Jump to content

[GTAIV] Nederlandse eenheden [MOD]


Rickyboy30

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rickyboy30

    26

  • Timske

    4

  • Beagle

    4

  • gerbieboy6

    4

Ik heb een vraagje, wat is Winrar OpenIV als ik het vragen mag?

Misschien kun je ook als er een Swat busje of iets dergelijks is in GTA IV een texuture maken zoals >dit<.

Greetz Timske.

@ Hieronder, ow ik dacht een speciale versie van Winrar die OpenIV of iets dergelijks heet. Dan weet ik dat ook weer :puh:

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, wat is Winrar OpenIV als ik het vragen mag?

Misschien kun je ook als er een Swat busje of iets dergelijks is in GTA IV een texuture maken zoals >dit<.

Greetz Timske.

met Winrar open je het bestand waar de mod inzit ( www.winrar.nl )

met OpenIV vervang je de textures met degene die nodig zijn voor de mod ( link zit in Leesmij )

hopelijk genoeg info :)

Link to comment
Delen op andere websites

ziet er goed uit nu nog een bastandje voor de texten naar het nederlands en van die mooie gele nederlandse nummerborden :tu:

:bier: tot gta

die heb ik al klaar :$

heb het ook druk mijn zelfgemaakt real life films te maken ( Hobby ;) )

als je je MSN ofzo ff PMed stuur ik de bestanden wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ziet er leuk uit alleen nu heb ik een klein dingetje (vraagje) de striping kan ik niet zo goed zien op de screens (zal ik em waarschijnlijk) even moeten downloaden, Maar is het niet mogelijk om er nederlandse LET balken op te zetten? of ga ik dan te ver de toekomst in? Ondanks dat erg mooi gemaakt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit alleen nu heb ik een klein dingetje (vraagje) de striping kan ik niet zo goed zien op de screens (zal ik em waarschijnlijk) even moeten downloaden, Maar is het niet mogelijk om er nederlandse LET balken op te zetten? of ga ik dan te ver de toekomst in? Ondanks dat erg mooi gemaakt :tu:

thanks,

Ik ga natuurlijk allemaal andere verlichting toevoegen, maar omdat me mod PC gecrasht is moest ik windows er opnieuw opzetten, geen back-up van GTA IV gemaakt ( dom dom :( ) en nu moet ik eerst heel GTA IV opnieuw DOWNLOADEN ( jaa sorry, ik heb hem al voor de ps3 gekocht en vind het achterlijk dat ik van Rockstar ook nog moet gaan betalen voor de PC versie :( )

dan moet ik nog leren modelleren en dan kan ik kijken of het gaat lukken. dus hou het maar op een maandje of nog wat :)

sorry, maar als ik een snelle leerling ben met moddeleren is hij er miss eerder

hopelijk zijn jullie nu op de hoogte.

laterz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...