Jump to content

Zou Vice city nog terugkomen?


deserteaglenick

Recommended Posts

Ik heb een vraag: Komt GTA: Vice city nog terug in volgende delen? Ik kan er geen genoeg van krijgen!

Het is zon lekker 80's spel, gelukkig kwam Vice city stories er maar voor mij is het nog steeds niet genoeg!

Dus bij deze!

Sorry als t een dubbelpost is!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    4

  • The Hulk

    4

  • danny18

    3

  • Deluxo

    3

Ik heb een vraag: Komt GTA: Vice city nog terug in volgende delen? Ik kan er geen genoeg van krijgen!

Het is zon lekker 80's spel, gelukkig kwam Vice city stories er maar voor mij is het nog steeds niet genoeg!

Dus bij deze!

Sorry als t een dubbelpost is!

Ik ben zelf ook helemaal gek van Vice City, maar ben bang dat er (voorlopig!) geen spel zoals Vice City uit komt. Ik denk dat Rockstar het volgende spel dat ze uit zouden brengen eerder richting San Andreas laten baseren, bijvoorbeeld met een San Andreas Stories.

Echter verwacht ik wel dat Rockstar over enkele jaren met een vernieuwde 80's Vice City Style GTA komt, aangezien de Vice City reeks echt een geweldig succes was.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best kunnen. Tot nu toe is Rockstar erg conservatief geweest wat betreft de steden, personages, voertuigen enzo. Dit is natuurlijk heel leuk voor de herkenbaarheid, altijd kom je wel iets leuks tegen uit een vorige GTA als je een nieuwe GTA speelt. Maar ik denk niet de Vice City letterlijk terugkomt zoals in GTA Vice City Stories. Er zal dan een heel nieuwe stad gemaakt moeten worden, maar wel met dezelfde naam en sfeer, zoals we dat kennen van Liberty City uit GTA IV. Over het tijdperk is niets te zeggen, al lijkt het mij wel heel vet als Rockstar een volgende GTA gaat uitbrengen in Vice City in de jaren '80.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind.. Vice city erg klein.. nouja de plattegrond

Hij is ook erg klein. Het moet zo groot zijn als San Andreas. ^_^

Ik vind niet dat GTA Vice City dezelfde groote moet hebben als GTA San Andreas, wellicht een klein eilandje erbij zodat de map dan uit veel water bestaat maar ook veel eilanden, maar wel met meer vliegvelden zodat er misschien vliegtuigen in komen. Ik zou het geweldig vinden als GTA Vice City terug komt met de graphics van GTA IV, maar wel moet er veel zon zijn en de map van Vice City moet niet veranderen want ik ken hem helemaal uit mijn hoofd van vroeger. 0_0 Ook moeten ze de nummers van die tijd er weer in doen. :D

Het zou ook leuk zijn als je dan wel GTA Vice City hebt maar de graphics van GTA IV en meer mogelijkheden zoals gangs of tunen van GTA San Andreas.

Liberty City heeft zo zijn grauwe kanten en daar houd ik niet zo van. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best kunnen. Tot nu toe is Rockstar erg conservatief geweest wat betreft de steden, personages, voertuigen enzo. Dit is natuurlijk heel leuk voor de herkenbaarheid, altijd kom je wel iets leuks tegen uit een vorige GTA als je een nieuwe GTA speelt. Maar ik denk niet de Vice City letterlijk terugkomt zoals in GTA Vice City Stories. Er zal dan een heel nieuwe stad gemaakt moeten worden, maar wel met dezelfde naam en sfeer, zoals we dat kennen van Liberty City uit GTA IV. Over het tijdperk is niets te zeggen, al lijkt het mij wel heel vet als Rockstar een volgende GTA gaat uitbrengen in Vice City in de jaren '80.

Het zou wel leuk zijn als er een nieuwe stad zou komen, misschien een beetje ook met veel zon, maar eigenlijk volledig anders gemaakt maar toch met een paar verwijzingen naar Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

VC gaf echt super de 80's weer , door sfeertje, humor etc. Ik denk dat het comercieel goed zou zijn als er weer eens ee nremake van vice city wordt gemaakt. In het verhaal van bijv GTA iv hoor je bijv. ook clues zoals dat er iemand naar vice city is verhuisd etc etc dus het zou heel cool zijn

Link to comment
Delen op andere websites

VC gaf echt super de 80's weer , door sfeertje, humor etc. Ik denk dat het comercieel goed zou zijn als er weer eens ee nremake van vice city wordt gemaakt. In het verhaal van bijv GTA iv hoor je bijv. ook clues zoals dat er iemand naar vice city is verhuisd etc etc dus het zou heel cool zijn

true that, ik vond vice city echt geweldig ^^

die sfeer was onbeschrijfelijk =p

haha ik het wellicht 3 keer uitgespeeld, maar moest vice city terug uitkomen met de IV engine & graphics, en toch dezelfde sfeer behouden, een kleine uitbreiding qua mogelijkheden/map en ik zou verkocht zijn ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City vind ik ook de leukste stad. Maar ik houd van een groote plattegrond. zoals San Andreas.

Ik hoop wel dat er eerst weer een nieuwe San Andreas komt waarbij je weer bijna overal in kan (huizen, winkels, enz.) en daarna een nieuwe Vice City. Want ik heb nu wel genoeg Liberty City gezien.

We Love the '80's

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...