Jump to content

Foto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben al behoorlijk verliefd geworden op de Sony cybershot DSC H50 (wat 'n naam :7)

Deze heeft 15x optische zoom, wat mij erg aanspreekt, en de 9.1 Megapixels zijn genoeg om mooie foto's te maken op amateurs niveau :)

Sony DSC H50 :

sony-cybershot-dsc-h50.jpg

Mijn zus heeft die ook, en ik heb er toch nog de hele vakantie me weten te vermaken ermee :)

En haar vriend heeft een dikke Canon spiegelreflex camera met een 400m lens erbij, bij elkaar zo'n 2000 euro, dat is natuurlijk mijn droom, maar wel een beetje duur voor een verjaardagscadeautje XD

Volgens mij is het deze camera + lens ook, maar deze afbeelding is gewoon van google geplukt, dus het camera model kan iets anders zijn :)

ef-100-400mm-lens-2.jpg

• Reacties 307
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GYZIE

41

• jellemuis

34

• Amfetamientje

30

• Wesley

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

41694Fujifilm-FinePix-S5000-fron.jpg

Een Fujifilm S5000, heb ik gekregen... Niet echt een professionele camera, maar wel het uiterlijk ervan!

Geplaatst:

mn simpele palaroid i735 of zoiets is al genoeg :puh: zoals die crossbaan die ik eerder heb gepost (coole baan he)

Geplaatst:
mn simpele palaroid i735 of zoiets is al genoeg :puh: zoals die crossbaan die ik eerder heb gepost (coole baan he)

In mijn ogen is er (bijna) altijd ruimte voor verbetering.

En zo'n crossbaan is inderdaad wel apart ja.

Geplaatst:

Zijn mooie foto's hoor plantebak :D

Spijtig dat ik pas een camera kan kopen met mijn verjaardag (of ik wil nu al mijn geld eraan willen besteden.. )

Geplaatst:
Zijn mooie foto's hoor plantebak :D

Spijtig dat ik pas een camera kan kopen met mijn verjaardag (of ik wil nu al mijn geld eraan willen besteden.. )

Bedankt. En ik zeg : doen!

:)

Geplaatst: (bewerkt)

Zat op grote zeilboot met feest van familie

3master

imgp0362.jpg

zelfde soort boot als waar ik op zat

imgp0370.jpg

zeilbootje met Volendam (en de kermis) op de achtergrond

imgp0420.jpg

imgp0416g.jpgBrug bij Utrecht, volledig ingepakt.

imgp0238.jpg

Bewerkt: door weaponmr
Geplaatst:

Pracht foto's van de natuur/dieren mensen heel goed gelukt. En die auto's zien er keigaaf uit.

Mijn foto's komen eraan, ook net in griekenland > corfu geweest dus pracht foto's.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...