Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

' date='02 november 2009 - 12:53 ' timestamp='1257162812' post='1523773']

Licht het aan mij of kan ik tegenwoordig sinds patch 1.5 zonder Cd spelen?

ik kon dat altijd al...

Echt niet? Sinds patch 1.5 kun je pas zonder een CD spelen. Toen met patch 1.41 moest ik nog altijd mijn CD'tje er in doen hoor. En ik was niet de enige die daar last van had.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

' date='02 november 2009 - 12:53 ' timestamp='1257162812' post='1523773']

Licht het aan mij of kan ik tegenwoordig sinds patch 1.5 zonder Cd spelen?

ik kon dat altijd al...

Echt niet? Sinds patch 1.5 kun je pas zonder een CD spelen. Toen met patch 1.41 moest ik nog altijd mijn CD'tje er in doen hoor. En ik was niet de enige die daar last van had.

echt wel :7 ik kan dat al langer maar mn stiefpa heeft ook bf2 en die kan het wel ook pas sinds die patch.

Link to comment
Delen op andere websites

' date='02 november 2009 - 12:53 ' timestamp='1257162812' post='1523773']

Licht het aan mij of kan ik tegenwoordig sinds patch 1.5 zonder Cd spelen?

ik kon dat altijd al...

Echt niet? Sinds patch 1.5 kun je pas zonder een CD spelen. Toen met patch 1.41 moest ik nog altijd mijn CD'tje er in doen hoor. En ik was niet de enige die daar last van had.

echt wel :7 ik kan dat al langer maar mn stiefpa heeft ook bf2 en die kan het wel ook pas sinds die patch.

Echt niet sinds de release dat ik ben gaan spelen heb ik tot en met 1.4 me Cd'tje erin gedaan en het staat nergens in de changelog van no cd blabla.

Link to comment
Delen op andere websites

heb een vraag, in de winkels kan je deze game nu voor heel goedkoop kopen + alle uitbreidingspakketen. Nu is mijn vraag, is het spel nog de moeite waard ? word het nog veel online gespeeld en is het ook een goeie game. Eigenlijk hou ik niet van moderne oorlogsvoering daarom wou ik eerst battlefield 1942 halen maar volgens mij is die game online al dood. Klopt dat ?

Link to comment
Delen op andere websites

heb een vraag, in de winkels kan je deze game nu voor heel goedkoop kopen + alle uitbreidingspakketen. Nu is mijn vraag, is het spel nog de moeite waard ? word het nog veel online gespeeld en is het ook een goeie game. Eigenlijk hou ik niet van moderne oorlogsvoering daarom wou ik eerst battlefield 1942 halen maar volgens mij is die game online al dood. Klopt dat ?

het word nog steeds ontzettent veel gespeeld door duizenden mensen per dag en het is zeker de moeite waard.

en honkbal:ik weet vrijwel zeker dat ik hem zonder cd kon spelen voor die patch.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat offline ook zo? Het klinkt in mijn oren als lagg namelijk.

nee bij ofline is dat niet :N en lagg is toch alleen als je een slechte pc hebt of de server is k*t?dan zou dat raar zijn want mn pc heeft dat nooit gedaan en ik heb het in veel verschillende servers geprobeert of hij het daar wel goed doet maar nee hoor. :N

Dan is het toch echt lagg. Het kan ook zijn dat je internet verbinding heel druk in gebruik is, en zelfs dat je buurman met onmogelijk hoge snelheden zit te downloaden. Zet eens alle computers die bij jou aan het internet staan en alle programma's op jou computer die mogelijk internet nodig hebben uit en probeer het daarna nog eens?

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat offline ook zo? Het klinkt in mijn oren als lagg namelijk.

nee bij ofline is dat niet :N en lagg is toch alleen als je een slechte pc hebt of de server is k*t?dan zou dat raar zijn want mn pc heeft dat nooit gedaan en ik heb het in veel verschillende servers geprobeert of hij het daar wel goed doet maar nee hoor. :N

Dan is het toch echt lagg. Het kan ook zijn dat je internet verbinding heel druk in gebruik is, en zelfs dat je buurman met onmogelijk hoge snelheden zit te downloaden. Zet eens alle computers die bij jou aan het internet staan en alle programma's op jou computer die mogelijk internet nodig hebben uit en probeer het daarna nog eens?

zelfde... en dat zou geen probleem moeten zijn want ik speel vaak bf2 terwijl er beneden ook een pc staat die aan het internetten of bf2en is :@

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is dan wel heel vreemd ja. toch ga ik ervan uit dat de fout ligt in een programma die telkens met het internet bezig is. Heb je geen andere computer in huis waar Battlefield op staat zodat je even kunt testen of het aan je computer ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

' date='02 November 2009 - 17:05 ' timestamp='1257174354' post='1523926']
' date='02 november 2009 - 12:53 ' timestamp='1257162812' post='1523773']

Licht het aan mij of kan ik tegenwoordig sinds patch 1.5 zonder Cd spelen?

ik kon dat altijd al...

Echt niet? Sinds patch 1.5 kun je pas zonder een CD spelen. Toen met patch 1.41 moest ik nog altijd mijn CD'tje er in doen hoor. En ik was niet de enige die daar last van had.

echt wel :7 ik kan dat al langer maar mn stiefpa heeft ook bf2 en die kan het wel ook pas sinds die patch.

Echt niet sinds de release dat ik ben gaan spelen heb ik tot en met 1.4 me Cd'tje erin gedaan en het staat nergens in de changelog van no cd blabla.

ooit eens van cd-crack gehoord? :puh: ( legaal, zolang je maar echte versie ( keycode ) bezit )

=========================================================================================== Ontopic

een van de mindere punten in bf2 1.5 vind ik die spread als je gaat liggen, dat maakt et best wel gaar :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

' date='05 November 2009 - 14:19 ' timestamp='1257427170' post='1526179']

Project Reality

Dat is gewoon echt een van de Beste Mods.

Forgotten Hope 2 is ook goed.

Heb je allied intent Xtended 2.0 gespeeld?

Ik zal Extended eens proberen.

En ik zal ook eens naar die andere kijken.

Suggesties zijn altijd welkom. Hier of via PM :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...