Jump to content

[GTAIV] Nederlandse eenheden [MOD]

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hij zal waarschijnlijk mods gebruiken.

PS: Heeft iemand een duidelijke foto van de Ambulance?

Bewerkt: door PSPfreaky
  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rickyboy30

26

• Timske

4

• Beagle

4

• gerbieboy6

4

Geplaatst:
Maar op de downloadpagina staat
Deze download is gerapporteerd als defect omdat: Dit hoordt bij gta 4 te zijn en dit crast je gta 4 en je kan nooit meer op multiplayer

Is het waar dat je dan niet meer online kan?

Ja,

want Rockstargames heeft een patch uitgebracht dat je geen gemodde files online kan gebruiken, zo gingen mensen bijvoorbeeld een raketschietende MP5 modden :puh:

Wat heb jij dan aangepast? Als je enkel textures aanpast kan je nog perfect in multiplayer hoor.

Oh sorry, ja zelf ga ik nooit online :puh: heb illegale versie op de PC,speel het alleen op me ps3 :)

Geplaatst:

De Nederlandse eenheden werken bij mij niet goed. Alleen het politie- en ambulancepersoneel hebben een ander uiterlijk gekregen.

Ik vind de politieagenten niet zo mooi, want je ziet hun echte badges nog op hun schouders

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Er staan alleen .wtd bestanden bij de auto's, waar kun je de .wtf bestanden vinden?

Die zijn er niet...

Ik heb dit ooit gemaakt toen modden nog maar net mogelijk was.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Helikopter schrijf je met een "k" in plaats van een "c" en het geheel moet aan elkaar. "Politiehelikopter".

Inderdaad, want helicopter met een 'c' is engels. En helikopter is Nederlands met een 'k'. ;)

ik zal het bewerken! thanks, nog meer suggesties ? post het :D

.... rickyboy je werk is echt mooi, maar we missen nog een ding van nederlandse eenheden mod. ''brandweer'' heb je nog niet komt die bij de volgende update?

vraagje heb em nog niet erop gezet want ik ben daar niet zo technies in kan iemand me helpen add me op msn >>> Door Beagle: Gelieve niet je MSN op het forum te posten.<<< .

ook wilde ik even weten als de geluiden dan ook naar nederlands zijn.[sirene]

Geplaatst:
Helikopter schrijf je met een "k" in plaats van een "c" en het geheel moet aan elkaar. "Politiehelikopter".

Inderdaad, want helicopter met een 'c' is engels. En helikopter is Nederlands met een 'k'. ;)

ik zal het bewerken! thanks, nog meer suggesties ? post het :D

.... rickyboy je werk is echt mooi, maar we missen nog een ding van nederlandse eenheden mod. ''brandweer'' heb je nog niet komt die bij de volgende update?

vraagje heb em nog niet erop gezet want ik ben daar niet zo technies in kan iemand me helpen add me op msn administrator@hammmo.nl .

ook wilde ik even weten als de geluiden dan ook naar nederlands zijn.[sirene]

Ik zou je msn ff eruit halen.

BTW, mooie texture mod Rickie, ben je met nog meer texturen bezig? Ik zou het leuk vinden om een VOA (Verkeersongevallenanalyse) van de politie te zien. ik weet niet of dit teveel werk is.

Geplaatst:

Ik wilde de mod gaan voortzetten, maar ik ben nu nog te druk bezig met:

SA:MP

School

Brommercerti

Werk

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nu ik me de laatste tijd nogal verveel heb ik besloten weer verder te gaan met de mod! :D

Ik ga nu eventjes toestemming vragen van de 'Police Bike mod' eigenaar om hem te-retexturen.

Geplaatst: (bewerkt)

leuke mod, maar één probleempje...

ik heb alle files vervangen (uiteraard gebackupt en ook archief gerebuild bij beide .img's) en als ik 'm dan probeer te starten, geeft ie een fatal error als mijn safe game geladen is. Rede: Carcols.dat nog niet vervangen. Maar als ik die ga vervangen, start heel GTA IV niet meer op.

evt oplossingen?

EDIT: ik heb even gekeken wat er nou precies gebeurt als ik opstart, ik krijg wel het uitvoeren schermpje, zo'n zwart klein beeldje met een wit knipperend streepje. Als dat afsluit, schiet mijn processorverbruik omhoog, maar naar een seconde is dat weer zo rond de 2, 3 procent

ik heb hetzelfde probleem :cry: ik weet niet wat ik fout doe! ik krijg ook het msdos achtige schermpje te zien van gta maar hij start niet verder op :cry:

ik kan nu gta ook niet meer spelen omdat hij niet meer opstart :cry:

zijn er hiervoor oplossingen?

met vriendelijke groet,

kevin jansen.

EDIT: ps. gaaf idee dat de mod weer verder gaat! ;)

Bewerkt: door kevinjansen
Geplaatst:

leuke mod, maar één probleempje...

ik heb alle files vervangen (uiteraard gebackupt en ook archief gerebuild bij beide .img's) en als ik 'm dan probeer te starten, geeft ie een fatal error als mijn safe game geladen is. Rede: Carcols.dat nog niet vervangen. Maar als ik die ga vervangen, start heel GTA IV niet meer op.

evt oplossingen?

EDIT: ik heb even gekeken wat er nou precies gebeurt als ik opstart, ik krijg wel het uitvoeren schermpje, zo'n zwart klein beeldje met een wit knipperend streepje. Als dat afsluit, schiet mijn processorverbruik omhoog, maar naar een seconde is dat weer zo rond de 2, 3 procent

ik heb hetzelfde probleem :cry: ik weet niet wat ik fout doe! ik krijg ook het msdos achtige schermpje te zien van gta maar hij start niet verder op :cry:

ik kan nu gta ook niet meer spelen omdat hij niet meer opstart :cry:

zijn er hiervoor oplossingen?

met vriendelijke groet,

kevin jansen.

EDIT: ps. gaaf idee dat de mod weer verder gaat! ;)

Welke patch heb je ge-installeerd ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...