Jump to content

Kans op een derde wereldoorlog?


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    10

  • Sa_bulldog

    7

  • Nissan

    7

  • Mocrosahbi

    7

Tjah, elk land heeft zijn bondgenoten en vijanden. Als dan 1 land een vijand zou aanvallen zou dr in preciepe zo een oorlog kunnen uitbreken. Want het ene land wil het andere land helpen en het andere weer die.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er een komt maar misschien als Cartman opgroeit :bonk: .

Alle landen zijn nu voorbereid met een goed leger behalve die kleine klotelandjes zoals Angola en Trinidad en Tobago , San Marino .

Link to comment
Delen op andere websites

Pff, dat is niet eens de mooiste van onze Albert: "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Sorry , misschien ben ik gewoon dom maar ik snap die uitspraak van Einstein niet ? Hoezo WW4 met stokken en stenen ?

Bewerkt: door d0m1n4t0r
Link to comment
Delen op andere websites

Pff, dat is niet eens de mooiste van onze Albert: "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Sorry , misschien ben ik gewoon dom maar ik snap die uitspraak van Einstein niet ? Hoezo WW4 met stokken en stenen ?

Omdat volgens einstein bij bij WWIII de menselijke maatschappij inclusief zijn technologie vernietigd zal worden (kernwapens). Waardoor we "overnieuw" moeten beginnen, en WWIV dus met stokken zal worden uitgevochten. Maar je moet het niet al te letterlijk nemen. Het gaat om het idee erachter.

Link to comment
Delen op andere websites

Oioioi, Noord-Korea en Iran zijn weer bezig met kernwapens. Ik opper voorzichtig dit idee: we blazen alle vijanden op. Je weet wel. over 9000 nukes naar die twee gaten. De bevolking van Noord-Korea: Jammer, maar ze zijn geïndoctrineerd (gehersenspoeld vanaf hun geboorte) dus daar hebben we niets aan. En Iran... Misschien alleen nucleaire research sites en de president?

Link to comment
Delen op andere websites

Oioioi, Noord-Korea en Iran zijn weer bezig met kernwapens. Ik opper voorzichtig dit idee: we blazen alle vijanden op. Je weet wel. over 9000 nukes naar die twee gaten. De bevolking van Noord-Korea: Jammer, maar ze zijn geïndoctrineerd (gehersenspoeld vanaf hun geboorte) dus daar hebben we niets aan. En Iran... Misschien alleen nucleaire research sites en de president?

Waarom doen mensen altijd alsof je zo 9000 kernbommen afschiet...

Link to comment
Delen op andere websites

Oioioi, Noord-Korea en Iran zijn weer bezig met kernwapens. Ik opper voorzichtig dit idee: we blazen alle vijanden op. Je weet wel. over 9000 nukes naar die twee gaten. De bevolking van Noord-Korea: Jammer, maar ze zijn geïndoctrineerd (gehersenspoeld vanaf hun geboorte) dus daar hebben we niets aan. En Iran... Misschien alleen nucleaire research sites en de president?

Waarom doen mensen altijd alsof je zo 9000 kernbommen afschiet...

9000cat.jpg

Misschien daarom?[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Oioioi, Noord-Korea en Iran zijn weer bezig met kernwapens. Ik opper voorzichtig dit idee: we blazen alle vijanden op. Je weet wel. over 9000 nukes naar die twee gaten. De bevolking van Noord-Korea: Jammer, maar ze zijn geïndoctrineerd (gehersenspoeld vanaf hun geboorte) dus daar hebben we niets aan. En Iran... Misschien alleen nucleaire research sites en de president?

Waarom doen mensen altijd alsof je zo 9000 kernbommen afschiet...

9000cat.jpg

Misschien daarom?[/font]

LOL...

Link to comment
Delen op andere websites

Oioioi, Noord-Korea en Iran zijn weer bezig met kernwapens. Ik opper voorzichtig dit idee: we blazen alle vijanden op. Je weet wel. over 9000 nukes naar die twee gaten. De bevolking van Noord-Korea: Jammer, maar ze zijn geïndoctrineerd (gehersenspoeld vanaf hun geboorte) dus daar hebben we niets aan. En Iran... Misschien alleen nucleaire research sites en de president?

dat is een vooroordeel, denk je dat de bevolking het leuk vind om in Noord Korea te leven. ze zijn net zo normaal als jij en ik. wat jij nu zegt is dat ze waardeloos zijn en dat we ze net zo goed kunnen opblazen. je moet juist medelijden met hun hebben, dat ze in een land leven wat zo een gecontroleerd regime heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Oioioi, Noord-Korea en Iran zijn weer bezig met kernwapens. Ik opper voorzichtig dit idee: we blazen alle vijanden op. Je weet wel. over 9000 nukes naar die twee gaten. De bevolking van Noord-Korea: Jammer, maar ze zijn geïndoctrineerd (gehersenspoeld vanaf hun geboorte) dus daar hebben we niets aan. En Iran... Misschien alleen nucleaire research sites en de president?

dat is een vooroordeel, denk je dat de bevolking het leuk vind om in Noord Korea te leven. ze zijn net zo normaal als jij en ik. wat jij nu zegt is dat ze waardeloos zijn en dat we ze net zo goed kunnen opblazen. je moet juist medelijden met hun hebben, dat ze in een land leven wat zo een gecontroleerd regime heeft.

Ben het er mee eens, mensen uit Noord-Korea moeten soms gewoon dingen doen omdat er maar 1 iemand de macht heeft(dictator). Als die mensen niet doen wat er tegen hun gezegd wordt, dan worden ze zomaar in een gevangenis gestopt en misschien zelfs gewoon ervoor vermoord! Als Noord-Korea democratisch zal worden, dan zal de toekomst van Noord-Korea er zeker weten beter op worden, maar met een dictatuur beh nee, dan wordt het niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Je begrijpt mij niet. Mensen die openlijk tegen zijn zijn al allemaal dood, mensen die hun kop houden zijn in de meerderheid. Waarom denk je dat de grenswachters van N-K niet naar Z-K vluchten? Hun is gezegd dat N-K de beste van de wereld is met alles en dat het daar nog meevalt in vergelijking met ons. De rest wordt afgebeeld als de hel. Met indoctrinatie kun je alles berijken, als dat persoon maar niets van de buitenwereld ziet. En ik bedoelde niet letterlijk dat het land platgebombardeerd moest worden. (Al zou een bommetje op de president wel leuk zijn, daar niet van)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denk je dat de grenswachters van N-K niet naar Z-K vluchten? Hun is gezegd dat N-K de beste van de wereld is met alles en dat het daar nog meevalt in vergelijking met ons.

Omdat die grenswachters ook familieleden hebben, er zal vast wel pogingen geweest zijn dat mensen de grens over wouden steken.. Maar geloof mij die mensen die dat gedaan hebben, hebben nou echt geen familieleden meer in Noord-Korea.

Let maar op dat die mensen dat niet doen omdat ze onderdrukking staan, doen ze iets wat niet mag, worden ze gedood of familieleden worden gewoon vermoord. Het klinkt misschien allemaal als in een film, maar dit gebeurd wel letterlijk. Koreanen kunnen echt de smerigste dingen met het menselijk lichaam uitvreten zonder dat ook maar iemand van de buiten wereld erachter komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...