Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan het ook liggen aan dat ik nog maar lvl 25 ben?

licht er aan hoelang je speelt,als je nog maar een paar dagen speeld lijkt het me logisch maar als je al sinds de release speelt licht het denk ik wel aan jou.

Pffff, heus niet. Ik heb hiervoor Cod 3 en Cod 4 op de PS3 heel veel gespeeld, heb dit spel sinds de release, ben level 67 en heb een k/d ratio van 1.62, en heb pas één Nuke gehad. En dat ligt gewoon aan mijn speelstijl, ik camp nooit, pak geen LMG's of Noobtube, ik doe gewoon wat ik leuk vind.

Geplaatst:

Ik ben vandaag opeens vet slecht :/

Ik haat mijn ACR Class waarmee is altijd bovenaan sta met 30-10 ofzo, andere classes zijn veel leuker om mee te spelen, maar dan ga ik ook veel vaker dood :/

Geplaatst:

Dudes, ik begrijp die ophef totaal niet over het feit dat Haakon 10de Prestige wilt zijn. Je kunt ook gewoon lol beleven aan een spel zonder dat je non-stop shit unlockt en moeite gaat doen hoor. Ik ben zelf een jaar lang 2de Prestige lvl 55 geweest op MW1 omdat ik het saai vond worden om telkens weer hetzelfde uit te spelen.

Ik heb toen gewoon nog flink veel lol eraan beleeft. Dus wat jullie nu eigenlijk zeggen is dat je geen lol aan het spel kunt beleven als je geen spuls unlockt?

Ik ben het volledig met Haakon eens en ik zou ook het liefst nu 10de of 9de Prestige willen zijn. Maar ik was te laat met de glitch...

Geplaatst:

Dudes, ik begrijp die ophef totaal niet over het feit dat Haakon 10de Prestige wilt zijn. Je kunt ook gewoon lol beleven aan een spel zonder dat je non-stop shit unlockt en moeite gaat doen hoor. Ik ben zelf een jaar lang 2de Prestige lvl 55 geweest op MW1 omdat ik het saai vond worden om telkens weer hetzelfde uit te spelen.

Ik heb toen gewoon nog flink veel lol eraan beleeft. Dus wat jullie nu eigenlijk zeggen is dat je geen lol aan het spel kunt beleven als je geen spuls unlockt?

Ik ben het volledig met Haakon eens en ik zou ook het liefst nu 10de of 9de Prestige willen zijn. Maar ik was te laat met de glitch...

Maar wat is het nut dan om 10de prestige te zijn? 10de Prestige lijkt mij meer om de eer te gaan dan om de spulletjes die je erbij krijgt. Blijf dan gewoon op lvl 70 zitten als je niet leveloos wilt blijven gamen?

Geplaatst:

Ik ga weer constant dood. Zelfde class, zelfde stijl en ik wordt constant in mijn rug geraakt, neergesniperd of met een veel te grote shotgun neergemaait. En als ik dan iemand raak krijg ik standaard alleen maar assist points. Potverdorie.

Geplaatst:

Ik kan op afstand voor je doen ;)

Het leuke is dat ik een 360 heb :(

Geplaatst:

Je zegt hetzelf dat het niet uitmaakt of je nou prestige 10 of 1 bent wel stop dan gewoon bij level 70.

Geplaatst:

Ik ga weer constant dood. Zelfde class, zelfde stijl en ik wordt constant in mijn rug geraakt, neergesniperd of met een veel te grote shotgun neergemaait. En als ik dan iemand raak krijg ik standaard alleen maar assist points. Potverdorie.

Inderdaad, die shotguns zijn echt irritant. De afstanden waarop ze kunnen schieten zijn te groot. Het is misschien realistischer, maar niet leuker. En daar ging het volgens mij om bij een spel.

Geplaatst:

Ik haat mijn ACR Class waarmee is altijd bovenaan sta met 30-10 ofzo, andere classes zijn veel leuker om mee te spelen, maar dan ga ik ook veel vaker dood :/

Bij mij ging 't vandaag ook niet echt lekker, op twee matches na. :( Gelukkig toch een nuke gehaald, dat maakt 't al minder erg. :puh:

Maar was m'n ACR vandaag ook beu, en heb zomaar random één van de default classes gekozen. Famas met tuber op Quarry, en die match behoorde dan nog tot de betere van de dag. :puh:

Geplaatst:

Bij mij ging 't vandaag ook niet echt lekker, op twee matches na. :( Gelukkig toch een nuke gehaald, dat maakt 't al minder erg. :puh:

Maar was m'n ACR vandaag ook beu, en heb zomaar random één van de default classes gekozen. Famas met tuber op Quarry, en die match behoorde dan nog tot de betere van de dag. :puh:

Fama's is gewoon echt een kutwapen ik kan niet omgaan met dat ding :schater:

Ik schiet en ik ben al eerder kapot

Geplaatst:

Ik vond 't wel leuk. Normaal verafschuw ik three round burst of single fire, maar dat ding is wel zeer effectief. 1 keer klikken en met 3 kogels heb je zo iemand gesniped. :)

Overigens, als je je even verveelt of je wil gewoon wat lol maken: gebruik deze class. :clown:

2ron8z6.png

Riot Shield

G18 Akimbo (niet op de pic omdat ik dat nog moet unlocken)

Throwing knife

Stun grenade (iets anders mag ook)

Scavenger pro

lightweight pro

commando pro

martyrdom

Even toelichten:

Je loopt ofwel met je riot shield rond en killt elke tegenstander met melee attack, of met throwing knife dat je onmiddellijk weer op kan rapen door scavenger pro. Een andere mooie functie is de G18 akimbo, een enorm overpowered pistooltje in opstelling met een tweede. Probeer maar eens uit, dat ding wint van elke assault rifle en je hebt er zo een kamer mee leeggemaaid. Lightweight pro om daarmee snel te rennen en commando pro om lekker te kunnen knifen hier en daar. Als je een beetje teveel doodgaat gebruik je martyrdom voor een easy kill. En natuurlijk ga je minder snel dood met de riot shield op je rug.

Gegarandeerd fun, en misschien ook een paar geïrriteerde mensen. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...