ikt Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Het is misschien nogal een domme vraag: Maar ik vraag me al een tijdje af of die geheime plekjes in de map Highrise waar je kunt komen met al die platformen, zouden die er nu bewust in gedaan zijn of onbewust. Ik denk bewust want het ziet er allemaal nogal makkelijk en simpel uit om er te komen. Bedoel je dit? http://www.youtube.com/watch?v=9gnMJQ8b1e8 Mij lijkt het vanzelfsprekend dat dit geen glitch is maar gewoon een leuke manier om een extra dimensie toe te voegen aan het level. Oftewel, expres. Je ziet dat het gele rekje waar hij in het begin op springt, als een ladder fungeert. Dat kan toch niet per ongeluk gedaan zijn? Die kunnen nooit per ongelijk zijn. Ze zijn gescript. De ladder is gescript, het stukje waar je omhoog moet klimmen op het dak is gescripted (je kunt nooit omhoogklimmen als ze het niet willen, dan hadden ze het wel iets te hoog gemaakt of het gewoon disabled.) Reageren
.Senne Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 De knuffelbeertjes die bovenop de platformen liggen zeggen alles. Het is gewoon de bedoeling om daar te geraken, al is het geweldig moeilijk in een echte match. Je wordt zo weer neergeknald nog voor je de gevel voorbij bent. Reageren
Pesimist Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 (bewerkt) Ja dat is niet perongeluk zie je zo,al die zogenaamde secret spots zijn niet meer secret als je weet wat ik bedoel Bewerkt: 15 december 2009 door musii42 Reageren
jordib12 Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Zoon plaatsen heb je er meerdere hoor! Zeker op highrise! Top map trouwens, mijn favoriete maps zijn: highrise, wasteland, favela, rust(iets te klein maar toch oke) en karachi ofzo! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Daarnet had ik 7 care packages en 1 Chopper gunner. In de care packages zaten: 1x UAV 1x Counter-UAV 3x Sentry 1x Pave Low 1x zo'n andere heli = 63 kills en 9 deaths. Reageren
flippie13 Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Ik heb een keertje een teamgenoot gedood met me care package, ik gooide een marker en daar kwam hij precies onder, sja En ik heb sinds 1 dag die laatste sniper (m12?) en die is best wel fijn Gewoon ASOG scope eropzetten en dan is die hetzelfde als een fal maar dan sterker Reageren
Reinier93 Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 (bewerkt) Ik zuig nog steeds online, zit ik in een goed team speel ik slecht. Zit ik in een slecht team speel ik goed Maarja, heb af en toe nog wel eens kill streaks. Iemand nog tips voor online? Iedereen lijkt wel te weten waar ik zit maar ik kan hun nooit zien. Bewerkt: 15 december 2009 door Reinier93 Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Hou je kaartje goed in de gaten, meestal heeft iemand wel een UAV ergens hangen. Verder is het misschien wel goed als je een Heartbeat Sensor hebt. Een tikkeltje gay, maar je leert er wel mee. Ook is het wel slim om een SCAR te gebruiken. Heel makkelijk en fijn wapen, en dan misschien een Shotgun. Daar maak je zo makkelijk kills in. Perks moet je helemaal zelf weten, dat is echt helemaal op smaak en speelstijl. En gewoon veel oefenen. Na een tijdje ga je het spel ook beter snappen, weet wat de goede plekken zijn (iedereen heeft z'n eigen) en je gaat patronen zien hoe veel mensen lopen. Als jij dan slim genoeg bent, dan haal je echt makkelijk kills. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Hallo allemaal, Is er iemand die mij zou kunnen de 69 sterren te halen voor special ops op de playstation 3. Zoja laat eventjes een berichtje achter in mijn profieltje het zou handig zijn als je een headset hebt maar dat hoeft natuurlijk niet. En even op die reacties hierboven. Zelf ben ik onzichtbaar voor hearthbreath sensoren voor UAV's ik ben voor alles onzichtbaar ook voor thermal scopes etc. Geloof me dit is verrekte handig ook als je zelf een hearthbreath sensor hebt want zo vinden ze jou verdomt moeilijk en maak jij het heel makkelijk voor jezelf. Dit zou je eens kunnen proberen ik denk wel dat dit werkt voor jou want zo haal je vaak hele hoge killstreaks. Reageren
Tomeken Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Hallo allemaal, Is er iemand die mij zou kunnen de 69 sterren te halen voor special ops op de playstation 3. Zoja laat eventjes een berichtje achter in mijn profieltje het zou handig zijn als je een headset hebt maar dat hoeft natuurlijk niet. En even op die reacties hierboven. Zelf ben ik onzichtbaar voor hearthbreath sensoren voor UAV's ik ben voor alles onzichtbaar ook voor thermal scopes etc. Geloof me dit is verrekte handig ook als je zelf een hearthbreath sensor hebt want zo vinden ze jou verdomt moeilijk en maak jij het heel makkelijk voor jezelf. Dit zou je eens kunnen proberen ik denk wel dat dit werkt voor jou want zo haal je vaak hele hoge killstreaks. Ik speel niet graag met de heartbeatsensor, je bent zo gefocust op dat rode bolletje dat je vergeet dat er nog andere spelers zijn die je dan kille Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Ik heb daar persoonlijk geen last van ik ga steeds even in een hoekje zitten ("niet om te campen") om even te coördineren waar iedereen ongeveer op het moment zit en daar ga ik dan op af. Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Kut, kut, kut. Hiernet even een leuke Domination op Invasion. Heb ik mooi een harrier strike, dan een chopper gunner en natuurlijk wordt deze net wanneer ik 19 kills heb onderbroken door de match die afgelopen is. Had getver m'n eerste Nuke kunnen hebben. Dan heb je mijn verhaal nog niet gehoord. Ik had een Harrier, een Chopper gunner, en toen had ik 22 kills. Maakte ik er nog twee, was het potje afgelopen. Was uiteindelijk dus een killstreak van 24. Zou ook me eerste zijn. Maar dat doe ik met de laatste sniper, silencer, PPS200 ofzo met silencer, Scavenger Pro, Cold Blooded Pro en Ninja. Ik heb Ninja Pro nog niet, maar daarmee loop je ook geruisloos, of niet? Want dat is wel een must om volkomen stealth te zijn. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Ik hoop dat ze wel iets doen aan die glitch dat je private matches ranked kan maken, ik kan geen normale 3rd person match spelen, of is het opeens first person domination of nog erger een match met oneindige munitie aan, dan lopen al die stomme noobs de heletijd met hun full auto noobtube rond te sprayen. Ik ben ook besmet met de ACR virus, ik heb het een keer gebruikt en nu wil ik niets anders gebruiken. Ik gebruik mijn ACR met een hearthbeatsensor, want met een sight krijgt het wapen terugslag. PS: Waroom noemt idereen de ACOG scope ASOG scope? Reageren
ikt Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Kut, kut, kut. Hiernet even een leuke Domination op Invasion. Heb ik mooi een harrier strike, dan een chopper gunner en natuurlijk wordt deze net wanneer ik 19 kills heb onderbroken door de match die afgelopen is. Had getver m'n eerste Nuke kunnen hebben. Dan heb je mijn verhaal nog niet gehoord. Ik had een Harrier, een Chopper gunner, en toen had ik 22 kills. Maakte ik er nog twee, was het potje afgelopen. Was uiteindelijk dus een killstreak van 24. Zou ook me eerste zijn. Maar dat doe ik met de laatste sniper, silencer, PPS200 ofzo met silencer, Scavenger Pro, Cold Blooded Pro en Ninja. Ik heb Ninja Pro nog niet, maar daarmee loop je ook geruisloos, of niet? Want dat is wel een must om volkomen stealth te zijn. Ik heb ook Cold Blooded Pro en Ninja Pro. Echt fijn om tussen de vijanden te sluipen en een voor een af te maken met je mes . Ik moet nog wel Tactical Knife unlocken voor de M9. Maar als je me pissed maakt, dan pak ik gewoon mijn UMP45 RDS met Akimbo Ranger met de perks Marathon Pro, Lightweigt Pro en Commando Pro. Dan ben ik niet te stoppen Gewoon keihard rennen. Mensen voor je op lange afstand moet je ontwijken, maar iemand in bereik is dooooood. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Is er nou iemand die mij wilt helpen met special ops om alle 69 sterren te halen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.