Tunix Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Neenee, mijn Feyenoord gaat zeker niet failliet. Ze hebben miljoenen gekregen van particulieren in heel Nederland die de jonge talenten, zoals Vlaar en Drenthe, als het ware gesponsord hebben. Als die spelers dan een transfer krijgen waarbij Feyenoord winst heeft, dan krijgen de particulieren die die speler gesponsord hebben 25% van die winst. Natuurlijk wordt die paar miljoen niet zo snel afbetaald, maar ze betalen gewoon de maandelijkse rente. Jammer voor alle Feyenoord haters hier. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Er zijn geruchten dat Micheal Perridon achter de aankopen van Feyenoord zit. Reageren
Pitbull Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Stein Huysegems heeft een akkoord bereikt met FC Twente over een driejarig contract. Dat meldt de Nederlandse voetbaleersteklasser op z'n clubwebsite. De 25-jarige aanvaller komt over van Feyenoord, en hij tekent vanmiddag, na de medische tests, zijn contract. Twente werd afgelopen seizoen 4de in de Nederlandse competitie, Feyenoord 7de. Huysegems, geboren op 16 juni 1982, begon zijn profcarrière in 1998 bij Lierse. Hij groeide er uit tot sterkhouder, en vertrok in het seizoen 2003-2004 naar het Nederlandse AZ. Ook bij de Alkmaarse club kende hij succes, met een halve finale in de Uefa Cup in 2005 als hoogtepunt. In de zomer van vorig jaar tekende hij een vierjarig contract bij Feyenoord. Hij kon nooit helemaal doorbreken bij de Rotterdamse club, al scoorde hij wel 6 competitiedoelpunten in 22 wedstrijden. Bij de Rode Duivels verzamelde Huysegems al 8 caps, maar hij kon nog geen enkele keer scoren. Zijn laatste interland was de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Polen in november 2006. (belga/hln) Tja, nu Feyenoord Makaay heeft is hij wat overbodig...Ik heb hem eerlijk gezegd altijd een goede speler gevonden. Van mij mag hij naar Lokeren komen, we hebben toch een goede spits nodig... Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Eider Gudjohnsen en John Dal Tomasson staan ook onder belangstelling van Feyenoord. Dan heb ik zo'n gevoel dat Charisteas ook erg overbodig wordt bij Feyenoord. Ik vind Charisteas ook niet zo'n goeie speler voor Feyenoord. Bewerkt: 4 juli 2007 door Blizzard Reageren
Tunix Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Eider Gudjohnsen en John Dal Tomasson staan ook onder belangstelling van Feyenoord. Dan heb ik zo'n gevoel dat Charisteas ook erg overbodig wordt bij Feyenoord. Ik vind Charisteas ook niet zo'n goeie speler voor Feyenoord. Ik denk dat Gudjohnsen wat te hoog gegrepen is. Tomasson mag van mij wel terugkomen. Charisteas kan altijd nog een goede invaller blijven. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Eider Gudjohnsen en John Dal Tomasson staan ook onder belangstelling van Feyenoord. Dan heb ik zo'n gevoel dat Charisteas ook erg overbodig wordt bij Feyenoord. Ik vind Charisteas ook niet zo'n goeie speler voor Feyenoord. Ik denk dat Gudjohnsen wat te hoog gegrepen is. Tomasson mag van mij wel terugkomen. Charisteas kan altijd nog een goede invaller blijven. Gudjohnsen zou op huurbasis naar Feyenoord komen, want die is erg overbodig geworden bij Barcalona nu Thierry Henry is gekomen. Reageren
Pitbull Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Eider Gudjohnsen en John Dal Tomasson staan ook onder belangstelling van Feyenoord. Dan heb ik zo'n gevoel dat Charisteas ook erg overbodig wordt bij Feyenoord. Ik vind Charisteas ook niet zo'n goeie speler voor Feyenoord. Ook hij is wat overbodig bij Barcelona...Ik vind het altijd mooi als ik hem nog eens bij Barcelona zie spelen. Bij Chelsea vond ik hem beter spelen, niet dat hij nu slecht speelt... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Eider Gudjohnsen en John Dal Tomasson staan ook onder belangstelling van Feyenoord. Dan heb ik zo'n gevoel dat Charisteas ook erg overbodig wordt bij Feyenoord. Ik vind Charisteas ook niet zo'n goeie speler voor Feyenoord. Niet Gudjohnssen of Tomasson.. de nieuwe Feyenoord-spits heet... MICHAEL MOLS. Reageren
Pitbull Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Fiorentina meldt zich voor Freddie LjungbergFiorentina, de nieuwe club van Anthony Vanden Borre, voert met Arsenal gesprekken over een overname van Freddie Ljungberg. Dat bevestigt Claes Elefal, de zaakwaarnemer van de Zweedse middenvelder. "Als de twee clubs er uitkomen, wil Fredrik nadenken over een transfer." De 30-jarige Ljungberg verhuisde in 1998 voor bijna 4,5 miljoen euro van het Zweedse Halmstad naar Arsenal. Hij heeft nog een tweejarig contract bij de Gunners, die hem het liefst in Londen willen houden. Ljungberg heeft zijn zinnen niet gezet op een transfer naar de Serie A, maar wil het serieus in overweging nemen als de twee clubs het eens worden. "Hij is gelukkig bij Arsenal, maar sluit een overstap naar Fiorentina niet op voorhand uit", stelt Elefal. (novum/hln) Ilk dacht nou echt dat hij eeuwig bij Arsenal ging blijven. Misschien dus niet, hij doet volgens mij dan wel een stap achteruit. Zowel op financieel dan sportief vlak... Reageren
Wijst Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Helmond Sport neemt Robert van Westerop tranfervrij over van FC Emmen waar hij uit privé redenen is vertrokken, hij zal de nieuwe eerste keeper van Helmond Sport worden hij heeft een contract van 2 jaar getekent ! Helmond Sport heeft Mohammed Elberkani op proef. De 25-jarige buitenspeler speelde het afgelopen jaar bij het Duitse Carl Zeiss Jena in de Tweede Bundesliga. Eerder speelde hij voor Roda JC, Fortuna Sittard en Lierse SK. Tevens is Alan Grozdanic, eveneens een 25-jarige buitenspeler, vanaf vandaag op proef bij Helmond Sport. De Bosniër speelde afgelopen jaar voor de Belgische tweede klasser Dessel Sport, en daarvoor o.a. bij Deinze en FC Antwerp. Komende week traint rechtsback Sidney Lammens mee met Helmond Sport. De 30-jarige verdediger, die afgelopen seizoen bij Oostende speelde, is mee op trainingskamp met de selectie. Lammens speelde voorheen bij RBC Roosendaal en de Belgische eerste klasser Westerlo. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ryan Babel voor het lieve bedrag van €17.000.000,- naar Liverpool... ben ik de enige die dat een belachelijk bedrag vindt voor zo'n.. niet echt bijster uit de kluiten gewassen speler? Reageren
Pitbull Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ryan Babel voor het lieve bedrag van €17.000.000,- naar Liverpool... ben ik de enige die dat een belachelijk bedrag vindt voor zo'n.. niet echt bijster uit de kluiten gewassen speler? Tja, ik vind de helft van dat bedrag al redelijk wat voor Babel. Maar clubs als Liverpool e.d. smijten met geld, als hun trainer zegt dat hij die speler wilt. Zal hij die speler ook krijgen, ongeacht het bedrag... Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Zo zie je maar weer met Ajax, ze krijgen alles Maar nog niet helemaal [/font] Reageren
Chrisvm Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 'Chelsea akkoord met Feyenoord over Drenthe’ Niet Madrid maar Londen wordt de nieuwe standplaats van Royston Drenthe Reageren
Tunix Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 'Chelsea akkoord met Feyenoord over Drenthe’Niet Madrid maar Londen wordt de nieuwe standplaats van Royston Drenthe Yeah, goede transfer. Ik hou van Feyenoord en van Chelsea. Hopelijk gaat 'ie het daar goed doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.