Jump to content

Waar is Tommy gebleven?


Ramone

Recommended Posts

En je weet nooit of het een tweede keer weer zo'n succes wordt. Je moet niet vergeten dat Tommy de eerste pratende hoofdpersoon was, dat was toen heel bijzonder, nu is dat meer normaal, vandaar dat het denk ik ook veel minder op zou leveren als dat het bij GTA Vice City de eerste keer deed.

Nu ik er bij nadenk eigenlijk best wel raar dat in GTA VC pas de 1e pratende hoofdpersoon was...

Een hoofdpersoon hoort toch te praten dan is er namelijk veel meer duidelijkheid bij de storyline en heel de game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • guib

    5

  • wesley123

    5

  • TalkingPear

    5

  • The Hulk

    5

En je weet nooit of het een tweede keer weer zo'n succes wordt. Je moet niet vergeten dat Tommy de eerste pratende hoofdpersoon was, dat was toen heel bijzonder, nu is dat meer normaal, vandaar dat het denk ik ook veel minder op zou leveren als dat het bij GTA Vice City de eerste keer deed.

Ja maar zie je al de personage's na vice city kunnen zwemmen en die tommy vercetti kan dat niet dus dat zou raar zijn om die terug te gebruiken als hoofdpersonage. En Rockstar Games wild alleen maar nieuwere dingen dus ik denk toch niet dat tommy zal terugkomen

Link to comment
Delen op andere websites

En je weet nooit of het een tweede keer weer zo'n succes wordt. Je moet niet vergeten dat Tommy de eerste pratende hoofdpersoon was, dat was toen heel bijzonder, nu is dat meer normaal, vandaar dat het denk ik ook veel minder op zou leveren als dat het bij GTA Vice City de eerste keer deed.

Ja maar zie je al de personage's na vice city kunnen zwemmen en die tommy vercetti kan dat niet dus dat zou raar zijn om die terug te gebruiken als hoofdpersonage. En Rockstar Games wild alleen maar nieuwere dingen dus ik denk toch niet dat tommy zal terugkomen

Claude kwam toch ook terug in GTA San Andreas, maar niet als hoofdpersonage. Ik denk dat het echt de reden van het geld is waarom ze Tommy eruit geschopt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...