Jump to content

Zou Vice city nog terugkomen?


deserteaglenick

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    4

  • The Hulk

    4

  • danny18

    3

  • Deluxo

    3

Ik hoop het zeker dat er een Next-gen VC komt, maar dan met betere gaphics dan IV.

Maar als je het even bekijkt dan zou er wel heel goed een nieuwe VC aan kunnen komen.

Kijk maar naar de volgorde in III-era

GTA:III, VC, SA, LCS, VCS, SAS?????

GTA: IV, VC-IV??? SA-IV???

Het zou dan heel goed kunnen dat VC de volgende stad is.

Maar het kan ook zo zijn gat R* ons wil laten denken dat er een VC komt en dan komen ze toch met een andere stad zoals SA.

Tijd zal het ons vertellen, maar ik hoop zeker op een Nextgen VC

Lees ik daar nou nog betere graphics dan IV mijn pc kan IV nog niet eens aan.

Als er een nieuwe vice city komt denk ik dat ze dezelfde graphics gebruiken als IV.

Ik kan amper IV spelen... is ook logisch op een laptop met een AMD Turion 64 X2. ^_^

Ik speel IV nu even op me pa's pc. Maar als ze nog VC met hogere systeemeisen maken, kan ik ZEKER niet spelen. Dan koop ik hem ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna zeker dat GTA V Vice City wordt. (Dan zou die 'V' ook gelijk voor Vice staan :7 ).

Als Rockstar nu al een stad maakt die zich Liberty City noemt, kun je er vanuit gaan dat dit (alweer) het begin is van twee reeksen: Vice City (en misschien ook San Andreas)

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik denk dat V niet Vice city wordt, Kijk maar naar de GTA III era en gta IV,

III---Libert city

VC---Vice city

SA---San andreas

LCS---Liberty city

VCS---Vice city

IV----Liberty city

Valt je iets niet op aan IV en III? ze spelen beide af in dezelfde stad, en ze zijn oplopend, ik denk dus dat iedere gta die een getal krijgt het begin van een nieuwe era inluidt, en ik denk dus dat gta V weer in LC gaat afspelen, met weer een nieuwe Map layout. Allemaal logische verklaringen waarmee je een beedje de volgende gta kan voorspellen.

2001 GTA: III

2008 GTA: IV

2015??? GTA: V

Allemaal maar hoop en gedachtes maar hee het is logisch .

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik denk dat V niet Vice city wordt, Kijk maar naar de GTA III era en gta IV,

III---Libert city

VC---Vice city

SA---San andreas

LCS---Liberty city

VCS---Vice city

IV----Liberty city

Valt je iets niet op aan IV en III? ze spelen beide af in dezelfde stad, en ze zijn oplopend, ik denk dus dat iedere gta die een getal krijgt het begin van een nieuwe era inluidt, en ik denk dus dat gta V weer in LC gaat afspelen, met weer een nieuwe Map layout. Allemaal logische verklaringen waarmee je een beedje de volgende gta kan voorspellen.

2001 GTA: III

2008 GTA: IV

2015??? GTA: V

Allemaal maar hoop en gedachtes maar hee het is logisch .

Dan word GTA V denk ik SA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

het zal echt geweldig zijn als er een nieuwe GTA uitkomt met de sfeer en stijl van VC ^_^

en zover we nu weten is het best goed mogelijk dat de volgende (pc) GTA weer in VC komt :Y

en dan ook nog hopen dat hij weer ergens tussen 1975-1990 afspeelt, met de zelfde sfeer en stijl

als VC nu... =]

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt heel veel speculeren over hoe R* het tot nog toe gedaan heeft met het laten terugkomen van een stad e.d. Maar het is net als bij voetbal, Nederland had nog nooit op 21 juni verloren op een EK/WK, dus het was haast zeker dat ze afgelopen zomer van Rusland zouden winnen, maar na 21 juni bleken de resultaten uit het verleden helaas 0 garantie te bieden voor de toekomst. Dus gewoon afwachten maar wat R* gaat doen, en dan zien we het vanzelf wel. En als er dan iets komt, kunnen wij de logica er weer in gaan zoeken, die er helaas toch niet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...