Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

Ik wil dit spel misschien kopen als hij echt goed is :dans:

ik vind hem echt goed,en het word iedere dag nog door duizenden mensen gespeeld en heeft een van de beset multiplayers ooit volgens velen.

maar dit spel richt zich vrijwel alleen op multiplayer en hij heeft ook geen story ofzo het is eigenlijk gewoon voor MP.

Ik vind het ook wel een leuke game, maar aan het eind van z'n rit... ik w8 voor bfbc2

Ik heb hem ook voor de PC, goede game maar soms begint het een beetje te vervelen..

Dat heb ik ook. Daarom ben ik mods gaan downloaden. En dan niet die een paar wapens verandere. Nee, de echte total convertion mods als Forgotten hope, Sandbox, Allied intent extended.

Daardoor wordt het spelen echt weer leuk hoor. zelf offline.

De AIX mod. 32 bots op een 64 map. Epic battles met noob AI :D Je wint geheid.

ik ga ook maar is een gokje wagen :dans:

Kan iemand me een beetje uit leggen ?

Hoe het is online enzo..

Heb altijd call of duty online gespeeeld :eten::klap:

Ik ben benieuwd :)

Je moet tog aucont aan maken voor online ofoz?

effe instaleeren :eten:

Ja het is online. Maar voor de tijden dat je even geen online verbinding hebt is er ook gewoon singleplayer. Het is precies het zelfde als de multiplayer. Alleen de map is altijd de 16P groote en het zijn maar 16 bots. Maar dan nogsteeds erg leuk.

De grote hoeveelheid mods die er voor zijn maken het spel nog leuker.

Ik denk doordat je al ervaring hebt met online FPS dat je het hier niet zo moeilijk gaat vinden. Alleen even je favo kit vinden en je bent zo rang omhoog in het begin.

En ja je moet een account met wachtwoord aanmaken voor online. Maar dat is maar heel even werk en het zeker waard.

En nu ook met de 2.50 (Als ik het goed heb) update zijn de Booster packs (Armored furry & euro force) nu gratis. Waardoor je minstens 10 nieuwe maps (1 in de update zelf), 1 nieuw leger (EU), De daarbij behorende wapens, En een paar nieuwe voertuigen.

En voor het beetje geld dat hij nu kost. Zeker waard om te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

Oke kleine Bump in het topic. Maar dat komt omdat ik een grote vraag hebt. En dit topic een beetje aan het verdwijnen was, Waardoor het Editen van mijn post niet de gewenste resultaten zal opleveren.

Oke weet iemand of er een mod is die Battlefield 2 in Vietnam laat afspelen? Heb er ooit van gehoord maar ik kan hem nergens vinden.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke kleine Bump in het topic. Maar dat komt omdat ik een grote vraag hebt. En dit topic een beetje aan het verdwijnen was, Waardoor het Editen van mijn post niet de gewenste resultaten zal opleveren.

Oke weet iemand of er een mod is die Battlefield 2 in Vietnam laat afspelen? Heb er ooit van gehoord maar ik kan hem nergens vinden.

Rinaldootje :tu:

niet dat ik weet maar er is wel een:battlefield vietnam :7

Link to comment
Delen op andere websites

Oke kleine Bump in het topic. Maar dat komt omdat ik een grote vraag hebt. En dit topic een beetje aan het verdwijnen was, Waardoor het Editen van mijn post niet de gewenste resultaten zal opleveren.

Oke weet iemand of er een mod is die Battlefield 2 in Vietnam laat afspelen? Heb er ooit van gehoord maar ik kan hem nergens vinden.

Rinaldootje :tu:

niet dat ik weet maar er is wel een:battlefield vietnam :7

die vietnam mod is er iig niet :)

Link to comment
Delen op andere websites

maar wel een totale game.

Battlefield Vietnam vond ik echt één van de saaiste uit de Battlefield reeks tot nu toe. Alleen die F-4 straaljagers waren nog een beetje interessant om mee te vliegen. Maar voorderest vond ik het echt één grote flut game. En na mijn mening is BF Vietnam het echt niet waard om het te kopen, laat staan downloaden :puh:

Ik ben trouwens ook wel benieuwd wanneer Battlefield 2 gaat uitsterven. De boel is net nog zo actief als een jaar geleden :-O

Link to comment
Delen op andere websites

maar wel een totale game.

Battlefield Vietnam vond ik echt één van de saaiste uit de Battlefield reeks tot nu toe. Alleen die F-4 straaljagers waren nog een beetje interessant om mee te vliegen. Maar voorderest vond ik het echt één grote flut game. En na mijn mening is BF Vietnam het echt niet waard om het te kopen, laat staan downloaden :puh:

Ik ben trouwens ook wel benieuwd wanneer Battlefield 2 gaat uitsterven. De boel is net nog zo actief als een jaar geleden :-O

ik denk dat bf2 nog wel een aantal jaartjes door blijft draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

maar wel een totale game.

Battlefield Vietnam vond ik echt één van de saaiste uit de Battlefield reeks tot nu toe. Alleen die F-4 straaljagers waren nog een beetje interessant om mee te vliegen. Maar voorderest vond ik het echt één grote flut game. En na mijn mening is BF Vietnam het echt niet waard om het te kopen, laat staan downloaden :puh:

Ik ben trouwens ook wel benieuwd wanneer Battlefield 2 gaat uitsterven. De boel is net nog zo actief als een jaar geleden :-O

ik denk dat bf2 nog wel een aantal jaartjes door blijft draaien.

Nu 'Bad Compagny' er aan zit te komen denk ik dat veel spelers toch wel overgaan naar de nieuwe game. Maarja, BF1942 wordt ook nog steeds gespeeld, en die's gemaakt in 2002. Dus mja, ik denk dat BF2 nog wel een tijdje gaat draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...