chopperboy Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 voor je verdergaat Dieko, het is wel de bedoeling dat er foto's worden gepost met een (mooie) compositie. Dit is meer een soort persverslag. No offense verder, maar hou het een klein beetje ontopic Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Megapixselsze foto's heb ik met mijn camera gemaakt: Sony DSC-W80 7.2 megapixels Ben nog maar een amateur. :$ Hier stonden de oren er niet helemaal op. Omdat het moelijk is om een hond naar je te laten kijken. Je wilt niet weten wat ik voor deze foto moest doen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 2 & 3 zijn mooi!! Dankje! :$ Reageren
Dieko Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 voor je verdergaat Dieko, het is wel de bedoeling dat er foto's worden gepost met een (mooie) compositie. Dit is meer een soort persverslag. No offense verder, maar hou het een klein beetje ontopic Sorry :$ :$ Reageren
Bossinkje Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Dit zijn een paar foto's die ik vlakbij mijn huis heb gemaakt, met een digitale camera. Taxi van Papa, met op de achtergrond iets ouder gebouwtje. :puh: Bordje 'Fietspad' tussen een boom. 'T zijn niet echt boeiende foto's, maarja. Bewerkt: 9 maart 2009 door Bossinkje Reageren
Siender Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Cool, ik wist niet dat dit topic bestond: Hier enkele van mijn foto's: Bewerkt: 9 maart 2009 door Siender Reageren
chopperboy Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 LOL, die ken ik Heb ik nou al een flink aantal keer misgelopen in de PC Reageren
Siender Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 LOL, die ken ik Heb ik nou al een flink aantal keer misgelopen in de PC Christian, het blijkt nog een hele kunst te zijn om zo'n apparaat vooruit te krijgen, hij deed het met nogal veel geluid. Reageren
ComKwak Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) De geweldige camera van mijn webcam om de laptop (maarja kwaliteit hoef je dan sowieso niet te verwachten) De foto kan trouwens niet groter, maximaal 498x nogwat. Heb wel een camera op mijn mobiel, een 3.2 megapixel ding. Maar ik maak daarmee bijna nooit foto's Edit: Woeps, lees nu pas de regels. Als dit echt te klein of te bagger is: Bewerkt: 11 maart 2009 door ComKwak Reageren
Velaro Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) Nu ik hier toch treinen zie, dit is een foto van de Thalys en een aantal foto's die ik van onze modeltreinbaan genomen heb: En op deze foto's wordt het atomium opgepoetst. (nu niet echt mooie foto's, maar wel leuk) ________________________________________________________________________________ ___ Bewerkt: 12 maart 2009 door Velaro Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Rijswijk, spoorwijk dacht ik. Reageren
Dieko Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Hierboven; dat is waar Woonde je nou in Rijswijk of Delft? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.