Bodemloos Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 Komt er een 3e Wereld oorlog? Ja. Binnen 100 jaar? Nee. Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Je kunt oorlogen niet voorspellen. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Je kunt oorlogen niet voorspellen. nee er is overal oorlog maar dat er een 3e wereld oorlog komt binnen 100 jaar lijkt me sterk, EU en NAVO waarom denk je dat ie opgericht zijn? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 EU en NAVO waarom denk je dat ie opgericht zijn? Om de aangesloten landen te verdedigen. En dat zijn respectievelijk enkele Europese landen en de Noord-Atlantische Bondgenoten. Op internationaal vlak is het in feite de VN die vrede wilt bewaren of bereiken, de NATO kan wel in functie van de VN samen handelen maar op zichzelf zou het zich in feite buiten Europa en Noord-Amerika niet mogen mengen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Ik geloof sowieso niet dat er oorlog komt tussen westerse landen. En eigenlijk zijn westerse landen "te zwak" (teveel bezig met onschuldige slachtoffers en dat soort dingen) om tegen bijvoorbeeld het Midden-Oosten te vechten. Die zijn niet zo radicaal. Alles wordt afgedaan met een berisping. Als wij een aanslag op het Midden-Oosten zouden plegen met evenveel slachtoffers als 911, zouden we nu al een oorlog hebben. Ik denk dus niet dat er geen oorlog gaat komen, tenzij het Midden-Oosten de aanval in zet. Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Het Midden-Oosten is daar veel te onstabiel voor. Reageren
commando Geplaatst: 17 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2012 Oorlog kan daarin tegen stabiliteit creëren, maar wat nog beter is is wapens trekken en niet vuren ( maar dan moet je wel zeker zijn dat de tegenstander je kogel niet kan weren) . Reageren
BoerTijger Geplaatst: 17 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2012 Ik zie nog best gebeuren dat wij oorlog gaan voeren met die landen zoals Syrië hoor, zoals het nu al deels begonnen is tussen Turkije en Syrië Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.