Jump to content

Kans op een derde wereldoorlog?


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    10

  • Sa_bulldog

    7

  • Nissan

    7

  • Mocrosahbi

    7

kijk, we hopen tuurlijk allemaal dat er gene oorlog uitbreekt, maar wie gaat iemand die oorlog wil voeren op andere gedachten brengen? Dat lukte in wo II ook niet dus waarom nu wel? Als noord korea die bom af wil vuren zullen ze dat doen ook, daar kan niemand wat aan veranderen.

Als Noord Korea eraan begint is de VS echt niet zo gek om meteen al het kracht dat ze hebben in te zetten.

Maar wie houd elkaar tegen om dat te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Noord-Korea kan zich nog zo goed voorbereiden, maar als ze de raket daadwerkelijk afvuren hebben ze vele landen tegen zich waaronder de twee sterkste landen Rusland en Amerika. Noord-Korea zal het nog geen 5 minuten vol houden. Dus ik maak me nergens zorgen over.

Link to comment
Delen op andere websites

Noord-Korea kan zich nog zo goed voorbereiden, maar als ze de raket daadwerkelijk afvuren hebben ze vele landen tegen zich waaronder de twee sterkste landen Rusland en Amerika. Noord-Korea zal het nog geen 5 minuten vol houden. Dus ik maak me nergens zorgen over.

Nou roep dat niet te hard, als ze niks richting Rusland afvuren, dan gaan de Russen zich er echt niet mee bemoeien hoor, en sterker nog, N. Korea zal niks doen bij de Russen, N.Korea is bondgenoot met China, en China is dat weer met Rusland, dus ze zullen echt niks doen bij de Russen, ik zie het wel meer een beetje tegen op dat ze meer tegen de westerse wereld wat willen beginnen.

Mocht er een grote conflict ontstaan, en mocht NAVO er troepen heen sturen, dan zullen we een zelfde effect krijgen wat ook in Vietnam gebeurde, oftewel dan zullen NAVO-Troepen dingen meemaken wat ze never nooit verwachtten, ook in de tijd van Vietnam zei iedereen, Easy! Maar dat viel zwaar tegen, en als je een paar verhalen over Vietnam weet, dan word je er echt niet vrolijk van, althans de verhalen die ik ken erover.

Wat ik tevens weet is dat Amerika wederom Noord-Korea op de vingers heeft getikt, mochten ze een langeafstandsraket afvuren, dan zal Amerika er zwaar tegen ingaan, en niet alleen Amerika, waarschijnlijk ook Japan en een aantal NAVO-Landen, en ik weet zeker, dat wordt nog een heftige strijd.

Maarja, die heftige strijd zal toch nooit komen, Noord-Korea bluft toch, ze weten dat ze niet jarig zijn als het gebeurd, en dat geld ook voor vele NAVO-landen, in andere woorden, oorlog met Noord-Korea wil je echt niet, sterker nog, liever helemaal nergens op de wereld een oorlog!

Link to comment
Delen op andere websites

Rusland is niet dom, Die zullen hun bondgenootschap wel verbreken zodra N.Korea wat probeert anders wordt er verwacht dat ze N.Korea gaan helpen en worden ze er dus op aangekeken, Over de vietnam oorlog zit je erg mis als het gaat om dezelfde fout maken. Van Vietnam hebben ze geleerd en ze zullen niet nog een keer dezelfde fout gaan maken. daarbij waren de militairen van toen voor een groot deel criminelen die moesten vechten en de helft dus nog nooit een wapen had vast gehouden. Dat is nu wel anders. Rusland en Amerika hebben altijd conflicten gehad en dergelijke Rusland is sterk toch gaat mijn stem uit naar Amerika als het gaat om wie wint er. Dit weet Rusland zelf ook heel goed. En dan heb ik het over een oorlog voeren niet over kern bommen heen en weer gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk hebben we een 3de wereldoorlog met het klimaat. Het is toch een enorm groot probleem in de wereld.

Maar een 3de wereldoorlog met mensen tegen mensen zou eerst wel niet gebeuren. Alleen als een land gaat dreigen met wapens enzo. Of als er een groot wereldcrisis onstaat zal er misschien wel een land denken dat het nu mooi kan toeslaan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zergrush477.jpg

Er is een nieuwtje. Persoonlijk ben ik toch wel erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, maar dit topic blaas ik weer meer leven in ^_^ Speculeer er lekker verder op los en Discussiëren niet te vergeten.

De Noord-Koreaanse raket die eind deze week getest wordt, staat klaar. Hij is vaag te zien op de foto hierboven; de zwart-witte vlek rechts is het lanceerplatform. Toch is détente het toverwoord in de ruzie over de lancering. De Amerikaanse, Zuid-Koreaanse en Japanse marine zijn weliswaar in positie om de raket neer te halen als die in bewoond gebied dreigt neer te komen, maar men is niet van plan om de *kuch* communicatiesatelliet sowieso kapot te knallen. Dat zou zo maar iets te maken kunnen hebben met nieuwe informatie over het Noord-Koreaanse kernprogramma. Pyongyang heeft kernkoppen tot zijn beschikking, maar heeft waarschijnlijk nog niet de kennis om die zó te verkleinen dat ze op de raket passen die tussen 4 en 8 april wordt gelanceerd. Oorlog lijkt er dus voorlopig nog even niet in te zitten, tenzij de WK kwalificatiewedstrijd straks helemaal uit de hand loopt natuurlijk.

Bron : Klik

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop en wil ook geen 3e wereld oorlog, en wat obama op het moment aan het doen is goed misschien dat het hem wel lukt.

Maar met alles wat ik lees en zie op tv en om me heen is er echt wel een kans op een 3e wereld oorlog.

Wat ik trouwens vandaag in de krant zag:

Ondertussen heeft india, iran/irak, china ook zulke wapens etc.. en india is weer vrienden met amerika, ook met europa waar wapens zijn maar die zijn meer een soort symbool, maar als die weg worden gehaald kan het anders uitlopen en dat wil amerika niet.

Die hiroshima bom was maar een kleintje vergeleken met de tsaar bom, die ging 3x de wereld om en zelfs 1000 kilometer verderop kreeg men nog 3e graads verbrandingen.

http://zapruder.nl/zaplog/artikel/de_tsar_...uwd_video/nujij

Als je de nieuwe film watchmen zag weet je hoe erg t was, hoeft maar een kernraket door te komen en je hebt troubels, maar waar laten ze alle bommen?

De wereld leiders zijn oude vechtbeluste machtige koppige mannen en zijn fout bezig, tuurlijk willen ze vrede maar op foute manieren en je hebt de menselijke elementen nog. (net als als die complotten en geheimen).

In plaats van zelf uit te vechten gebruiken ze de gewone mens tuurlijk willen sommige voor hun land vechten, maar iedergeval is de verplichte dienst weg. (als het goed is)

Je kunt niet eens naar een ander land meer want je wordt zo opgespoord of in systeem geplaatst, (als dat niet al zo is). Vingerafdruk of foto of iets anders allerlei manieren maar je kunt zo echt niet zien wie terrorist is!!

Iedergeval zijn ze goed bezig net als obama dus een vernietigende oorlog komt er hoop ik niet, maar oorlogen blijven nog wel heel lang, zeker als het zo doorgaat pikt de 'gewone mens'' het niet meer.

Komen er weer revolutie's en vrijheidsbestrijders en meer die zijn er ook, maar dierenactivisten worden nu ook al terrorist genoemd als ze te ver gaan, dus een bepaald wet ''patriot act'' klopt niet echt meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

We hebben het hier dus al eens over gehad en zoals de meeste mensen wel hebben gemerkt komt alles nu wel heel erg dichtbij. Amerika en Zuid-Korea hebben hun legers op scherp gezet en Noord-Korea dreigt met aanvallen op schepen die langs de kust varen.

Ik snap niet dat Noord-Korea zo dom kan wezen en denkt dat hun een kans zullen maken tegen de NAVO. Alle raketten die opstijgen van het land zullen worden neergehaald net als de vliegtuigen. Korea denkt dat ze in hun eentje de hele wereld aankunnen. Het lijkt wel een beetje op Adolf Hitler die gast. Hij wil namelijk alles wat de wereld met elkaar besproken hebben aan ze laars lappen en gewoon doen waar hij zin in heeft. Wat denken jullie nu.. nu het zo heel erg dichtbij komt....

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben het hier dus al eens over gehad en zoals de meeste mensen wel hebben gemerkt komt alles nu wel heel erg dichtbij. Amerika en Zuid-Korea hebben hun legers op scherp gezet en Noord-Korea dreigt met aanvallen op schepen die langs de kust varen.

Ik snap niet dat Noord-Korea zo dom kan wezen en denkt dat hun een kans zullen maken tegen de NAVO. Alle raketten die opstijgen van het land zullen worden neergehaald net als de vliegtuigen. Korea denkt dat ze in hun eentje de hele wereld aankunnen. Het lijkt wel een beetje op Adolf Hitler die gast. Hij wil namelijk alles wat de wereld met elkaar besproken hebben aan ze laars lappen en gewoon doen waar hij zin in heeft. Wat denken jullie nu.. nu het zo heel erg dichtbij komt....

Noord Korea heeft wel het op 4 na grootste leger van de wereld, en de mensen in Noord-Korea zijn zo erg 'gehersenspoeld' door de regering dat ze letterlijk zullen sterven voor hun land. En China zal voor Noord-Korea opkomen, net zoals altijd. Dus als Noord-Korea is wel dergelijk een soort van bedreiging. Winnen zullen ze niet, maar wel rotzooi trappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ooit zal er inderdaad is een 3e wereldoorlog komen.

En dan worden er zoveel kernwapens gebruikt dat er miljarden mensen dood gaan.

Ik hoop dat de 3e wereldoorlog niet snel komt maar ooit zal er een komen.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet wel echt een randdebiel zijn wil je nu nog een oorlog gaan voeren imo, vooral tegen landen als rusland of Amerika dan teken je gewoon de dood van je eigen land en dat van je vijand, als je fijn kernraketten op elkaar afstuurt, dan gaat gewoon de hele bevolking dood, en als je door de klap al niet dood gaat, zul je later wel dood gaan aan bepaalde ziektes die ontstaan door al die kernrotzooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...