss Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Volgens betrouwbare bronnen gaat de stembus open precies een week na de aankondiging. Dat wil zeggen dat het topic geopend zal worden op 00.03, op 8 februari. Vreemd dus, aangezien het dan niet de aangekondigde datum is. Ik ga er dus vanuit dat de server rond een paar minuten voor middernacht open gaat.. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Basssss Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Volgens betrouwbare bronnen gaat de stembus open precies een week na de aankondiging. Dat wil zeggen dat het topic geopend zal worden op 00.03, op 8 februari. Vreemd dus, aangezien het dan niet de aangekondigde datum is. Ik ga er dus vanuit dat de server rond een paar minuten voor middernacht open gaat..Met vriendelijke groeten, NeoSyp Te laat! Het is 8 februari! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Volgens betrouwbare bronnen gaat de stembus open precies een week na de aankondiging. Dat wil zeggen dat het topic geopend zal worden op 00.03, op 8 februari. Vreemd dus, aangezien het dan niet de aangekondigde datum is. Ik ga er dus vanuit dat de server rond een paar minuten voor middernacht open gaat..Met vriendelijke groeten, NeoSyp Te laat! Het is 8 februari! Altijd al gedacht en geweten dat de crew niet zo goed is. Bewerkt: 7 februari 2009 door Bierbuikje Reageren
Basssss Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 1 min te laat En nu al vier minuten! Reageren
Dieko Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 JE KAN NU STEMMEN Doe dat dan wel op de DWG Reageren
Basssss Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 JE KAN NU STEMMEN Doe dat dan wel op de DWG Covesight Community Helemaal waar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.