Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

.Stan

Recommended Posts

welke was dat dan met die paybacks?

Dat was de Soap emblem (zie mijn sig). Je krijgt hem als je 5 keer payback krijgt met Semtex.

Nee dan bedoel je de callsign: "Time is Money"

Die van Soap krijg je al bij de eerste keer. :Y

Ik zie het nu op CoD wikia, sorry voor de fout. :$

Delen op andere websites

Ik gebruik als title:

TheHarderTheyFall.jpg

En als emblem:

Shark-emblem.jpg

Kvind het wel vet staan :puh:

En de harder they fall title vond ik best makkelijk te halen eigenlijk, had in 1 potje de bigger they are... en ...the harder they fall title's gehaald :puh:

Vind ik zo geniaal, als je 5x achter elkaar dezelfde killt, die word dan boos op jou, je wil nie weten :7

Delen op andere websites

Kan iemand me helpen?

Ik gebruik ook de link van lexus voor MW2 sig maar ie kan niet uploaden op GTA forum?

En hoe zit ik in me titel nog iets bij? vb HELLO en dan normaal staat er it's personal

Als je dat plaatje hebt druk je er met rechtermuisknop op en selecteert 'Opslaan als' of zo iets. Dan ga je naar imageshack.com of tinypic.com en upload je het plaatje. Daarvan pak je de link en die zet je tussen

[img= en ]

.

En je tweede vraag, als je een plaatje van een titel kiest, komen daaronder een paar opties voor de tekst die erop komt. :)

De mijne:

Zonne grote vuurbal!

callsign-generatorphp.png

Bewerkt: door TomHagen
Delen op andere websites

Net een (voor mij) vette kill gemaakt :puh:

Werd gekillt bij Afghan in zo'n huisje waar je zicht hebt op dat vliegtuig, werd daar gekillt, ik spawnde weer terug, rende naar dat huisje toe, op een afstand pakte ik mijn throwing knife(vind het maar kut maar was hem vergeten weg te halen), en gooide naar binnen, zo bij mijn killer in de kop ^^

Normaal gooi ik niks raak met dat ding maar nu wel :puh:

Ben nu rank 15 ^^

Bewerkt: door Zakura
Delen op andere websites

Ik heb hiernet m'n eerste nuke gehaald op 6 vs 6 Domination op Invasion. :D Was wel stressy, want ik had een 20 kill streak na m'n chopper gunner en moest dus eigenhandig nog 4 kills maken zonder dood te gaan, maar dat is dus gelukt. Eventjes gewacht tot de match bijna afgelopen was (ik vind het zelf hatelijk als men een nuke inroept als het spel nog geen vijf minuten bezig is), en 'm dan ingeroepen. ^^

2ugpjiq.png

Wel jammer dat je ook zelf doodgaat door de nuke, aangezien je daardoor die accolade van 10 deaths 0 kills niet haalt.

Bewerkt: door .Senne
Delen op andere websites

Vanmiddag ga ik in de prestige, hoef nog maar 2 balkjes :D

En trhowing knife vind ikzelf fijn, vooral bij riot schield :7, mensen schieten eerst op je (+50), en denken daarna van, hee, dit werkt niet :bonk:, vervolgens gaan ze een granaat pakken, of een flashbang, en op het moment dat ze die willen pakken hebben ze een mes in hun ballen zitten :D

Delen op andere websites

En trhowing knife vind ikzelf fijn, vooral bij riot schield :7, mensen schieten eerst op je (+50), en denken daarna van, hee, dit werkt niet :bonk:, vervolgens gaan ze een granaat pakken, of een flashbang, en op het moment dat ze die willen pakken hebben ze een mes in hun ballen zitten :D

Als ik iemand vind met een Riot Shield en ik heb een P90/LMG in mijn handen ga ik gewoon zo hard sprayen dat de Riotshieldgebruiker helemaal overstuur/in paniek is, dan ren ik terwijl ik vuur achter hem, en als die denkt 'hé! waar is die nou?' heeftie een mes in zijn rug.

Jammer dat Riot shield niet een sidearm is, anders zou ik wel een paar geniale classes kunnen bedenken.

Delen op andere websites

es83et.jpg

mijne

Vraagje hoe kun je hem vinden? Zoals wat jij hebt?

Btw: Prestige 2 lvl 30 ONGEVEER.

http://callsign.modernwarfare247.com/ ga hier naartoe en dan moet je alles invullen zoals het in je COD staat,eigenlijk kan je ook faken en gwn prestige 10 drukken maar dat zou niet eerlijk zijn :puh: en dan op het laatst staat er een link om hem ook nog te uploaden en dan die link waar tussen xetten.

Delen op andere websites

en dat is hoeveel xp? :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...