Jump to content
Joriz

Exclusieve screenshot en nieuw Lost and Damned filmpje


Zojuist hebben we van Rockstar Games een exclusieve screenshot van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned ontvangen. In de screenshot is de motorbende The Lost te zien. Met de hoofdpersoon Johnny Klebitz kun je later vandaag exclusief op de XBox 360 nieuwe missies in GTA4 gaan spelen. Behalve nieuwe missies zijn er nieuwe voertuigen, wapens, radiostations, submissies en tv fragmenten.

Hetnieuwe filmpje is van Weazel News. Ook dit keer is Weazel News totaal over de top en duidelijk een parodie op de rechts-Amerikaanse TV zender Fox News. In het filmpje worden de motorbendes op een nieuwsachtige wijze aan ons voorgesteld.

Houd GTAGames.nl in de gaten, want we gaan vanavond nog een jaar lang gratis XBOX Live Gold lidmaatschappen inclusief The Lost and Damned weggeven via een prijsvraag voor XBox 360 fans.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik wil hem ook....

Maar ik heb een pc met GTA IV, komt the lost and damned er daar ook voor uit?

Ik hoop het zo.

Luuk

Beetje een bump, maar het topic staat toch bijna bovenaan...

Nee, hij staat (nog) niet officieel geplant voor de PC. Er zijn wel mensen bezig om TLAD te converteren naar de PC.

Bewerkt: door Dvt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er erg goed uit!

Je ziet de GTA-games bij elk spel beter worden!

Respect.

_O_

GTA IV LAD is al ongeveer een jaar oud, dit topic ook. "17 Feb 2009"

Dit spel is onderand al tekoop, er is zelfs al een tweede "versie" GTA The Ballad of Gay toni.

Euh tja, ik wil geen moderator spelen maar.. Let a.u.b op de datum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...