Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

Had je in Battlefield 1942 een carriere dan? Zover ik mij kan herinneren had je daar wel website's voor, maar je had niet zelf in 1942 een pagina waar je je stats kon bekijken. In Battlefield 2 heb je dat wel om maar gelijk even je vraag te beantwoorden.

Overig komt morgen de nieuwe patch 1.5 uit. De grote van de patch is mij even ontgaan, maar hij zal wel aardig groot zijn aangezien er een nieuwe map voor Battlefield 2 inzit en de Expansions ook gratis zijn geworden en ook bij de patch inzitten. Ik hoop persoonlijk zelf dat deze patch weer leven in Battlefield gaat blazen.

Neamen^inf zei dat Gigabye (pro clan) een mod ging maken (pro mod) maar ik heb gehoord dat dit niet meer doorgaat vanwege wat dingen die niet aangepast kunnen worden, maar goed dat is wat ik gehoord heb. Ik ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Had je in Battlefield 1942 een carriere dan? Zover ik mij kan herinneren had je daar wel website's voor, maar je had niet zelf in 1942 een pagina waar je je stats kon bekijken. In Battlefield 2 heb je dat wel om maar gelijk even je vraag te beantwoorden.

Overig komt morgen de nieuwe patch 1.5 uit. De grote van de patch is mij even ontgaan, maar hij zal wel aardig groot zijn aangezien er een nieuwe map voor Battlefield 2 inzit en de Expansions ook gratis zijn geworden en ook bij de patch inzitten. Ik hoop persoonlijk zelf dat deze patch weer leven in Battlefield gaat blazen.

Neamen^inf zei dat Gigabye (pro clan) een mod ging maken (pro mod) maar ik heb gehoord dat dit niet meer doorgaat vanwege wat dingen die niet aangepast kunnen worden, maar goed dat is wat ik gehoord heb. Ik ben benieuwd.

maar is het normaal dat er bij singleplay maar ong.10 à 15 mappen zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

en de Expansions ook gratis zijn geworden

Het is dat ik SF en die andere al heel lang heb, want anders was het wel een naai streek geweest.

Daarnaast, die expansions packs die je via credit card moest kopen, werden amper gespeeld, alleen BF2 en SF werden veel gespeeld.

Wat wel jammer was.

Link to comment
Delen op andere websites

en de Expansions ook gratis zijn geworden

Het is dat ik SF en die andere al heel lang heb, want anders was het wel een naai streek geweest.

Daarnaast, die expansions packs die je via credit card moest kopen, werden amper gespeeld, alleen BF2 en SF werden veel gespeeld.

Wat wel jammer was.

idd, maar da's wel leuk dat dat erbij inzit.

En idd vooral die Boosterpacks voegde weinig toe, dus speelde ook niemand ze...

Ik ben benieuwd naar het resultaat, van de patch , zolang ie iig in Beta versie is download ik um nie

Link to comment
Delen op andere websites

Overig komt morgen de nieuwe patch 1.5 uit. De grote van de patch is mij even ontgaan, maar hij zal wel aardig groot zijn aangezien er een nieuwe map voor Battlefield 2 inzit en de Expansions ook gratis zijn geworden en ook bij de patch inzitten. Ik hoop persoonlijk zelf dat deze patch weer leven in Battlefield gaat blazen.

Ik meende toch echt dat 1.5 dinsdag uit komt :O Maarja, maakt verder niet uit. Zodra Patch 1.5 uitkomt dan zet ik Battlefield 2 er ook weer op en dan download ik meteen de nieuwste patch :) Ben echt benieuwd hoe het gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Overig komt morgen de nieuwe patch 1.5 uit. De grote van de patch is mij even ontgaan, maar hij zal wel aardig groot zijn aangezien er een nieuwe map voor Battlefield 2 inzit en de Expansions ook gratis zijn geworden en ook bij de patch inzitten. Ik hoop persoonlijk zelf dat deze patch weer leven in Battlefield gaat blazen.

Ik meende toch echt dat 1.5 dinsdag uit komt :O Maarja, maakt verder niet uit. Zodra Patch 1.5 uitkomt dan zet ik Battlefield 2 er ook weer op en dan download ik meteen de nieuwste patch :) Ben echt benieuwd hoe het gaat worden.

idd wesley, hij komt op dinsdag uit...

http://www.battlefieldcommunity.nl/showthread.php?t=163657

Link to comment
Delen op andere websites

Ontwikkelaar Digital Illusions maakt namelijk onder meer bekend dat niet alleen Highway Tampa en de nieuwe speelkaart Operation Blue Pearl onderdeel deel uit zullen maken van de update maar ook de Booster Packs Euro Force (Great Wall, Tabara Quarry, Operation Smoke Screen) en Armored Fury (Midnight Sun, Operation Harvest, Operation Road Rage) worden geheel kosteloos meegeleverd voor alle spelers van Battlefield 2.

:O

Er staan nog andere leuke dingen op de website, ik krijg er al zin in :puh: :P :puh:.

Alleen waar zou je die Patch dan kunnen downloaden?

P.S. Het wordt een 2 GB patch

P.P.S. Leuk voor tegen de admins te zeggen: I`m not camping, im just waiting © usuckgohome

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Had je in Battlefield 1942 een carriere dan? Zover ik mij kan herinneren had je daar wel website's voor, maar je had niet zelf in 1942 een pagina waar je je stats kon bekijken. In Battlefield 2 heb je dat wel om maar gelijk even je vraag te beantwoorden.

Overig komt morgen de nieuwe patch 1.5 uit. De grote van de patch is mij even ontgaan, maar hij zal wel aardig groot zijn aangezien er een nieuwe map voor Battlefield 2 inzit en de Expansions ook gratis zijn geworden en ook bij de patch inzitten. Ik hoop persoonlijk zelf dat deze patch weer leven in Battlefield gaat blazen.

Neamen^inf zei dat Gigabye (pro clan) een mod ging maken (pro mod) maar ik heb gehoord dat dit niet meer doorgaat vanwege wat dingen die niet aangepast kunnen worden, maar goed dat is wat ik gehoord heb. Ik ben benieuwd.

maar is het normaal dat er bij singleplay maar ong.10 à 15 mappen zijn?

:?:?:?:?:{:{

Link to comment
Delen op andere websites

Overig komt morgen de nieuwe patch 1.5 uit. De grote van de patch is mij even ontgaan, maar hij zal wel aardig groot zijn aangezien er een nieuwe map voor Battlefield 2 inzit en de Expansions ook gratis zijn geworden en ook bij de patch inzitten. Ik hoop persoonlijk zelf dat deze patch weer leven in Battlefield gaat blazen.

Ik meende toch echt dat 1.5 dinsdag uit komt :O Maarja, maakt verder niet uit. Zodra Patch 1.5 uitkomt dan zet ik Battlefield 2 er ook weer op en dan download ik meteen de nieuwste patch :) Ben echt benieuwd hoe het gaat worden.

Mijn fout inderdaad. In de war met de datum.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Veel plezier met downloaden allemaal ^_^ Wij hebben aparte servers :dans:

Hij komt inderdaad rond 18:00 europese taal uit. Wij hebben om het via onze eigen server te gooien omdat we er anders straks niet meer doorkomen en we eeuwen aan het downloaden zijn. Hoop dat deze patch veel goeds gaat brengen ^_^

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

Wake Island is Wake island en ja dat is inderdaad Wake island. Het is een van de meest gespeelde mappen toen der tijd met Battlefield 1942. En dus ook om die reden word deze map vaak gemaakt, maar wat heeft het met Battlefield 2 te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...