gta master 1 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik heb een hekel aan de Noobtube, het is iets voor mensen die niet kunnen winnen en daarom dat soort dingen gaat doen om meer punten te krijgen, best sneu (net als hacken en glitchen)... het zelfde geld voor het stelen van je killstreaks door een team''maat'' dat je net wordt neergeschoten wanneer je een killstreak weggegooid en een een of andere idioot van je eigen team er vervolgens 10 kills mee maakt, sneu. en dat van de noobtube is nog eens extra irritant bij Search en Destroy, waarbij je maar 1 leven hebt. Kom op mensen, doe gewoon de moeite om om te leren gaan met je ACR, UMP45, .50cal of whatever en leer die game te beheersen, inplaats van te noobtuben, killstreaks te jatten, hacken en glitchen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik heb een hekel aan de Noobtube, het is iets voor mensen die niet kunnen winnen en daarom dat soort dingen gaat doen om meer punten te krijgen, best sneu (net als hacken en glitchen)... het zelfde geld voor het stelen van je killstreaks door een team''maat'' dat je net wordt neergeschoten wanneer je een killstreak weggegooid en een een of andere idioot van je eigen team er vervolgens 10 kills mee maakt, sneu. en dat van de noobtube is nog eens extra irritant bij Search en Destroy, waarbij je maar 1 leven hebt. Kom op mensen, doe gewoon de moeite om om te leren gaan met je ACR, UMP45, .50cal of whatever en leer die game te beheersen, inplaats van te noobtuben, killstreaks te jatten, hacken en glitchen. Amen, ben het helemaal met je eens. Reageren
ikt Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Met welke perk krijg ik meer ammo mee? Ik heb nu scavenger omdat ik anders zo door me ammo heen ben. Scavenger Pro = Extra magazines Met welke perk krijg ik meer ammo mee? Ik heb nu scavenger omdat ik anders zo door me ammo heen ben. geen perk, maar als je de FMJ, op je wapen zet. en iets van 25 keer mensen door objecten mee doodschiet. dan krijg je extra magazijnen. Extended magazines = Extended magazines (dus meer kogels per magazijn) Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 ja had ze door elkaar gehaald FMJ is trouwens echt irri. er staat dat je zogenaamd door muren kan schieten. Dat is dus echt niet zo. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Het is wel zo. De kogels hebben meer kracht als ze door een muur komen en zullen dus sneller killen dan wanneer je geen FMJ gebruikt. Ik vind deze challenge we de frusterendste: ik doe er dagen over om 40 bullet penetration kills te krijgen. Reageren
ikt Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik heb een hekel aan de Noobtube, het is iets voor mensen die niet kunnen winnen en daarom dat soort dingen gaat doen om meer punten te krijgen, best sneu (net als hacken en glitchen)... het zelfde geld voor het stelen van je killstreaks door een team''maat'' dat je net wordt neergeschoten wanneer je een killstreak weggegooid en een een of andere idioot van je eigen team er vervolgens 10 kills mee maakt, sneu. en dat van de noobtube is nog eens extra irritant bij Search en Destroy, waarbij je maar 1 leven hebt. Kom op mensen, doe gewoon de moeite om om te leren gaan met je ACR, UMP45, .50cal of whatever en leer die game te beheersen, inplaats van te noobtuben, killstreaks te jatten, hacken en glitchen. Je haat ze echt hè? Ik doe alleen TDM, maar ik haat het als ik op de killcam zie dat het ventje die noobtube gewoon 24/7 heeft gekozen en gewoon knalt bij het zien van iets bewegend. Trouwens, waarom speelt iedereen om de killstreaks en niet om de fun? Soms doe ik gewoon Riot shield, ben ik een spook of ga ik mijn 'Akimb P90 Speedrape' class kiezen. Het is gewoon leuk om of random rond te knallen, te doen of je ontzichtbaar bent of lekker het voor je team opnemen en iedereen van de vijand afleiden. Spook class: M16+ACOG+Silencer M9+Silencer+Tactical Knife 1x C4 1x Smoke grenade Bling Pro Cold Blooded Pro Ninja Pro Speedrape class: P90 Akimbo M9 Tactical Knife 1x Frag 2x Flashbang Marathon Pro Lightweight Pro Commando Pro Muis over dikgedrukt dingetje houden voor uitleg. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik irriteer me aan chopper gunners ik ga dan zovaak dood als die er zijn Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik heb een hekel aan de Noobtube, het is iets voor mensen die niet kunnen winnen en daarom dat soort dingen gaat doen om meer punten te krijgen, best sneu (net als hacken en glitchen)... en dat van de noobtube is nog eens extra irritant bij Search en Destroy, waarbij je maar 1 leven hebt. Ja, in de meeste gevallen zijn mensen met tubes slechte mensen die, nouja.. slecht zijn. Vooral het soort dat spawnt, tube selecteert en begint te rennen tot hij een vijand ziet en 'm dan tube'd. Dan een tweede slachtoffer zoeken om vervolgens dood te gaan. Het ergste is inderdaad in SnD, vooral al mensen er goed mee zijn (en je dus die situaties krijgt van die filmpjes, spawntuben) het zelfde geld voor het stelen van je killstreaks door een team''maat'' dat je net wordt neergeschoten wanneer je een killstreak weggegooid en een een of andere idioot van je eigen team er vervolgens 10 kills mee maakt, sneu. Da's meer het risico van een care package gebruiken. Jij vind het vervelend wanneer ze gestolen worden, anderen vinden het vervelende dat mensen met een vier (drie met Hardline) killstreak toegang hebben tot een killstreak van max 15 kills. Maar zoals ik al zei, risico van CP gebruiken. Overigens is het beter dan dat je teammaat 'm steelt dan dat de vijand hem krijgt. Misschien volgende keer een rustig plekje kiezen waar geen vijanden zijn? Kom op mensen, doe gewoon de moeite om om te leren gaan met je ACR, UMP45, .50cal of whatever en leer die game te beheersen, inplaats van te noobtuben, killstreaks te jatten, hacken en glitchen. WOAH! Zeker een snelheids typfoutje in je woordkeuze, kan gebeuren. FMJ = Deep Impact, btw. En het verschil is wel merkbaar, vooral bij LMG's. Kun je lekker wallsprayen. @ Hierboven: Stinger + Cold Blooded = Byebye! Al is het heel vervelend dat ik de enige ben die op dit ingenieuze idee blijkt te komen. Zeer vervelend dat bijna niemand KS neerhaalt.. Vinden jullie het soms leuk om 2x achter elkaar door een Harrier vermoord te worden, 6x door een Chopper Gunner en misschien daarna nog een leuke Nuke op je dak? Ikke niet, hoor.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 ASPHALT. Wil je me helpen met de 69 sterren in spec ops? Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 @ Hierboven: Stinger + Cold Blooded = Byebye! Al is het heel vervelend dat ik de enige ben die op dit ingenieuze idee blijkt te komen. Zeer vervelend dat bijna niemand KS neerhaalt.. Vinden jullie het soms leuk om 2x achter elkaar door een Harrier vermoord te worden, 6x door een Chopper Gunner en misschien daarna nog een leuke Nuke op je dak? Ikke niet, hoor.. Mwa heb wel een aparte klasse met een stinger om die dingen naar beneden te halen (met Cold-blooded inderdaad), maar meestal blijf ik gewoon binnen om aan de hele shitload te ontkomen. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) gta master 1: Beste gta master 1, ik ben mee eens met je post, behalve dat stuk over leren om de ACR te gebruiken, de ACR is het meest skillloze wapen die MW ooit gekend heeft. Ik had net mijn favorite kill gemaakt: Ik speelde Domination op Rundown ik wou toen Commando Pro halen, dus gebruikte ik een Noob-slicer class. Ik was B aan het capturen en toen begon iemand op me te schieten van grote afstand (voor een handpistool dan, met een AR had ik hem met gemaak neergeknald)), die persoon schoot natuurlijk uit zijn voorhoofd, de rest was verborgen achter een muur waar mijn USP pistooltje nooit doorheen komt. Ik was zeker dat ik dood zou gaan, maar ik richte in de richting waar de schoten vandaan kwamen en schoot paar kogels af. Ik heb hem geheadshot en ik kreeg no First Blood omdat het de eerste kill was. Wegens gebrek aan mijn favorite TV series en irritatie omdat ik nog een week moet wachten hoe het in een van de series afloopt, heb ik besloten om te Prestigen. Ik ben nu rank 15, ik gebruik nu de SCAR-H, geen attachements, hearthbeat of silencer en dit is mijn nieuwe callsign: Bewerkt: 26 december 2009 door Vercetti24 Reageren
jordib12 Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Ik ben sinds gisteren in prestige gegaan, best jammer voor al me unlocks ik mis me ACR! En qua perks gebruik ik altijd snel lopen en herladen. Reageren
Wienish Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Ik heb een hekel aan de Noobtube, het is iets voor mensen die niet kunnen winnen en daarom dat soort dingen gaat doen om meer punten te krijgen, best sneu (net als hacken en glitchen)... het zelfde geld voor het stelen van je killstreaks door een team''maat'' dat je net wordt neergeschoten wanneer je een killstreak weggegooid en een een of andere idioot van je eigen team er vervolgens 10 kills mee maakt, sneu. en dat van de noobtube is nog eens extra irritant bij Search en Destroy, waarbij je maar 1 leven hebt. Kom op mensen, doe gewoon de moeite om om te leren gaan met je ACR, UMP45, .50cal of whatever en leer die game te beheersen, inplaats van te noobtuben, killstreaks te jatten, hacken en glitchen. Je haat ze echt hè? Ik doe alleen TDM, maar ik haat het als ik op de killcam zie dat het ventje die noobtube gewoon 24/7 heeft gekozen en gewoon knalt bij het zien van iets bewegend. Trouwens, waarom speelt iedereen om de killstreaks en niet om de fun? Soms doe ik gewoon Riot shield, ben ik een spook of ga ik mijn 'Akimb P90 Speedrape' class kiezen. Het is gewoon leuk om of random rond te knallen, te doen of je ontzichtbaar bent of lekker het voor je team opnemen en iedereen van de vijand afleiden. Spook class: M16+ACOG+Silencer M9+Silencer+Tactical Knife 1x C4 1x Smoke grenade Bling Pro Cold Blooded Pro Ninja Pro Speedrape class: P90 Akimbo M9 Tactical Knife 1x Frag 2x Flashbang Marathon Pro Lightweight Pro Commando Pro Muis over dikgedrukt dingetje houden voor uitleg. Ik heb dit in de class die ik bijna altijd gebruik: ACR Agoc Sight Stinger (weg met die irritante heli's) Frag grenade Smoke grenade Scavenger Pro Hardline Pro Scrambler Pro Maar ik wilde gister even gaan voor de ACR Mastery, ik had alleen het probleem dat ik nog neit erachter ben wat een "penetration kill" is.. Ik heb zo ong 10 mensen afgeschoten om te kijken of 't wat opleverde (met FMJ aan mijn ACR), maar dat balkje vult zich niet. Reageren
Velaro Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Maar ik wilde gister even gaan voor de ACR Mastery, ik had alleen het probleem dat ik nog neit erachter ben wat een "penetration kill" is.. Ik heb zo ong 10 mensen afgeschoten om te kijken of 't wat opleverde (met FMJ aan mijn ACR), maar dat balkje vult zich niet. Een penetration kill is een kill waarbij je iemand doodt terwijl je door iets heen schiet. Bijvoorbeeld je schiet op de muur en je killt een vijand die achter die muur staat omdat de kogels door de muur dringen. Bewerkt: 26 december 2009 door Velaro Reageren
Wienish Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Maar ik wilde gister even gaan voor de ACR Mastery, ik had alleen het probleem dat ik nog neit erachter ben wat een "penetration kill" is.. Ik heb zo ong 10 mensen afgeschoten om te kijken of 't wat opleverde (met FMJ aan mijn ACR), maar dat balkje vult zich niet. Een penetration kill is een kill waarbij je iemand doodt terwijl je door iets heen schiet. Bijvoorbeeld je schiet op de muur en je killt een vijand die achter die muur staat omdat de kogels door de muur dringen. Maar dat doe ik nooit omdat ik dat irritant vind Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.