Jump to content

[GTAIV] Nederlandse eenheden [MOD]


Rickyboy30

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rickyboy30

    26

  • Timske

    4

  • Beagle

    4

  • gerbieboy6

    4

Heb hier nog niet gereageerd, dus dan doe ik 't nu maar. =D Erg mooie mod. Ben zelf wel Belg, maar de textures zijn mooi bewerkt. ^_^

haha dankjewel,

Ik ben nu bezig om proberen te modellen met modellen.

Het is natuurlijk niet makkelijk om te modellen, misschien dat iemand mij hierbij een beetje opweg kan helpen ?

En degene boven mij:

wat bedoel je daarmee ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

eey, je mod ziet er vet uit alleen er is wat lag in het uniform (embleem van de gewone agenten) en mijn ambulance wordt niet geel :N

er is ook wat lag bij de oksels van die NOOSE gasten, en 1 van de politiewagens heeft maar een skin

ik heb alles gedaan wat er in de readme stond.

ik heb misch. ook nog een idee: brandweer, nl brandweerwagen skin en brandweermannen skin ^_^

tog is dit echt een vette mod, maar plz help me met die ambulance en die ene politiewagen

TNX

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor mijn late reactie.

Ik ben nu niet meer bezig met deze mod.

Ik script nu een server voor SA:MP, en ik zit nu ook nog in het schoolexamenjaar. heb dus niet zoveel tijd.

Voor diegene boven mij:

Ik weet het, ik had het gefixt. maar ben de mod kwijt...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar op de downloadpagina staat

Deze download is gerapporteerd als defect omdat: Dit hoordt bij gta 4 te zijn en dit crast je gta 4 en je kan nooit meer op multiplayer

Is het waar dat je dan niet meer online kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar op de downloadpagina staat
Deze download is gerapporteerd als defect omdat: Dit hoordt bij gta 4 te zijn en dit crast je gta 4 en je kan nooit meer op multiplayer

Is het waar dat je dan niet meer online kan?

Ja,

want Rockstargames heeft een patch uitgebracht dat je geen gemodde files online kan gebruiken, zo gingen mensen bijvoorbeeld een raketschietende MP5 modden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar op de downloadpagina staat
Deze download is gerapporteerd als defect omdat: Dit hoordt bij gta 4 te zijn en dit crast je gta 4 en je kan nooit meer op multiplayer

Is het waar dat je dan niet meer online kan?

Ja,

want Rockstargames heeft een patch uitgebracht dat je geen gemodde files online kan gebruiken, zo gingen mensen bijvoorbeeld een raketschietende MP5 modden :puh:

Wat heb jij dan aangepast? Als je enkel textures aanpast kan je nog perfect in multiplayer hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...