.Senne Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Net m'n nieuw toestel binnen, en gewoon wat dingen geprobeerd. Deze vond ik toch ietwat gelukt qua effect, dus plaats ik hem hier maar. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Silhouet-foto's heersen Erg mooi =] Reageren
Forever GTA Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Wat een prachtige foto. Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Hij is heel erg mooi, maar het onderste deel is voor mij iets te groot. Verder een topplaat. Reageren
Twister24 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Als ik wat wil posten krijg ik dit: (Als ik een plaatje invoer via Insert Image) You are not allowed to use that image extension on this board. Bewerkt: 5 november 2009 door Twister24 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 typisch zo'n foto die ik maak als ik rond 5 uur 's nachts/'s ochtends over straat loop : Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Eindelijk weer eens een lekker dagje uit geweest om foto's te maken. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Kijkt iemand überhaupt nog naar deze foto's? Anders is het een beetje nutteloos om ze te blijven posten. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) Ja ik zie ze nu En ik vind die foto's van je echt prachtig! Doe er een lijstje omheen en je hebt iets prachtigs om bijvoorbeeld in je kamer te hangen Bewerkt: 6 januari 2010 door BanaanDaan Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik ben van plan om er een paar op canvas te laten maken. Helaas is dat wel een beetje prijzig (50.- a 70.- voor redelijk formaat) En bedankt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Dat zijn idd echt hele mooie foto's! Alleen is het een beetje jammer dat er op sommige foto's een beetje veel zwart is. Het is wel mooi, maar wel iets te veel. Verder echt hele mooie foto's. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Dat zijn idd echt hele mooie foto's! Alleen is het een beetje jammer dat er op sommige foto's een beetje veel zwart is. Het is wel mooi, maar wel iets te veel. Verder echt hele mooie foto's. Silhouette : [...]schaduwteekening, schaduwomtrek, schaduwbeeld[...] Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) Deze foto heb ik al heel lang op mijn mobiel staan. ( 2 megapixel camera ) Net klaar met training.. en ik kon het niet laten een foto te nemen. reacties :$? Bewerkt: 6 januari 2010 door FrankDangerz Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Deze foto heb ik al heel lang op mijn mobiel staan. ( 2 megapixel camera ) Net klaar met training.. en ik kon het niet laten een foto te nemen. reacties :$? Nice pic! Wij hebben ook een foto-camera waar ik soms ook mooie foto's mee maak, maar met héééél weinig geheugen, daar staan alleen vakantiekiekjes op.. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Een kaartje is niet zo heel duur hoor, misschien moet je het eens overwegen om aan te schaffen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.