BeatboxGamer Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Hij is wel lauw of zo. Maar ik hoef hem niet. Ik geef me geld liever aan andere dingen uit. Quote Link to post Share on other sites
killerbee Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 ik heb gehoort van een maat van me dat je ze ook op schiphol kan kopen want hij was vorige week op vakantie en had hem daar in de schappen zien liggen maar dan meot je wel eerst een vliegreis hebben ergens naartoe Quote Link to post Share on other sites
Extreme G Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 :lol: jah maar dan zal hij geen 250maar 350 ofzo kosten zeker Quote Link to post Share on other sites
Deathiej Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 als de PSP uitkomt wacht ik eerst met kopen totdat er wat betere spellen erop komen net zoals de Nitendo DS die nu uit is vallen best wel tegen door de spellen die nu uit zijn maar als ik de PSP koop ik hem alleen maar voor GTA Quote Link to post Share on other sites
Ewoud Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 nouvoor 250 euro heb je wel alles in 1 mp3 spelen films kijke spellen spelen videoclips kijke fotos ect... En dat allemaal op een beeldje van 10x10 cm. Nee, geef mij maar een gewone plasma scherm etc. Ik ga helemaal met je mee. Geld niet waard Quote Link to post Share on other sites
Extreme G Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 niet zo overdreijven zeg blaah trouwens burnout voor psp komt als psp hier in nl uitkomt als goed is :lol: ziet er goed uit check: Whipeout pure Die 2 wil ik er zeker bij en dan als gta uit komt ga ik die meschien ook wel halen Quote Link to post Share on other sites
Bobbiescie Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 (edited) Moet je de dode pixels niet vergeten hé!! Ik hoop dat ze in Europa een ander merk scherm gebruiken, in Japan namelijk heb je daar geen last van en in Amerika wel.. Edited May 11, 2005 by Bobbiescie Quote Link to post Share on other sites
Extreme G Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 de psp die in nederland komen komen uit japan :ph34r: Quote Link to post Share on other sites
el burro Posted May 12, 2005 Report Share Posted May 12, 2005 de psp die in nederland komen komen uit japan :ph34r: dus dat betekend dat we slecht beeld hebben???? :huh: :blink: als dat zo is is het balen Quote Link to post Share on other sites
Sasuke Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 Heb hem bij een gast gespeeld, maar dat was al in december - februarie. Quote Link to post Share on other sites
Extreme G Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 de psp die in nederland komen komen uit japan :ph34r: dus dat betekend dat we slecht beeld hebben???? :huh: :blink: als dat zo is is het balen uuh zoals ik het lees hier boven in Japan namelijk heb je daar geen last van en in Amerika wel.. IN Japan de psps die in nederland komen... komen uit japan dus die zijn goed en die uit usa nie :lol: Quote Link to post Share on other sites
neophyte Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 ik heb een DS omdat bij de psp het schermpje beschadigt (er zit geen klepje op) Quote Link to post Share on other sites
Mr.Yo Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 rare vraag maar is PSP al uit in NL of niet? Quote Link to post Share on other sites
Extreme G Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 rare vraag maar is PSP al uit in NL of niet? hij komt 1 september uit - de nintendo ds vind ik gewoon troep hij heeft minder kracht enzo vind echt saai psp heeft ook screenprotector enz voor 8 euro :lol: Quote Link to post Share on other sites
love the gang Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 ik ben hem juist gaan kopen joehaaaa :lol: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts