Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar ik wilde gister even gaan voor de ACR Mastery, ik had alleen het probleem dat ik nog neit erachter ben wat een "penetration kill" is.. Ik heb zo ong 10 mensen afgeschoten om te kijken of 't wat opleverde (met FMJ aan mijn ACR), maar dat balkje vult zich niet. :(

Een penetration kill is een kill waarbij je iemand doodt terwijl je door iets heen schiet. Bijvoorbeeld je schiet op de muur en je killt een vijand die achter die muur staat omdat de kogels door de muur dringen. :)

Maar dat doe ik nooit omdat ik dat irritant vind :7

Dan heb je pech :clown:

Geplaatst:

Even mijn winning classes meegeven:

r1fugx.png

De eerste is voor scrapyard, de tweede is voor zowat elke andere map. Op Afghan en Wasteland snipe ik, maar ik heb de indruk dat m'n sniper class nog niet helemaal op punt staat. :clown:

Geplaatst:

Ik snap niet hoe mensen met een UMP45 om kunnen gaan. Als ik daarmee op een enemy aim en dan schiet vliegen de kogels overal om hem heen maar geeneen raakt hem.

Geplaatst:

Bwehehehee. Ik speel net m'n eerste match van de dag, en heb direct een nuke. :clown: Het is eigenlijk zo geweldig simpel, IW zou het er beter uithalen/ op 30 killstreak zetten ofzo. 31 kills 0 deaths had ik hiernet, en dan natuurlijk door de nuke 1 death erbij en 6 kills. ^_^

Geplaatst:

Lol, twee care packages net, 1 predator missle en een ac 130, en dat op een map als Rust, vet gewoon, jammer dat dit potje snel om was, heb mijn ac amper kunnen gebruiken :puh:

Geplaatst:

Bwehehehee. Ik speel net m'n eerste match van de dag, en heb direct een nuke. :clown: Het is eigenlijk zo geweldig simpel, IW zou het er beter uithalen/ op 30 killstreak zetten ofzo. 31 kills 0 deaths had ik hiernet, en dan natuurlijk door de nuke 1 death erbij en 6 kills. ^_^

Ik had vorige keer 45/0, met nuke erbij dus 45/1

Direct beste killstreak van al mn vrienden, maar nu heeft iemand 57, dus daar ff overheen gaan

Geplaatst:

Als je de nuke niet als killstreak gebruikt kan je veel langere killstreaks halen. Eerst zelf 6-7 kills, dan harrier met als je geluk hebt +- 5-10 kills, dan chopper gunner met +- 10-15 kills, en dan pave low inroepen met +- 10 kills. ^_^

Dat ga ik doen als ik alle nuke challenges gehaald heb. Veel effectiever dan de nuke, en veel meer kills. :Y

Geplaatst:

Ik heb ooit een keer 63 kills en 3 deaths in 1 potje. Maar dat is verrekte moeilijk. Mijnn hoogste killstreak is 25, en ik kan 25 mét killstreaks.

Meestal doe ik Tar-21, G18 met Bling Pro, Stoppingpower Por, Steady Aim Pro,

En als killstreaks: Predator Missle, Harrier Airstrike en Chopper-gunner óf Ac130.

Geplaatst:

Maar ik wilde gister even gaan voor de ACR Mastery, ik had alleen het probleem dat ik nog neit erachter ben wat een "penetration kill" is.. Ik heb zo ong 10 mensen afgeschoten om te kijken of 't wat opleverde (met FMJ aan mijn ACR), maar dat balkje vult zich niet. :(

Een penetration kill is een kill waarbij je iemand doodt terwijl je door iets heen schiet. Bijvoorbeeld je schiet op de muur en je killt een vijand die achter die muur staat omdat de kogels door de muur dringen. :)

Maar dat doe ik nooit omdat ik dat irritant vind :7

Ikwel,

maar ik doe het om de challenge tevoltooien en dan doe ik gewoon bling dan kan ik 2 attachements erop pleuren dus dan heb ik de challenge vanzelf wel gehaald zonder er last van te hebben

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...