Deluxo Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Ik hoop het zeker dat er een Next-gen VC komt, maar dan met betere gaphics dan IV.Maar als je het even bekijkt dan zou er wel heel goed een nieuwe VC aan kunnen komen. Kijk maar naar de volgorde in III-era GTA:III, VC, SA, LCS, VCS, SAS????? GTA: IV, VC-IV??? SA-IV??? Het zou dan heel goed kunnen dat VC de volgende stad is. Maar het kan ook zo zijn gat R* ons wil laten denken dat er een VC komt en dan komen ze toch met een andere stad zoals SA. Tijd zal het ons vertellen, maar ik hoop zeker op een Nextgen VC Lees ik daar nou nog betere graphics dan IV mijn pc kan IV nog niet eens aan. Als er een nieuwe vice city komt denk ik dat ze dezelfde graphics gebruiken als IV. Ik kan amper IV spelen... is ook logisch op een laptop met een AMD Turion 64 X2. Ik speel IV nu even op me pa's pc. Maar als ze nog VC met hogere systeemeisen maken, kan ik ZEKER niet spelen. Dan koop ik hem ook niet. Reageren
DB10 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Het is een van de betere GTA's, dus het lijkt me wel zeker dat Vice City terugkeerd. Zou mooi zijn, van de GTA's die heb gespeeld is VC zeker de beste Reageren
rdewit Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb het liefst dat R* een nieuwe stad maakt, maar als ze dan toch een eerdere stad gebruiken moet het toch Vice City zijn vind ik! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik weet bijna zeker dat GTA V Vice City wordt. (Dan zou die 'V' ook gelijk voor Vice staan ). Als Rockstar nu al een stad maakt die zich Liberty City noemt, kun je er vanuit gaan dat dit (alweer) het begin is van twee reeksen: Vice City (en misschien ook San Andreas) Apple-Mac Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Maar ik denk dat V niet Vice city wordt, Kijk maar naar de GTA III era en gta IV, III---Libert city VC---Vice city SA---San andreas LCS---Liberty city VCS---Vice city IV----Liberty city Valt je iets niet op aan IV en III? ze spelen beide af in dezelfde stad, en ze zijn oplopend, ik denk dus dat iedere gta die een getal krijgt het begin van een nieuwe era inluidt, en ik denk dus dat gta V weer in LC gaat afspelen, met weer een nieuwe Map layout. Allemaal logische verklaringen waarmee je een beedje de volgende gta kan voorspellen. 2001 GTA: III 2008 GTA: IV 2015??? GTA: V Allemaal maar hoop en gedachtes maar hee het is logisch . Reageren
The Hulk Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Maar ik denk dat V niet Vice city wordt, Kijk maar naar de GTA III era en gta IV,III---Libert city VC---Vice city SA---San andreas LCS---Liberty city VCS---Vice city IV----Liberty city Valt je iets niet op aan IV en III? ze spelen beide af in dezelfde stad, en ze zijn oplopend, ik denk dus dat iedere gta die een getal krijgt het begin van een nieuwe era inluidt, en ik denk dus dat gta V weer in LC gaat afspelen, met weer een nieuwe Map layout. Allemaal logische verklaringen waarmee je een beedje de volgende gta kan voorspellen. 2001 GTA: III 2008 GTA: IV 2015??? GTA: V Allemaal maar hoop en gedachtes maar hee het is logisch . Dan word GTA V denk ik SA. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 GTA VC is zo perfect en uniek, dat kan alleen maar minder worden als ze proberen om dit uit te melken. Reageren
chopperboy Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Mee eens, maar rockstar kennende zal het zeker niet tegenvallen Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Vice City komt zeker weten nog wel een keer terug dat moet wel. Anders is Rockstar gek. Zonder de sfeer van VC is GTA geen GTA meer. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik denk dat hij wel terug maar dat de stad zelf veranderd is (Zie gta iv/liberty city) Reageren
wupie Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 ik weet wel zeker dat hij niet meer terug komt want als dat zo zou zijn dan zou gta4 ook wel een klein beetje lijken op GTA 3 en dat doet het dus niet. Reageren
GYZIE Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 het zal echt geweldig zijn als er een nieuwe GTA uitkomt met de sfeer en stijl van VC en zover we nu weten is het best goed mogelijk dat de volgende (pc) GTA weer in VC komt en dan ook nog hopen dat hij weer ergens tussen 1975-1990 afspeelt, met de zelfde sfeer en stijl als VC nu... =] Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 ik hoop wel dat er nog een met vice city komt en dat denk ik ook wel.maar SA vind ik ook wel goed maar niet LC dat vind ik wel de minst leuke stad Reageren
Baffie Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Je kunt heel veel speculeren over hoe R* het tot nog toe gedaan heeft met het laten terugkomen van een stad e.d. Maar het is net als bij voetbal, Nederland had nog nooit op 21 juni verloren op een EK/WK, dus het was haast zeker dat ze afgelopen zomer van Rusland zouden winnen, maar na 21 juni bleken de resultaten uit het verleden helaas 0 garantie te bieden voor de toekomst. Dus gewoon afwachten maar wat R* gaat doen, en dan zien we het vanzelf wel. En als er dan iets komt, kunnen wij de logica er weer in gaan zoeken, die er helaas toch niet is. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Zou wel mooi zijn als VC terug kwam in Gta IV graphics met een nog veel realistischere 80's sfeer ooit! Ik hoop wel dat ze de stad wat groter zullen maken.. Als ze dat niet doen, kunnen ze zich wél nog meer focussen op nóg betere graphics/realisme! Wat dacht je van een DLC met San Andreas als nieuwe omgeving? Lijkt me onwaarschijnlijk, maar wel cool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.