Jump to content

Kans op een derde wereldoorlog?


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    10

  • Sa_bulldog

    7

  • Nissan

    7

  • Mocrosahbi

    7

Ik denk dat er veel kans is.

Hopelijk geen oorlog, hier.

Met de wapens van tegenwoordig kun je je amper nog op een land richten, dan krijgen buurlanden ook schade, als je alleen al denkt aan wat kernwapens kunnen aanrichten qua gezondheid, zal dat ook niet bepaald goed zijn voor de buurlanden dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er veel kans is.

Hopelijk geen oorlog hier, dat zou verschrikkelijk zijn.

Beetje gek he, wel om je eigen land treuren, maar niet om die van andere landen, waar de bevolking geen zeggen hebben op iets, en vooral met kernwapens.

Link to comment
Delen op andere websites

Eens even gaan kijken met de Noord-Korea crisis nu.

China - Als die voor Korea opkomt kan het Westen en Rusland de verkoop van de Chinese producten stopzetten. 3/4 van de producten in de wereld (als het er niet meer zijn) worden in China vervaardigt. Maar als er niemand is om die zooi te kopen zijn ze toch aardig de lul.

Amerika - Die lanceren gelijk zo'nbeetje al hun kernbommetjes.

Rusland - For Mother Russia!! En nu serieus XD. Rusland vertrapt een land als Noord-Korea als een mier.

NAVO - Die zullen Amerika natuurlijk weer helpen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel zo'n vermoeden dat er ooit weer een grote oorlog uitbreekt in het westen. Als ik al gewoon maar kijk wat er op TV gebeurt en hoe mensen tegenwoordig met elkaar omgaan. Kijk maar bijvoorbeeld hoe veel mensen tegen de Islam aankijken in Nederland. Het wordt er op die manier niet echt fraaier op.

Misschien word ik nu voor gek verklaart, maar een oorlog in verband met de New World Order is ook nog mogelijk. Even voor de mensen die niet weten waar ik het over heb: De NWO/Illuminati is een klein groepje mensen dat hedendaags heel erg veel in handen heeft op de wereld. Deze mensen hebben op dit moment heel veel inspraak in de wereld. Denk hierbij aan mensen zoals eigenaren van grote banken, regeringsleiders en overige hooggeplaatste mensen, oftewel de elite. Deze mensen willen op aarde één religie, één leger en één regering. Ook zijn er plannen om de wereldbevolking uit te dunnen tot 500 miljoen mensen. (Misschien iets doms, maar is het niet toevallig dat er ineens dingen gebeuren zoals die epidemiën?)

Als deze mensen straks voor de harde aanpak om hun plannen te bereiken is de kans groot, dat veel mensen het hiermee niet eens zijn en dat er een soort oorlog in de richting van Elite vs 'gewone' burgers (Ik vind massa zo respectloos klinken) ontstaat.

Op het bovenstaande stuk over de NWO wil ik geen reacties, zoals: 'Wat is dat nou weer voor onzin!'. Indien toch? Verwijs ik je door eens op Google te zoeken voor meer informatie. :)

Niet dat het snel gaat gebeuren, maar toch denk ik dat ons ooit een 'grote' oorlog te wachten staat. En geen oorlog die zich enkel in het westen plaatsvindt, maar een oorlog waarbij de hele wereld betrokken is.

Link to comment
Delen op andere websites

Eens even gaan kijken met de Noord-Korea crisis nu.

China - Als die voor Korea opkomt kan het Westen en Rusland de verkoop van de Chinese producten stopzetten. 3/4 van de producten in de wereld (als het er niet meer zijn) worden in China vervaardigt. Maar als er niemand is om die zooi te kopen zijn ze toch aardig de lul.

Amerika - Die lanceren gelijk zo'nbeetje al hun kernbommetjes.

Rusland - For Mother Russia!! En nu serieus XD. Rusland vertrapt een land als Noord-Korea als een mier.

NAVO - Die zullen Amerika natuurlijk weer helpen :puh:.

tegenwoordig maakt het geeneens zoveel meer uit hoor, als jij lekker de eerste bent die wat kernraketten afstuurt is het zo gebeurd met 90% van je vijand

Link to comment
Delen op andere websites

Na de tweede wereldoorlog hadden Rusland en Amerika ook een beetje ruzzie maar dat bleek alleen maar een ruzzietje van ''ik ben het grootst'' , er werd geen ene fucking kogel afgevuurt. Als een of andere gekke Korean opeens gaat zeggen dat ie kernwapens gaat afsturen gaat de Navo, en Amerika, en Rusland echt wel in actie komen want Noord Korea is van Amerika geweest en Zuid Korea was toen van Rusland.

Link to comment
Delen op andere websites

Na de tweede wereldoorlog hadden Rusland en Amerika ook een beetje ruzzie maar dat bleek alleen maar een ruzzietje van ''ik ben het grootst'' , er werd geen ene fucking kogel afgevuurt. Als een of andere gekke Korean opeens gaat zeggen dat ie kernwapens gaat afsturen gaat de Navo, en Amerika, en Rusland echt wel in actie komen want Noord Korea is van Amerika geweest en Zuid Korea was toen van Rusland.

Wat heeft toen ermee te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Na de tweede wereldoorlog hadden Rusland en Amerika ook een beetje ruzzie maar dat bleek alleen maar een ruzzietje van ''ik ben het grootst'' , er werd geen ene fucking kogel afgevuurt. Als een of andere gekke Korean opeens gaat zeggen dat ie kernwapens gaat afsturen gaat de Navo, en Amerika, en Rusland echt wel in actie komen want Noord Korea is van Amerika geweest en Zuid Korea was toen van Rusland.

Wat heeft toen ermee te maken?

Dat als ze nu oorlog gaan krijgen ze wel met kernwapens enzo in actie komen want in de Koude Oorlog was het alleen maar een soort van ( Wedstrijdtje ) het grootst zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet wel echt een randdebiel zijn wil je nu nog een oorlog gaan voeren imo, vooral tegen landen als rusland of Amerika dan teken je gewoon de dood van je eigen land en dat van je vijand, als je fijn kernraketten op elkaar afstuurt, dan gaat gewoon de hele bevolking dood, en als je door de klap al niet dood gaat, zul je later wel dood gaan aan bepaalde ziektes die ontstaan door al die kernrotzooi.

Hitler begon anders in 1939 ook gewoon vrolijk Polen binnen te vallen met daarna de rest en zo ontstond de tweede wereldoorlog. Duitsland was trouwens die tijd erg sterk en ze hadden ze oorlog kunnen winnen. Alleen was Hitler erg paranoïde en heeft kapitale fouten gemaakt. Zo sterk zijn de VS en Rusland nu ook weer niet. Kijk nu eens naar Irak en Afghanistan. De VS verliest alleen in Irak al vele manschappen, omdat ze de situatie daar niet aan kunnen. Hetzelfde gebeurde in de jaren '70 met de Vietnam oorlog. Een oorlog die de VS niet kon winnen.

Je vergeet trouwens 1 land dat ook erg machtig is en in opkomst is. Ook wel het gele gevaar geheten. Namelijk China.

Onderschat China niet. De kracht van een land ligt niet in de vele bommen die ze hebben, maar heeft met meer situaties te maken. Natuurlijk, de VS en Rusland hebben beide zoveel atoombommen dat ze de complete aarde naar de vernieling kunnen helpen. Zover zal het wel niet komen, omdat ze geen trek hebben zelf het schip in te gaan.

De kans op een 3e Wereldoorlog is zeker aanwezig. Met name de spanningen met de arabische landen is zorgwekkend. De volgende oorlog zal dan eentje zijn waarbij moslimlanden betrokken bij zijn.

Irak en Afghanistan zijn nog maar 2 gevallen, maar dat kan groter uitvallen. Met name de houdingen van landen als Iran is nogal gevaarlijk. Het midden-oosten is ook al jarenlang een probleemgeval. Dat is gewoon een tikkende tijdbom. het is wachten totdat het compleet af gaat. Het gesteggel tussen de palestijnen en israel duurt voort.

Link to comment
Delen op andere websites

Door de gemeenschappelijke kolen en staal industrie is een nieuwe oorlog tussen Duitsland en Frankrijk voorkomen. Kunnen ze zoiets ook niet bij andere landen doen? Geef de landen belang bij elkaars bestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Na de tweede wereldoorlog hadden Rusland en Amerika ook een beetje ruzzie maar dat bleek alleen maar een ruzzietje van ''ik ben het grootst'' , er werd geen ene fucking kogel afgevuurt. Als een of andere gekke Korean opeens gaat zeggen dat ie kernwapens gaat afsturen gaat de Navo, en Amerika, en Rusland echt wel in actie komen want Noord Korea is van Amerika geweest en Zuid Korea was toen van Rusland.

Zuid Korea Rusland en Noord Korea Amerika? Ik denk andersom vriend..

Zuid korea is het kapitalistische.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging is dood in Call Of Duty en toen kwam deze tekst die me toch even deed nadenken...

So long as there are men, there will be wars.

Een quote van Albert Einstein. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging is dood in Call Of Duty en toen kwam deze tekst die me toch even deed nadenken...
So long as there are men, there will be wars.

Een quote van Albert Einstein. :Y

Pff, dat is niet eens de mooiste van onze Albert: "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...