Jump to content
Joriz

Exclusieve screenshot en nieuw Lost and Damned filmpje


Zojuist hebben we van Rockstar Games een exclusieve screenshot van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned ontvangen. In de screenshot is de motorbende The Lost te zien. Met de hoofdpersoon Johnny Klebitz kun je later vandaag exclusief op de XBox 360 nieuwe missies in GTA4 gaan spelen. Behalve nieuwe missies zijn er nieuwe voertuigen, wapens, radiostations, submissies en tv fragmenten.

Hetnieuwe filmpje is van Weazel News. Ook dit keer is Weazel News totaal over de top en duidelijk een parodie op de rechts-Amerikaanse TV zender Fox News. In het filmpje worden de motorbendes op een nieuwsachtige wijze aan ons voorgesteld.

Houd GTAGames.nl in de gaten, want we gaan vanavond nog een jaar lang gratis XBOX Live Gold lidmaatschappen inclusief The Lost and Damned weggeven via een prijsvraag voor XBox 360 fans.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

@Hierboven: Kun je even je grote mond houden en het op een normale manier zeggen graag? :)

Laat hem zeggen wat hij wil, hij had het toch niet tegen jou, haasje?

Ik hoop dat veel mensen plezier zullen hebben van Lost and Damned, jammer genoeg heb ik geen Xbox dus kan ik ook geen GTA IV spelen. :cry:

Grtz Devanna :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik koop geen ruck van Fockstar totdat ze eerst die multiplayer isseus opgelost hebben bij gta4

en aangezien ze er geen ruck aan doen , koop ik nix meer van ze

Voordat je nog meer excessief taalgebruik gaat uiten hier op GTAForum, de kwaliteit van de multiplayer ligt aan het netwerk, niet aan Rockstar. Wat je dus eigenlijk wil zeggen, is dat je maar wat graag THe Lost and Damned gaat downloaden, maar dat je PSN/xbox LIVE/Windows LIVE gaat mijden voortaan. :duh:

Get your info straight before you shout, mate!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hij is uit! :dans: Gaaf! :D Ik ga hem meteen downloaden. :)

@Hierboven: Kun je even je grote mond houden en het op een normale manier zeggen graag? :)

hij zei het miss een beetje grof

maar hij heeft wel gelijk de multiplayer zuigt gewonn

na 5 minuten is het al saai

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jongens begrijp me maar verkeerd, dat mag, gta4 is het beste spel ooit . PUNT

daardoor irriteer ik me extra large dat die multiplayer isseus niet op te lossen zijn.

Ligt het aan het netwerk? heb jij er verstand van? nee: dat heefd niemand, ben er al een maand mee bezig.

conclusie: nix niets nada.

rockstar zegt ligt aan je nat-settings en me router-boer zegt ligt aan Rockstar.

ben er klaar mee. :duh:

daarom koop de next episode niet

Bewerkt: door gigolo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...