NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Nou ja, als je nu nog partities wil maken vanaf de nieuwe installatie van Windows betekent dat dus dat je nu dus alles gaat kwijtraken.....lees de info anders even door en volg 1 van de handleidingen....het is echt niet moeilijk als je maar even weet wat je moet doen (maar goed, dat geldt zelfs voor een F-16 vliegen ) Is er ook een manier om een partitie te maken zonder me gegevens te verliezen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Een reformat zou handig zijn ja, je kunt je schijf niet zomaar even in partities veranderen geloof ik, dat meot je tijdens de installatie doen. Maar je ehbt nog steeds geen info gegeven over hoe het verder zit met het programma. Deze software MOEt je zelf geinstalleert hebben, via een toolbar, ActiveX aplicatie of iets anders. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Een reformat zou handig zijn ja, je kunt je schijf niet zomaar even in partities veranderen geloof ik, dat meot je tijdens de installatie doen.Maar je ehbt nog steeds geen info gegeven over hoe het verder zit met het programma. Deze software MOEt je zelf geinstalleert hebben, via een toolbar, ActiveX aplicatie of iets anders. En het nadeel is dat ik niet weet welk programma het is.... Snap je me nu? Dat zei ik eerder ookal Ik zal eens kijken om belangrijke spullen te kunnen back-uppen via alle geheugen dat k heb Reageren
Ferre Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Of kijk bij de processen die aanstaan en welke opvallen kun je opzoeken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Of kijk bij de processen die aanstaan en welke opvallen kun je opzoeken. Als ik nou wist welke goed was en welke niet.... Zou k me processen kunnen screnen en posten dat iemand kijkt welke dus echt niet goed is? Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 ligt het nou aan mij of heb jij de helft niet gelezen? Als ik dat zo merk zit jij nog steeds op diezelfe geinfecteerde pc en heb jij nog steeds geen extra info gegeven, een screen en verder niks helpt niet echt. Deze rogue software is hardnekkig en mbam zou de foute bestanden eruit moeten halen, dan moet je zelf ook handmatig ene boel doen. Zoek in veilige modus ff naar mappen met de naam 'virus', zo worden deze programmas vaak genoemd. Post dan de lijst ff hier ofzo. ook een scan en logje met HiJack This kan al wonderen doen. Post de log dan op nucia.eu Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 ligt het nou aan mij of heb jij de helft niet gelezen?Als ik dat zo merk zit jij nog steeds op diezelfe geinfecteerde pc en heb jij nog steeds geen extra info gegeven, een screen en verder niks helpt niet echt. Deze rogue software is hardnekkig en mbam zou de foute bestanden eruit moeten halen, dan moet je zelf ook handmatig ene boel doen. Zoek in veilige modus ff naar mappen met de naam 'virus', zo worden deze programmas vaak genoemd. Post dan de lijst ff hier ofzo. ook een scan en logje met HiJack This kan al wonderen doen. Post de log dan op nucia.eu Ik lees alles maar ik vraag ook om hulp. En ik kan moeilijk info geven die ik niet weet En bovendien als ik mijn PC opstart vraagt het niet altijd om op te starten in Veilige modus Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 typ bij uitvoeren in MSCONFIG(die waarschijnlijk geblokkeert is) selecteer dan Diagnostisch opstarten. Als dit niet werkt kun je eht op de 'slechte' manier doen, herstart je pc, als hij dan opnieuw aan het laden is onderbreek je deze door de aan knop in te houden, hierdoor zal hij rebooten en bij deze keer zal hij om de opstart manier vragen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 typ bij uitvoeren in MSCONFIG(die waarschijnlijk geblokkeert is) selecteer dan Diagnostisch opstarten.Als dit niet werkt kun je eht op de 'slechte' manier doen, herstart je pc, als hij dan opnieuw aan het laden is onderbreek je deze door de aan knop in te houden, hierdoor zal hij rebooten en bij deze keer zal hij om de opstart manier vragen. MSCONFIG kon gewoon gelukkig Ik zal het eens proberen En dan opstarten in veilige modus... En dan wat doen? Ik snapte het nie helemaal Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 zoeken naar mappen met virussen en die noteren, dan kunnen we je vertellen welke te verijderen. Doe ook ff een virusscan met mbam of de norton. Reageren
FerryN Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) zoeken naar mappen met virussen en die noteren, dan kunnen we je vertellen welke te verijderen.Doe ook ff een virusscan met mbam of de norton. Niet moeilijk doen, aller belangrijkste bestanden pakken en back-uppen, en de rest formatteren, omdat ik deze virus ook wel 2 keer heb gehad, en heb toen ook de mapjes gevonden, maar hij heeft wss ergens diep verborgen mapjes zitten en zit volgens mij in het register, waardoor hij weer uitzaait wanneer je zijn andere mapjes verwijderd. En btw, als je te lang wacht, vernielt ie op een gegeven moment je windows, waardoor je niet meer bij je zooi kan, heb ikzelf ook gehad. Bewerkt: 3 februari 2009 door FerryN Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Norton heeft toch nog wat gevonden: Dus ff herstarten en het is weg (beweerd het programma) Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 zolang je gewoon in safemode alles stap voor stap verwijdert(zoek op het interne tvoor info) is het geen enkel probleem. ik heb het ook gehad en door gewoon info over het programma, logjes etc. was het programma na een dag al van mijn pc en de waardes waren de dag ernaa weg. Op deze manier raak je echt geen bestanden kwijt, en het voegt wat ervaring toe, want ik weet zeker dat je het later toch nog een keer krijgt. Als je van plan bent een format te doen en alles hebt geback upped moet je deze back ups uit de pc pluggen zou je kunnen proberen om een keer op ja te drukken, je gaat dan richting een site waar ze je vragen om te kopen(je hoeft het natuurlijk niet te doen en het is eigenlijk ook helemaal niet slim om te doen.), weet je meteen wat voor programma het was. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 zolang je gewoon in safemode alles stap voor stap verwijdert(zoek op het interne tvoor info) is het geen enkel probleem.ik heb het ook gehad en door gewoon info over het programma, logjes etc. was het programma na een dag al van mijn pc en de waardes waren de dag ernaa weg. Op deze manier raak je echt geen bestanden kwijt, en het voegt wat ervaring toe, want ik weet zeker dat je het later toch nog een keer krijgt. Als je van plan bent een format te doen en alles hebt geback upped moet je deze back ups uit de pc pluggen zou je kunnen proberen om een keer op ja te drukken, je gaat dan richting een site waar ze je vragen om te kopen(je hoeft het natuurlijk niet te doen en het is eigenlijk ook helemaal niet slim om te doen.), weet je meteen wat voor programma het was. Als ik op Cancel klik kom ik zoiezo al uit op die pagina van de maker Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) noem die pagina op en wat staat er? als we dat weten word het verwijderen al veel makkelijker EDIT; had jouw vorige post niet gezien. Zet het gevonden bestand nu in quarantine, dat zal al een hoop fixen. Bewerkt: 3 februari 2009 door wesley123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.