flippie13 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ik ben al behoorlijk verliefd geworden op de Sony cybershot DSC H50 (wat 'n naam ) Deze heeft 15x optische zoom, wat mij erg aanspreekt, en de 9.1 Megapixels zijn genoeg om mooie foto's te maken op amateurs niveau Sony DSC H50 : Mijn zus heeft die ook, en ik heb er toch nog de hele vakantie me weten te vermaken ermee En haar vriend heeft een dikke Canon spiegelreflex camera met een 400m lens erbij, bij elkaar zo'n 2000 euro, dat is natuurlijk mijn droom, maar wel een beetje duur voor een verjaardagscadeautje XD Volgens mij is het deze camera + lens ook, maar deze afbeelding is gewoon van google geplukt, dus het camera model kan iets anders zijn Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Een Fujifilm S5000, heb ik gekregen... Niet echt een professionele camera, maar wel het uiterlijk ervan! Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Ik weet niet wat ik allemaal hier heb gepost dus zet ff een heel lijstje neer ; Klikken voor vergroting uiteraard Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 mn simpele palaroid i735 of zoiets is al genoeg zoals die crossbaan die ik eerder heb gepost (coole baan he) Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 mn simpele palaroid i735 of zoiets is al genoeg zoals die crossbaan die ik eerder heb gepost (coole baan he) In mijn ogen is er (bijna) altijd ruimte voor verbetering. En zo'n crossbaan is inderdaad wel apart ja. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 nog een paar dan Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Zijn mooie foto's hoor plantebak Spijtig dat ik pas een camera kan kopen met mijn verjaardag (of ik wil nu al mijn geld eraan willen besteden.. ) Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Zijn mooie foto's hoor plantebak Spijtig dat ik pas een camera kan kopen met mijn verjaardag (of ik wil nu al mijn geld eraan willen besteden.. ) Bedankt. En ik zeg : doen! Reageren
weaponmr Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Zat op grote zeilboot met feest van familie 3master zelfde soort boot als waar ik op zat zeilbootje met Volendam (en de kermis) op de achtergrond Brug bij Utrecht, volledig ingepakt. Bewerkt: 8 september 2009 door weaponmr Reageren
Forever GTA Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Pracht foto's van de natuur/dieren mensen heel goed gelukt. En die auto's zien er keigaaf uit. Mijn foto's komen eraan, ook net in griekenland > corfu geweest dus pracht foto's. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 (bewerkt) Bewerkt: 11 september 2009 door Plantebak Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Bewerkt: 13 september 2009 door Plantebak Reageren
jellemuis Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 plantebak, mag ik dit plaatje gebruiken voor me sign? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Een foto die ik gemaakt heb in Zwitserland: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.