End Of The Riot Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ik maak foto's met een Sony DSC-W80 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ik krijg er spontaan zin van om foto's te maken. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 (bewerkt) Ik krijg er spontaan zin van om foto's te maken. ik zou zeggen "ga je gang!" en "succes" Bewerkt: 6 april 2010 door onbekendeIV Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ben toch maar ff bezig geweest. Klik op de foto voor groter formaat Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Eindelijk weer eens een lekker ochtendje met mijn camera gehad : Faptastisch edit; momentje, host doet vervelen. /fixed Bewerkt: 20 april 2010 door Amfetamientje Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Die 2e en die 3e vind ik echt prachtig! Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik ook, bedankt. Als iemand ze op groot formaat wilt (voor non-commerciële doeleinde uitteraard), stuur me dan even een PB . Reageren
TZG Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 ik vind die 2e en 3e heel mooi zo met die zon, en de 4e vind ik ook mooi, ik hou van dat soort type foto's Reageren
.Senne Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 dauwdruppel op blaadjes. Een meeuw in volle vlucht, m'n eerste bewegende vogel die niet wazig is. Klassieker. Vergane glorie, Chevrolet Chevelle En als laatste een leuke avondhemel van toen de vliegtuigen wel nog mochten vliegen. Prachtige foto's trouwens Amfetamientje, ik wou dat ik de moed had om eens vroeg op te staan voor soortgelijke foto's. Reageren
iFire Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Echt geweldige foto's ben nu alleen aan het wachten op m'en 12 Megapixel Camera die kapot is Dus voorlopig zal ik Samsung Omnia 5 megapixel fotos Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Prachtige foto's trouwens Amfetamientje, ik wou dat ik de moed had om eens vroeg op te staan voor soortgelijke foto's. Het is niet een kwestie van vroeg opstaan, het is een kwestie van helemaal niet slapen . Leuke macro shots btw Reageren
Flokkert Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Die 2e en die 3e vind ik echt prachtig! Die vind ik ook erg mooi! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Wauw Senne, die foto's zijn echt heel mooi gemaakt! Jammere van die met de auto is dat de foto nogal donker lijkt en dus minder "gezellig" zoals de andere. Dit komt dan vooral door dat hek, als dat hek er niet zou staan zou hij mooier zijn geweest, denk ik. Verder KUTGW! Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Ik denk dat hij dat idee juist zo wilde meegeven Reageren
jellemuis Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) sorry van de bump, maar dit topic mag gewoon niet verloren gaan deze foto's zijn gemaakt met een 3.2 megapixel camera, is dat goed genoeg om hier foto's te mogen posten? ze zijn achteraf nog bewerkt met photoshop, zodat de belangrijke punten meer opvallend zijn @ centerparcs het meerdal, vage witte beesten.. @ bevrijdingspop roermond '10 Bewerkt: 29 mei 2010 door jellemuis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.