Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Misschien leuk om in plaats van Politie op die helicopter het woord KLPD erop te plaatsen, en dit ook op politie auto's. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Misschien leuk om in plaats van Politie op die helicopter het woord KLPD erop te plaatsen, en dit ook op politie auto's. Sorry dat ik zo lang niks meer van me heb laten horen. Ik ben gestopt met modden. Je mag de mod nu zelf aanpassen, maar uploaden ALLEEN met mijn toestemming. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Misschien leuk om in plaats van Politie op die helicopter het woord KLPD erop te plaatsen, en dit ook op politie auto's. Sorry dat ik zo lang niks meer van me heb laten horen. Ik ben gestopt met modden. Je mag de mod nu zelf aanpassen, maar uploaden ALLEEN met mijn toestemming. Kan ik ze ook aanpassen voor Sa? Bijv door .wtd te veranderen naar .dff? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Nee, dat kan niet. Je moet het dan wel echt converteren. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Nee, dat kan niet. Je moet het dan wel echt converteren. Hmm Beagle kan je me helpen dan met die TUT te vinden hoe ik een lantaarnpaal uit GTA IV kan krijgen? Meschien kan ik ze zo converteren uit gta IV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.