Jump to content

Waar is Tommy gebleven?


Ramone

Recommended Posts

Je hebt gelijk maar ik bedoel dat we het niet allemaal over toni gaan hebben maar over tommy. ^_^

Ja, dat snap ik. Maar je moet dat de volgende keer goed aangeven. ;)

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • guib

    5

  • wesley123

    5

  • TalkingPear

    5

  • The Hulk

    5

We hebben het over tommy vercetti niet toni cipriani....

Ik reageer enkel op iemands reactie. Ik dacht dat ik er ook wat over Tommy in had gezet, maar dat ben ik dan blijkbaar vergeten. Dus bij deze mijn OT toevoeging:

Ik denk niet dat Tommy nog terugkomt in nieuwe GTA's. Ze zijn met IV een nieuwe era begonnen, en de tijd leert dat er bij elke era nieuwe personages komen. Daarbij zijn de III, VC, SA, LCS, VCS personages zodanig anders dan die van IV, dat ik de kans klein acht dat er een connectie zit. Maar misschien zit ik er helemaal naast en zien we tommy nog eens terug...

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben het over tommy vercetti niet toni cipriani....

Ik reageer enkel op iemands reactie. Ik dacht dat ik er ook wat over Tommy in had gezet, maar dat ben ik dan blijkbaar vergeten. Dus bij deze mijn OT toevoeging:

Ik denk niet dat Tommy nog terugkomt in nieuwe GTA's. Ze zijn met IV een nieuwe era begonnen, en de tijd leert dat er bij elke era nieuwe personages komen. Daarbij zijn de III, VC, SA, LCS, VCS personages zodanig anders dan die van IV, dat ik de kans klein acht dat er een connectie zit. Maar misschien zit ik er helemaal naast en zien we tommy nog eens terug...

het zou zkr cool zijn als Thomas Vercetti(zo noem ik hem altijd) zou treug komen, dan is ie wel bejaard :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV, in het appartementencomplex van Jimmy Kand (Algonquin Most Wanted), is een muurtekening op een muur gekladdert waar alle voorgaande namen van de voorgaande 3D GTA's in staan. Ik zou hier sugereren dat Tommy nog leeft, als je dit leest. Ik vind wel dat ze Tommy's toekomst slordig hebben afgewerkt. De rest kom je nog wel eens tegen dmv zinnen of beelden (CJ's Auto's).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is volgensmij haast het jammere aan GTA, het is zo gigantisch realistisch dat mensen zich allemaal dingen af gaan vragen die je toch nooit kunt weten.

Als het over bekende figuren uit een waargebeurde historische gebeurtenis gaat, zijn er soms ook mysteries hoe het met die persoon af is gelopen, maar feit blijft dat het met die persoon op een manier is afgelopen.

GTA is iets wat gewoon door R* is bedacht, alles wat we hebben zit in het spel, of een vervolg erop, en als dat geen duidelijkheid biedt weet je gewoon niks, dan kan je eindeloos gaan speculeren, alleen kan niemand duidelijk een antwoord geven, tenzij R* weer met een nieuw spel komt waarin het verhaal verdergaat.

Een tijdje geleden hadden we ook een keer een discussie of Tommy in Vietnam heeft gevochten, maar daar kwamen we toen ook niet achter, aangezien er nu eenmaal nooit geen geschiedenisboeken over Tommy zijn gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is volgensmij haast het jammere aan GTA, het is zo gigantisch realistisch dat mensen zich allemaal dingen af gaan vragen die je toch nooit kunt weten.

Als het over bekende figuren uit een waargebeurde historische gebeurtenis gaat, zijn er soms ook mysteries hoe het met die persoon af is gelopen, maar feit blijft dat het met die persoon op een manier is afgelopen.

GTA is iets wat gewoon door R* is bedacht, alles wat we hebben zit in het spel, of een vervolg erop, en als dat geen duidelijkheid biedt weet je gewoon niks, dan kan je eindeloos gaan speculeren, alleen kan niemand duidelijk een antwoord geven, tenzij R* weer met een nieuw spel komt waarin het verhaal verdergaat.

Een tijdje geleden hadden we ook een keer een discussie of Tommy in Vietnam heeft gevochten, maar daar kwamen we toen ook niet achter, aangezien er nu eenmaal nooit geen geschiedenisboeken over Tommy zijn gevonden.

nee die zijn er ook nie, eigenlijk is ie gewoon weg omdat hij maar een comp gast is

(effe offline: Claude van gta 3, is ook niet dood gegaan ofso)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat we Tommy nog eens terug zien.

En dat R* met GTAIV een nieuwe era is begonnen vind ik een bullshit verhaal. De Triads zijn er toch ook nog? En andere gangs uit vorige GTA's? En in GTA CTW werd al gezegd dat El Burro (GTAIII) erin zat. Ik vind het dus bullshit dat ze een nieuw tijdperk zijn begonnen, en ze kunnen best oude personages terug laten keren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat we Tommy nog eens terug zien.

En dat R* met GTAIV een nieuwe era is begonnen vind ik een bullshit verhaal. De Triads zijn er toch ook nog? En andere gangs uit vorige GTA's? En in GTA CTW werd al gezegd dat El Burro (GTAIII) erin zat. Ik vind het dus bullshit dat ze een nieuw tijdperk zijn begonnen, en ze kunnen best oude personages terug laten keren.

Inderdaad het is juist leuk voor de echte GTA fans als er oude personages terug komen.

Zo zou ik nog wel is een keer Lance Vance, Tommy Vercetti, CJ, Sweet, Cesar Vialpando, The Truth en Wu Zi Mu willen terug zien.

Bewerkt: door Triads
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat we Tommy nog eens terug zien.

En dat R* met GTAIV een nieuwe era is begonnen vind ik een bullshit verhaal. De Triads zijn er toch ook nog? En andere gangs uit vorige GTA's? En in GTA CTW werd al gezegd dat El Burro (GTAIII) erin zat. Ik vind het dus bullshit dat ze een nieuw tijdperk zijn begonnen, en ze kunnen best oude personages terug laten keren.

Inderdaad het is juist leuk voor de echte GTA fans als er oude personages terug komen.

Zo zou ik nog wel is een keer Lance Vance, Tommy Vercetti, CJ, Sweet, Cesar Vialpando, The Truth en Wu Zi Mu willen terug zien.

lance vance terugzien zal moeilijk zijn, aangezien je die in de laatste missie van vice city hebt moeten vermoorden ;)

ik wil eigenlijk enkel tommy vercetti terugzien _O_

ik droom soms over die vent lol :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat we Tommy nog eens terug zien.

En dat R* met GTAIV een nieuwe era is begonnen vind ik een bullshit verhaal. De Triads zijn er toch ook nog? En andere gangs uit vorige GTA's? En in GTA CTW werd al gezegd dat El Burro (GTAIII) erin zat. Ik vind het dus bullshit dat ze een nieuw tijdperk zijn begonnen, en ze kunnen best oude personages terug laten keren.

Inderdaad het is juist leuk voor de echte GTA fans als er oude personages terug komen.

Zo zou ik nog wel is een keer Lance Vance, Tommy Vercetti, CJ, Sweet, Cesar Vialpando, The Truth en Wu Zi Mu willen terug zien.

lance vance terugzien zal moeilijk zijn, aangezien je die in de laatste missie van vice city hebt moeten vermoorden ;)

ik wil eigenlijk enkel tommy vercetti terugzien _O_

ik droom soms over die vent lol :schater:

Echt waar ^_^

Ik heb nog nooit gedroomd over GTA.

Ontopic: Sorry, Ik was inderdaad vergeten dat Lance Vance net als zijn broer Vic Vance sterft.

Bewerkt: door Triads
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat we Tommy nog eens terug zien.

En dat R* met GTAIV een nieuwe era is begonnen vind ik een bullshit verhaal. De Triads zijn er toch ook nog? En andere gangs uit vorige GTA's? En in GTA CTW werd al gezegd dat El Burro (GTAIII) erin zat. Ik vind het dus bullshit dat ze een nieuw tijdperk zijn begonnen, en ze kunnen best oude personages terug laten keren.

Inderdaad het is juist leuk voor de echte GTA fans als er oude personages terug komen.

Zo zou ik nog wel is een keer Lance Vance, Tommy Vercetti, CJ, Sweet, Cesar Vialpando, The Truth en Wu Zi Mu willen terug zien.

lance vance terugzien zal moeilijk zijn, aangezien je die in de laatste missie van vice city hebt moeten vermoorden ;)

ik wil eigenlijk enkel tommy vercetti terugzien _O_

ik droom soms over die vent lol :schater:

Echt waar ^_^

Ik heb nog nooit gedroomd over GTA.

Ontopic: Sorry, Ik was inderdaad vergeten dat Lance Vance net als zijn broer Vic Vance sterft.

jaa maar Vic gaat aan het begin van het spel dood en Lance aan het eind, ik zou liever willen dat Claude terug komt dan Tommy, ik vind Tommy nogal agresief :Y

Link to comment
Delen op andere websites

zez ijn met gta4 wel aan een nieuw era begonnen, hierin gebeurt dus alles nieuw en heeft alles ene neiuwe historie.

Geniaal idee om alle prsonen weer terug te brengen, haalt meteen al het realisme weg en ook nog eens de logica, ik bedoel, in welke tijd wou je het dan zetten? of tommy komt eruit als een opa of cj asl een kind, dus het zou sowieso niet ligsch zijn.

Ze gaan verder ook niet terugkomen omdat ze met een nieuw verhaal zijn begonnen, het zou dus wel kunnen dat je opdrachten va pegorino in de nieuwe gta krijgt of van brucie, maar niet van cj of ene tommy.

en de kans is klein dat al deze personages nog leven, tommy heeft de maffia achter zich aan en is rond deze tijd ongeveer 50 jaar.

Claude heeft een hele stad achter zich aan en hoe je dat wilt overleven is een goede vraag

CJ heeft nog een grote kans dat hij leeft en Toni misschien ook wel.

Vic is sowieso al dood.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

zez ijn met gta4 wel aan een nieuw era begonnen, hierin gebeurt dus alles nieuw en heeft alles ene neiuwe historie.

Geniaal idee om alle prsonen weer terug te brengen, haalt meteen al het realisme weg en ook nog eens de logica, ik bedoel, in welke tijd wou je het dan zetten? of tommy komt eruit als een opa of cj asl een kind, dus het zou sowieso niet ligsch zijn.

Ze gaan verder ook niet terugkomen omdat ze met een nieuw verhaal zijn begonnen, het zou dus wel kunnen dat je opdrachten va pegorino in de nieuwe gta krijgt of van brucie, maar niet van cj of ene tommy.

en de kans is klein dat al deze personages nog leven, tommy heeft de maffia achter zich aan en is rond deze tijd ongeveer 50 jaar.

Claude heeft een hele stad achter zich aan en hoe je dat wilt overleven is een goede vraag

CJ heeft nog een grote kans dat hij leeft en Toni misschien ook wel.

Vic is sowieso al dood.

jaa maar tommy kan toch terug komen als een oude maffia baas, en dat ie de maffia achter zich aan heeft is helemaal niet waar, dat zeggen ze bij het eind filmpje, iets van: we verw8en niks meer van het noorden, omdat er geen noorden meer is, en als hij de maffia achter zich aan zou hebben maakt het niet uit want hij is zelf DE maffia van Vice City :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...