Nissan Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Voor de kenners, hoe steken de gangwars in elkaar in dit spel? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Voor de kenners, hoe steken de gangwars in elkaar in dit spel? Je gaat gewoon vijandelijk bendes neerknallen. Maar ik heb er pas 2 gedaan. bij de eerste moest ik gewoon stuk of 15 vijanden neerschieten, en bij de tweede moest ik een busje van de angels kapot schieten en daar zat toen best veel geld in. Reageren
rdesigntk Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Gangwars zijn best simpel. Gewoon de groep vijanden zoeken, als zij je zien stoppen ze, jij gaat achter een muurtje staan, en dan schiet je ze 1 voor 1 neer. Soms zijn het inderdaad ook busjes o.i.d, maar met die Shotgun waarmee je ook vanaf je bike kan schieten gaat dat ook niet heel moeilijk. Ik denk dat ik hem even ga herspelen. En dan even rustig de tijd nemen en even lekker inzoomen bij die laatste missie. [/font] Reageren
rockydeagle Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Ik ga hem morgen downloaden eerst even naar de winkel voor wat microsoftpoints Ik hoop dat hij heel goed is. naar de reacties te zien is hij wel leuk maar enkel wat kort.. Bewerkt: 19 februari 2009 door rockydeagle Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 is het verhaal zo kort of hebben jullie tijd teveel ik ben net bij elizabeta dat is ong in het begin Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 is het verhaal zo kort of hebben jullie tijd teveel ik ben net bij elizabeta dat is ong in het begin Nee het zijn 23 missies (hoofd missies) maaaar,, deze missies zijn opzich best pittig dus je bent er wel wat langer mee bezig. Verder zijn er nog veel zijmissies te doen, ik schat ongeveer 5 tot 10 uur als je ook de collactables meeteld dus er is zat te doen. het is je geld zeker wel waard Reageren
HA5H Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Heb je een brandende vraag over TLAD? Check dit topic dan eens Reageren
Hannes82 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Heb je een brandende vraag over TLAD?Check dit topic dan eens Hoeveel van dit soort topics moeten er komen? Reageren
HA5H Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Heb je een brandende vraag over TLAD?Check dit topic dan eens Hoeveel van dit soort topics moeten er komen? Hoeft ook niet hoor, ik dacht alleen dat het handig kon zijn voor 360 bezitters. Dat jij blijkbaar alles al weet betekent niet dat de rest van de wereld dat ook vind. Reageren
Hannes82 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Daar is dit topic toch voor? Reageren
HA5H Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Daar is dit topic toch voor? jij geeft commentaar op een topic dat ik maak. Ik reageer daarop. Jij verandert van onderwerp. Dat topic dat ik maakte is dan een compacte versie die alle los en totaal niet samenhangen vragen en antwoorden uit dit topic indexeert in 1 topic. Nu blij? Reageren
Hannes82 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Laat ik mij maar wijzelijk stil gaan houden... Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Wat mij opvalde is dat bloedbadje weg is als je iemand door zijn hoofd schiet.Ook uit niko's story is dat verdwenen. Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Voor de kenners, hoe steken de gangwars in elkaar in dit spel? Je gaat gewoon vijandelijk bendes neerknallen. Maar ik heb er pas 2 gedaan. bij de eerste moest ik gewoon stuk of 15 vijanden neerschieten, en bij de tweede moest ik een busje van de angels kapot schieten en daar zat toen best veel geld in. En wanneer kan je die gangwars dan, is dat pas na een bepaalde missie? Reageren
Dvt Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Wat mij opvalde is dat bloedbadje weg is als je iemand door zijn hoofd schiet.Ook uit niko's story is dat verdwenen. Insidegamer - Rockstar censureert per ongeluk GTA IV met DLC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.