>$bram$< Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Weet iemand tips om snel een chopper gunner te krijgen? Het lukt mij namelijk nooit, en ik wil ook wel eens een chopper gunner of ac-130. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Weet iemand tips om snel een chopper gunner te krijgen? Het lukt mij namelijk nooit, en ik wil ook wel eens een chopper gunner of ac-130. Ranger akimbo (L) Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 (bewerkt) Welke gamemode is nou het beste om een Nuke te halen? Ik haal zat vaak een Chopper Gunner in verscheidene maps (Quarry en Afgah het meest) maar als ik dat ding dan eenmaal heb, maak ik er maximaal 10 kills mee (dus totaal 20-streak). Ik zie er echt te weinig (en zeg nou niet dat ze toevallig allemaal de Cold-Blooded perk aanhebben, dat doet bijna niemand). En meestal zitten ze echt op het veld (en dus niet in een grot of hangar). AC130 + 5 ml pure adrealine Oke , zal ik doen. En is het slim om alle challenges eerst te doen en dan pas te prestige? Ik ga namelijk voor echt alle titles, maar ik denk als ik ga prestige dat ik dan niet meer weet welke ik moet halen, of maakt dat niet uit? Weet iemand tips om snel een chopper gunner te krijgen? Het lukt mij namelijk nooit, en ik wil ook wel eens een chopper gunner of ac-130. Ranger akimbo (L) Zekers. Mijn allround class is nu: ACR Red Dot Sight (in Red Tiger, ziet er monsterlijk uit ) Ranger Akimbo (daar is ie ) Semtex Scavenger Pro Hardline Pro Commando Pro Final Stand Zeker dat je hier makkelijk een Chopper Gunner mee krijgt. Maar dit is echt puur mijn manier van spelen. Misschien lukt het jou echt helemaal niet met dit. edit: @hieronder: Oja, vergeten om de streak bij te zetten, maar het is inderdaad het beste om van Harrier > Chopper Gunner/ AC-130 > Nuke. Bewerkt: 19 december 2009 door Gijsso Reageren
HA5H Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Harrier, daarna Chopper Reageren
.Senne Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Ik heb 'm vandaag ook ontdekt, de ranger akimbo. :$ Echt een winning secondary in maps als Favela, Skidrow, andere close encounter maps en natuurlijk Scrapyard. Reageren
HA5H Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Zojuist is patch 1.07 gearriveerd, hij doet de volgende dingen op de PS3: #MW2 PS3 patch just went live! Includes the Akimbo 1887s re-balancing, fix for Prestige hack, & fix for Public "private" Match. 360/PC soon Model 1887 is dus niet meer FTW, maar Ranger wss Reageren
.Senne Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Dat zuigt wel zwaar, want totnogtoe heb ik nog niet van de 1887 kunnen genieten, ben net level 63. Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Ik zit nu ook te levelen (bijna) speciaal voor de Model 1887, en dan moet ik blijven bij m'n Ranger. Hij is dan wel beter, maar het is altijd wel leuk om iets nieuws te krijgen. Reageren
ikt Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Levelen gaat verdomd snel, vooral doordat de perks allemaal bijna 100% zijn Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 (bewerkt) Levelen gaat verdomd snel, vooral doordat de perks allemaal bijna 100% zijn Welk level zit jij dan? Want waar ik nu zit, daar gaat het niet 'verdomd snel', maar best wel sloom. Bewerkt: 19 december 2009 door Gijsso Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 ik ben nu lvl 9,heb net een ronde gespeeld waar mn k/d 72/72 was en mn totale k/d is ongeveer 1.00 Reageren
ikt Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Levelen gaat verdomd snel, vooral doordat de perks allemaal bijna 100% zijn Welk level zit jij dan? Want waar ik nu zit, daar gaat het niet 'verdomd snel', maar best wel sloom. lvl 53. Rond de 40 ging het sloom, nu ben ik in 2 dagen 4 ranks omhooggegaan. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Heb vandaag een care package op me kop gekregen... Met een sentry gun! , is wel leuk gedaan dat als je hem op je kop krijgt dat 'tie er weer vanaf stuiterd. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Wie wil, mag me toevoegen aan het Playstation Network, mijn naam is Deadlock_NL Ik wil graag wel is met jullie een potje doen met Modern Warfare 2, en ik heb mensen nodig voor Special Ops! Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Ik vind het zo geniaal als iemand zo'n care package op z'n kop krijgt Laatst zaten vriend en ik te boosten (1ste keer, was ook de enigste keer) en toen riep ik een sentery gun in, boem, viel dat ding op zijn hoofd, geniaal! :D:D En model 1887 vind ik juist ownen, ik en me vriend zitten soms wel eens erg te kutten met riot shield en dan ook model 1887, met die dingen kan je snipen man! Ik stond op zo'n huis in een map (naam kwijt, er zitten vaak sniper's te campen en het is zo'n map waarbij je een afgebrand huis in het midden heb staan). En vanuit daar schoot ik een headshot op een gozer die zo'n 20m van me vandaan was, damn Prop er een ASOG scope op en je hebt een sniper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.