Jump to content

Norton vindt geen virus na melding


NickyHendriks

Recommended Posts

noem die pagina op en wat staat er?

als we dat weten word het verwijderen al veel makkelijker

EDIT; had jouw vorige post niet gezien.

Zet het gevonden bestand nu in quarantine, dat zal al een hoop fixen.

Dus verwijderen met opnieuw opstarten? Tenminste dit deed ik :Y En nu is norton weer groen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    26

  • wesley123

    17

  • GTA-Sheep

    4

  • Galiorix

    3

start menu en dan zoeken

En je hebt het virus verwijdert in de safemode?

ook herstelpunten etc. verwijdert?

Ik heb gescand in de normale mode. En daarin die spyware verwijderd. Maar k zal zometeen eens in de safemode zoeken naar ...? 'Virus' ?

Link to comment
Delen op andere websites

start menu en dan zoeken

En je hebt het virus verwijdert in de safemode?

ook herstelpunten etc. verwijdert?

Ik heb gescand in de normale mode. En daarin die spyware verwijderd. Maar k zal zometeen eens in de safemode zoeken naar ...? 'Virus' ?

Als jij een undercover politie agent bent, trek je toch ook geen t-shirt aan met 'ik ben undercover politie'?

Meestal zijn het de onopvallende mapjes, en als je weinig in program files en windows map zit, kan dat wel eens een probleem worden vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

start menu en dan zoeken

En je hebt het virus verwijdert in de safemode?

ook herstelpunten etc. verwijdert?

Ik heb gescand in de normale mode. En daarin die spyware verwijderd. Maar k zal zometeen eens in de safemode zoeken naar ...? 'Virus' ?

Als jij een undercover politie agent bent, trek je toch ook geen t-shirt aan met 'ik ben undercover politie'?

Meestal zijn het de onopvallende mapjes, en als je weinig in program files en windows map zit, kan dat wel eens een probleem worden vrees ik.

Ik kom bijna elke dag in die map

Link to comment
Delen op andere websites

Wat FerryN klopt deels, het installeert zich in ook in de windows map, en in de program files als het 'gewone' programma.

ook schrijft het achterlijk veel registerwaardes en die moeten ook allemaal weg(dat zal wel later met CCleaner lukken denk ik zo).

Het lijkt erop dat jij je pc kapot wilt hebben omdat je nog steeds in de gewone mode aan het aanmodderen bent, wat alleen je pc helpt vertragen.

Doe alles vanaf nu op de geinfecteerde pc in de safemode, doe heir een scan met mbam en norton en die vnden dan vast wel wat. laat ze dew gevonden bestanden verwijderen en reboot je pc maar start weer op in de safemode, gebruik dan ccleaner om de registerwaardes te verwijderen(deze zal nu waarshijnlijk deinstallatiefouten vinden en ongebruikte registerwaardes.) Back wel ff up als ccleaner het vraagt, voor het geval dat.

Hierna scan je nog een keermet mbam en norton(om zeker te weten dat hij weg is), als deze niks vind en de registerwaardes verwijdert zijn zul je de herstelconsole nog uit moeten zetten, dit zul je zelf tegenkomen bij de herstelconsole. Hierna reboot je weer en amg je nu voor de 1e keer proberen te booten in de normale mode, als het goed is zijn de meldingen etc weg, zo nee, dan zul je eht opnieuw moeten proberen.

Je hebt nu nog steeds niet antwoord op mijn vraag gegeven en je maakt het je nu wel erg lastig.

Hoe zag de site eruit waar je heen gestuurt werd, en wat voor naam stond erbij voor het programma?

Als we dit weten dan kan ik ff googlen om de preciese verwijdermethode te bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

start menu en dan zoeken

En je hebt het virus verwijdert in de safemode?

ook herstelpunten etc. verwijdert?

Ik heb gescand in de normale mode. En daarin die spyware verwijderd. Maar k zal zometeen eens in de safemode zoeken naar ...? 'Virus' ?

Als jij een undercover politie agent bent, trek je toch ook geen t-shirt aan met 'ik ben undercover politie'?

Meestal zijn het de onopvallende mapjes, en als je weinig in program files en windows map zit, kan dat wel eens een probleem worden vrees ik.

Ik kom bijna elke dag in die map

Zoek dan naar een mapje wat je niet kent(in program files).

Je kan ook op een hijack programma gebruiken en die naar een hijack forum sturen, dan kijken zij of er evt. virussen tussen zitten.

Zij hebben er ook verstand van dus kans is er dat ze je kunnen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat FerryN klopt deels, het installeert zich in ook in de windows map, en in de program files als het 'gewone' programma.

ook schrijft het achterlijk veel registerwaardes en die moeten ook allemaal weg(dat zal wel later met CCleaner lukken denk ik zo).

Het lijkt erop dat jij je pc kapot wilt hebben omdat je nog steeds in de gewone mode aan het aanmodderen bent, wat alleen je pc helpt vertragen.

Doe alles vanaf nu op de geinfecteerde pc in de safemode, doe heir een scan met mbam en norton en die vnden dan vast wel wat. laat ze dew gevonden bestanden verwijderen en reboot je pc maar start weer op in de safemode, gebruik dan ccleaner om de registerwaardes te verwijderen(deze zal nu waarshijnlijk deinstallatiefouten vinden en ongebruikte registerwaardes.) Back wel ff up als ccleaner het vraagt, voor het geval dat.

Hierna scan je nog een keermet mbam en norton(om zeker te weten dat hij weg is), als deze niks vind en de registerwaardes verwijdert zijn zul je de herstelconsole nog uit moeten zetten, dit zul je zelf tegenkomen bij de herstelconsole. Hierna reboot je weer en amg je nu voor de 1e keer proberen te booten in de normale mode, als het goed is zijn de meldingen etc weg, zo nee, dan zul je eht opnieuw moeten proberen.

Je hebt nu nog steeds niet antwoord op mijn vraag gegeven en je maakt het je nu wel erg lastig.

Hoe zag de site eruit waar je heen gestuurt werd, en wat voor naam stond erbij voor het programma?

Als we dit weten dan kan ik ff googlen om de preciese verwijdermethode te bekijken.

Ik klik die pagina altijd meteen weg. Voordat de naam etc. is geladen omdat je nooit zeker kan weten.

start menu en dan zoeken

En je hebt het virus verwijdert in de safemode?

ook herstelpunten etc. verwijdert?

Ik heb gescand in de normale mode. En daarin die spyware verwijderd. Maar k zal zometeen eens in de safemode zoeken naar ...? 'Virus' ?

Als jij een undercover politie agent bent, trek je toch ook geen t-shirt aan met 'ik ben undercover politie'?

Meestal zijn het de onopvallende mapjes, en als je weinig in program files en windows map zit, kan dat wel eens een probleem worden vrees ik.

Ik kom bijna elke dag in die map

Zoek dan naar een mapje wat je niet kent(in program files).

Je kan ook op een hijack programma gebruiken en die naar een hijack forum sturen, dan kijken zij of er evt. virussen tussen zitten.

Zij hebben er ook verstand van dus kans is er dat ze je kunnen helpen.

Ik hbe HiJack...

Dat heb ik ook al vertelt, maar zamg0d1 lijkt de helft niet te lezen.

als er gewoon op al mijn vragen antwoord werd gegeven waren we al veel verder gekomen.

Ik ben ook maar een mens en op het gebied van Virussen etc. niet zo goed ermee. En bovendien. Ik snap ook niet alles. Ik ben geen meganerd ofzo
Link to comment
Delen op andere websites

Start nou gewoon eerst je pc op in savemode en doe al het internetten op een andere pc, maak nu alleen met hijack this een scan met logje en post die log op www.nucia.eu, daar kunnen ze je helpen.

na het logje gepost te hebben reboot je en doe je vanaf dan alles in de safemode totdat je 90% zeker weet dat deze roguewear eraf is.

Link to comment
Delen op andere websites

okee je zit in safemode, maak nu eerst een hijack this logje en post die op nucia.eu, daarna scan je grondig met mbam en norton, ccleaner is niet super belangrijk, volgens mij kan norton ook wel het register cleanen.

Als je dit hebt gedaan kun je pas je pc weer in normale modus opstarten.

show ook ff een pic van je software lijst, misschien staat daar ook iets tussen, maar doe eerst die hijack this.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

okee je zit in safemode, maak nu eerst een hijack this logje en post die op nucia.eu, daarna scan je grondig met mbam en norton, ccleaner is niet super belangrijk, volgens mij kan norton ook wel het register cleanen.

Als je dit hebt gedaan kun je pas je pc weer in normale modus opstarten.

show ook ff een pic van je software lijst, misschien staat daar ook iets tussen, maar doe eerst die hijack this.

HiJack This log :Y Maar in welk subforum posten? En btw Norton werkt niet in de Safemode. Daar is speciale software voor nodig en ik kan niet op internet in de Safemode

Hier vind je mijn log: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?p=421752#post421752

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...