hankie4 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 hoe moet je iets maken voor de pc Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Heb hier nog niet gereageerd, dus dan doe ik 't nu maar. =D Erg mooie mod. Ben zelf wel Belg, maar de textures zijn mooi bewerkt. haha dankjewel, Ik ben nu bezig om proberen te modellen met modellen. Het is natuurlijk niet makkelijk om te modellen, misschien dat iemand mij hierbij een beetje opweg kan helpen ? En degene boven mij: wat bedoel je daarmee ? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Misschien is het een idee om er ook NS treinen in te maken? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Arriva/Connexion bussen Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Arriva/Connexion bussen dat zou lollig zij Ontopic: messchien nederlandse wegen en verkeersborden Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 En nog een: Maak hem ook voor SA Ik heb geen IV.... Misschien ga ik hem kopen, heel misschien... Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Poosje geleden dat ik hier gepost heeft, maar ik vraag me dus af hoever je er mee staat? Heb je al andere balken kunnen maken voor de wagens? en geluiden? Reageren
Yay__Creec Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 eey, je mod ziet er vet uit alleen er is wat lag in het uniform (embleem van de gewone agenten) en mijn ambulance wordt niet geel er is ook wat lag bij de oksels van die NOOSE gasten, en 1 van de politiewagens heeft maar een skin ik heb alles gedaan wat er in de readme stond. ik heb misch. ook nog een idee: brandweer, nl brandweerwagen skin en brandweermannen skin tog is dit echt een vette mod, maar plz help me met die ambulance en die ene politiewagen TNX Reageren
Yay__Creec Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 (bewerkt) PLZ Bewerkt: 2 oktober 2009 door Yay__Creec Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Sorry voor mijn late reactie. Ik ben nu niet meer bezig met deze mod. Ik script nu een server voor SA:MP, en ik zit nu ook nog in het schoolexamenjaar. heb dus niet zoveel tijd. Voor diegene boven mij: Ik weet het, ik had het gefixt. maar ben de mod kwijt... Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Maar op de downloadpagina staat Deze download is gerapporteerd als defect omdat: Dit hoordt bij gta 4 te zijn en dit crast je gta 4 en je kan nooit meer op multiplayer Is het waar dat je dan niet meer online kan? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Arriva/Connexion bussen Zou lollig zijn! Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Maar op de downloadpagina staatDeze download is gerapporteerd als defect omdat: Dit hoordt bij gta 4 te zijn en dit crast je gta 4 en je kan nooit meer op multiplayer Is het waar dat je dan niet meer online kan? Ja, want Rockstargames heeft een patch uitgebracht dat je geen gemodde files online kan gebruiken, zo gingen mensen bijvoorbeeld een raketschietende MP5 modden Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik heb wat andere auto's gedownload en erin gezet en ik kan gewoon online. Is het alleen met deze ofzo? Reageren
.Senne Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Maar op de downloadpagina staatDeze download is gerapporteerd als defect omdat: Dit hoordt bij gta 4 te zijn en dit crast je gta 4 en je kan nooit meer op multiplayer Is het waar dat je dan niet meer online kan? Ja, want Rockstargames heeft een patch uitgebracht dat je geen gemodde files online kan gebruiken, zo gingen mensen bijvoorbeeld een raketschietende MP5 modden Wat heb jij dan aangepast? Als je enkel textures aanpast kan je nog perfect in multiplayer hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.