The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 En je weet nooit of het een tweede keer weer zo'n succes wordt. Je moet niet vergeten dat Tommy de eerste pratende hoofdpersoon was, dat was toen heel bijzonder, nu is dat meer normaal, vandaar dat het denk ik ook veel minder op zou leveren als dat het bij GTA Vice City de eerste keer deed. Nu ik er bij nadenk eigenlijk best wel raar dat in GTA VC pas de 1e pratende hoofdpersoon was... Een hoofdpersoon hoort toch te praten dan is er namelijk veel meer duidelijkheid bij de storyline en heel de game. Reageren
007 Harings Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 En je weet nooit of het een tweede keer weer zo'n succes wordt. Je moet niet vergeten dat Tommy de eerste pratende hoofdpersoon was, dat was toen heel bijzonder, nu is dat meer normaal, vandaar dat het denk ik ook veel minder op zou leveren als dat het bij GTA Vice City de eerste keer deed. Ja maar zie je al de personage's na vice city kunnen zwemmen en die tommy vercetti kan dat niet dus dat zou raar zijn om die terug te gebruiken als hoofdpersonage. En Rockstar Games wild alleen maar nieuwere dingen dus ik denk toch niet dat tommy zal terugkomen Reageren
JeremyVosJV Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Tommy Vercetti word gehoor in de misse: The Introduction van San Andreas waar Ken Rosenberg belt. Verder staat CJ wel in een andere gta dacht ik op een krant: CJ has died ofzo. Reageren
viccie211 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 En je weet nooit of het een tweede keer weer zo'n succes wordt. Je moet niet vergeten dat Tommy de eerste pratende hoofdpersoon was, dat was toen heel bijzonder, nu is dat meer normaal, vandaar dat het denk ik ook veel minder op zou leveren als dat het bij GTA Vice City de eerste keer deed. Ja maar zie je al de personage's na vice city kunnen zwemmen en die tommy vercetti kan dat niet dus dat zou raar zijn om die terug te gebruiken als hoofdpersonage. En Rockstar Games wild alleen maar nieuwere dingen dus ik denk toch niet dat tommy zal terugkomen Claude kwam toch ook terug in GTA San Andreas, maar niet als hoofdpersonage. Ik denk dat het echt de reden van het geld is waarom ze Tommy eruit geschopt hebben. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ja maar na vcs zij rockstar dat ze met gta iv een heel andere weg gingen inslaan kwa personages. Dus gta sa is daar nog voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.