Jump to content

Zou Vice city nog terugkomen?


deserteaglenick

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    4

  • The Hulk

    4

  • danny18

    3

  • Deluxo

    3

ik zou ook wel graag willendat er een derde vice city in hetgta reeks komt want het heeft een warme sfeer lekker met een zonnetje licht water (waar je dan ook in kan zwemmen) veel meer nieuwe opties zoals tunen vriendinnen in heel veel huizen naar binnen kunnen, inbreken natuurlijk ^_^ en van mij mogen er ook meer bedrijven in net zoals bij vcs dat je dan ook iets met prostituees kan en het zou al helemaal te gek als je je eigen gebouwen kon laten bouwen (dat zal rockstar waarschijnlijk nooit in een gta toevoegen maar toch)

verder nog gewoon wat opties van san andreas en een mooie story line natuurlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb VC voor de helft uitgespeeld, tot hij de hele tijd vastliep enzo...

Maar nu heb ik IV, en ik hoop zeker dat VC zijn opvolger word :D

De kans is misschien groot maar ik de denk dat er een nieuwe San Andreas komt maar aan de ene kant toch niet omdat San Andreas misschien toch wel iets te groot is om een remake van te maken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het zeker dat er een Next-gen VC komt, maar dan met betere gaphics dan IV.

Maar als je het even bekijkt dan zou er wel heel goed een nieuwe VC aan kunnen komen.

Kijk maar naar de volgorde in III-era

GTA:III, VC, SA, LCS, VCS, SAS?????

GTA: IV, VC-IV??? SA-IV???

Het zou dan heel goed kunnen dat VC de volgende stad is.

Maar het kan ook zo zijn gat R* ons wil laten denken dat er een VC komt en dan komen ze toch met een andere stad zoals SA.

Tijd zal het ons vertellen, maar ik hoop zeker op een Nextgen VC

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het zeker dat er een Next-gen VC komt, maar dan met betere gaphics dan IV.

Maar als je het even bekijkt dan zou er wel heel goed een nieuwe VC aan kunnen komen.

Kijk maar naar de volgorde in III-era

GTA:III, VC, SA, LCS, VCS, SAS?????

GTA: IV, VC-IV??? SA-IV???

Het zou dan heel goed kunnen dat VC de volgende stad is.

Maar het kan ook zo zijn gat R* ons wil laten denken dat er een VC komt en dan komen ze toch met een andere stad zoals SA.

Tijd zal het ons vertellen, maar ik hoop zeker op een Nextgen VC

Lees ik daar nou nog betere graphics dan IV mijn pc kan IV nog niet eens aan.

Als er een nieuwe vice city komt denk ik dat ze dezelfde graphics gebruiken als IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het zeker dat er een Next-gen VC komt, maar dan met betere gaphics dan IV.

Maar als je het even bekijkt dan zou er wel heel goed een nieuwe VC aan kunnen komen.

Kijk maar naar de volgorde in III-era

GTA:III, VC, SA, LCS, VCS, SAS?????

GTA: IV, VC-IV??? SA-IV???

Het zou dan heel goed kunnen dat VC de volgende stad is.

Maar het kan ook zo zijn gat R* ons wil laten denken dat er een VC komt en dan komen ze toch met een andere stad zoals SA.

Tijd zal het ons vertellen, maar ik hoop zeker op een Nextgen VC

Lees ik daar nou nog betere graphics dan IV mijn pc kan IV nog niet eens aan.

Als er een nieuwe vice city komt denk ik dat ze dezelfde graphics gebruiken als IV.

Ja maar ik weet zeker. Tegen de tijd dat er een nieuwe GTA op een van de N-gen consoles komt dan zouden de graphics wel weer worden opgeschoefd. Kijk ik denk ook wel dat ze ongeveer dezelfde graphs gaan gebruiken als bij IV, maar stiekem (Wat nu niet meer stiekem is) hoop ik dat het nog betere graphics worden. Al begin ik nu wel te denken of dat kan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben niet egt zot op vc maar kspeel et wel

offtopic:ik denk dat er voorlopig nog maar een vervolg ga komen op GTA SA

bv. gta san andreas stories

dan is het gta sas

maar voorlopig is twee vice city's genoeg

wil je zelf een gta maken ga er solliciteren bij rockstar games of rockstar north.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er nog een game die sterk op VC lijkt. Ik vind VC de beste GTA uit de serie. Het heeft een zeer goed verhaal en een leuke sfeer. Ik denk dat er misschien nog één GTA op de PS3 en X360 komt en daarna alweer op de nieuwere consoles. Misschien is R* wel bezig met een remake van VC voor de Wii omdat de Wii dat misschien wel aan kan ipv IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar sony was in gesprek voor een nieuwe GTA voor psp, Missrien weer een VC, Link

Ik vind Vc ook erg leuk het straalt warmte en vrolijkheid uit. Maar voorlopig krijgen we eerst LC en SA games dus voorlopig nog geen VC.

En waar weet je dat nog zo zeker dat het eerst nog lc en sa worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...