TomHagen Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik doe het ook puur en alleen om die emblem te halen, voor de rest is de killstreak pretty waardeloos Nou ja, bij 5 of 6 kills zou het wel handig zijn. Want je tegenstander heeft ook geen radar. Alleen dat zou irritant zijn omdat je dan een paar keer per potje zo'n EMP krijgt als het tegenzit. Ik vind het trouwens wel steeds irritanter worden dat iedereen twee flash/stun grenades heeft. Iets te veel van het goede af en toe, want ik wordt wel eens 3 keer achter elkaar gestunned/flashed. Bah. Reageren
HA5H Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik doe het ook puur en alleen om die emblem te halen, voor de rest is de killstreak pretty waardeloos Nou ja, bij 5 of 6 kills zou het wel handig zijn. Want je tegenstander heeft ook geen radar. Alleen dat zou irritant zijn omdat je dan een paar keer per potje zo'n EMP krijgt als het tegenzit. Ik vind het trouwens wel steeds irritanter worden dat iedereen twee flash/stun grenades heeft. Iets te veel van het goede af en toe, want ik wordt wel eens 3 keer achter elkaar gestunned/flashed. Bah. Eigenlijk is het zowat het zelfde, want stun flasht ook Maar Stun is irritant omdat als je daardoor geraakt wordt je ook langzaam wordt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Vraagje: Hoeveel EMP's heb je nodig voor Emblem? Vraagje: Hoeveel Nuke's heb je nodig voor Emblem? Reageren
Zakura Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Ik doe het ook puur en alleen om die emblem te halen, voor de rest is de killstreak pretty waardeloos Nou ja, bij 5 of 6 kills zou het wel handig zijn. Want je tegenstander heeft ook geen radar. Alleen dat zou irritant zijn omdat je dan een paar keer per potje zo'n EMP krijgt als het tegenzit. Ik vind het trouwens wel steeds irritanter worden dat iedereen twee flash/stun grenades heeft. Iets te veel van het goede af en toe, want ik wordt wel eens 3 keer achter elkaar gestunned/flashed. Bah. Ja, das echt klote, werd geflashed, beeld kwam weer langzaam bij, bam, nog een flash erachter, alsof ik al niet scheel genoeg was en toen kreeg ik een shotgun voor me kop terwijl ik hem niet zag komen. En dedicated servers moeten komen, word gek van de lag soms en dat de host ineens pleite is. Bewerkt: 29 december 2009 door Zakura Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik doe het ook puur en alleen om die emblem te halen, voor de rest is de killstreak pretty waardeloos Nou ja, bij 5 of 6 kills zou het wel handig zijn. Want je tegenstander heeft ook geen radar. Alleen dat zou irritant zijn omdat je dan een paar keer per potje zo'n EMP krijgt als het tegenzit. Ik vind het trouwens wel steeds irritanter worden dat iedereen twee flash/stun grenades heeft. Iets te veel van het goede af en toe, want ik wordt wel eens 3 keer achter elkaar gestunned/flashed. Bah. Ja, das echt klote, werd geflashed, beeld kwam weer langzaam bij, bam, nog een flash erachter, alsof ik al niet scheel genoeg was en toen kreeg ik een shotgun voor me kop terwijl ik hem niet zag komen. En dedicated servers moeten komen, word gek van de lag soms en dat de host ineens pleite is. Grappig vind ik het. Soms wordt het tegen je gebruikt en denk je van deze optie in de game moet eruit! En de andere keer doe je het zelf en is het handig. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 EMP ga ik aan beginnen nadat ik m'n nuke emblem binnen heb, het is veel makkelijker te halen. Hiernet overigens nuke nummer 6 behaald, deze keer op wasteland. Het was de eerste match van vandaag die ik startte met de intentie een nuke te halen, en het is dus gelukt. Het enige wat je moet doen is rondjes lopen met je team en de tegenstander hier en daar snipen. Eénmaal je je 7 killstreak hebt leg je je neer en laat je de harrier z'n werk doen. Ik had net 3 kills, dus 1 te weinig voor chopper gunner. Snel iemand gesniped en weer weggedoken, en dan chopper bovengehaald. Daarmee kwam ik ook net één kill te weinig en het was net 197-189 voor ons, dus ik moest snel nog iemand snipen. Even stressen, maar dan toch op tijd nuke kunnen inbellen. ik kom niet verde dan 11 killstreak maartoch ik heb nuke toch neit als killstreak maar het gaat om het idde 25 killstreak Reageren
Zakura Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik doe het ook puur en alleen om die emblem te halen, voor de rest is de killstreak pretty waardeloos Nou ja, bij 5 of 6 kills zou het wel handig zijn. Want je tegenstander heeft ook geen radar. Alleen dat zou irritant zijn omdat je dan een paar keer per potje zo'n EMP krijgt als het tegenzit. Ik vind het trouwens wel steeds irritanter worden dat iedereen twee flash/stun grenades heeft. Iets te veel van het goede af en toe, want ik wordt wel eens 3 keer achter elkaar gestunned/flashed. Bah. Ja, das echt klote, werd geflashed, beeld kwam weer langzaam bij, bam, nog een flash erachter, alsof ik al niet scheel genoeg was en toen kreeg ik een shotgun voor me kop terwijl ik hem niet zag komen. En dedicated servers moeten komen, word gek van de lag soms en dat de host ineens pleite is. Grappig vind ik het. Soms wordt het tegen je gebruikt en denk je van deze optie in de game moet eruit! En de andere keer doe je het zelf en is het handig. Ikzelf vind die 2x flash of stun kut, ik gebruik het zelf zeer weinig moet ik zeggen. Lag is soms wel handig, zo stonden er eerst twee ventjes die lagde stil, en schoot ze dood, maarja, moest eigenlijk wel, als ik ze had laten staan had ik ze daarna achter me aan zitten dusja. Reageren
.Senne Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 ik kom niet verde dan 11 killstreak maartoch ik heb nuke toch neit als killstreak maar het gaat om het idde 25 killstreak Welke killstreak rewards gebruik je? Overigens heb je voor de EMP en Nuke emblems 10x een nuke of EMP nodig. Reageren
lexus123 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Vraagje: Hoeveel EMP's heb je nodig voor Emblem? Vraagje: Hoeveel Nuke's heb je nodig voor Emblem? 10 en 2.000... Nee, de Nuke ook 10 Ben lekker bezig in S&D trouwens. Maak er 5 killstreaks Dat is dus een Predator en als je die activeert bij het begin van de volgende ronde... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik doe het ook puur en alleen om die emblem te halen, voor de rest is de killstreak pretty waardeloos Nou ja, bij 5 of 6 kills zou het wel handig zijn. Want je tegenstander heeft ook geen radar. Alleen dat zou irritant zijn omdat je dan een paar keer per potje zo'n EMP krijgt als het tegenzit. Ik vind het trouwens wel steeds irritanter worden dat iedereen twee flash/stun grenades heeft. Iets te veel van het goede af en toe, want ik wordt wel eens 3 keer achter elkaar gestunned/flashed. Bah. Ja, das echt klote, werd geflashed, beeld kwam weer langzaam bij, bam, nog een flash erachter, alsof ik al niet scheel genoeg was en toen kreeg ik een shotgun voor me kop terwijl ik hem niet zag komen. En dedicated servers moeten komen, word gek van de lag soms en dat de host ineens pleite is. Grappig vind ik het. Soms wordt het tegen je gebruikt en denk je van deze optie in de game moet eruit! En de andere keer doe je het zelf en is het handig. Ikzelf vind die 2x flash of stun kut, ik gebruik het zelf zeer weinig moet ik zeggen. Lag is soms wel handig, zo stonden er eerst twee ventjes die lagde stil, en schoot ze dood, maarja, moest eigenlijk wel, als ik ze had laten staan had ik ze daarna achter me aan zitten dusja. lol hebben jullie veel lag of die anderen?ik heb nog nooit lag gehad en dat terwijl ik vaak mensen ingame hoor klagen van dat ze lagg hebben en dan zeggen een paar mensen daarna:me to ofzoiets hehe Reageren
Zakura Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 lol hebben jullie veel lag of die anderen?ik heb nog nooit lag gehad en dat terwijl ik vaak mensen ingame hoor klagen van dat ze lagg hebben en dan zeggen een paar mensen daarna:me to ofzoiets hehe Komt wel eens voor ja, meestal is het even stoeken, maar soms ook dat mijn acties 1 minuut later pas gebeuren. Maar met dedicated is het een stuk minder en je hebt je eigen instellingen, en daarom heb ik liever dedicated. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 ik kom niet verde dan 11 killstreak maartoch ik heb nuke toch neit als killstreak maar het gaat om het idde 25 killstreak Welke killstreak rewards gebruik je? Overigens heb je voor de EMP en Nuke emblems 10x een nuke of EMP nodig. Vraagje: Hoeveel EMP's heb je nodig voor Emblem? Vraagje: Hoeveel Nuke's heb je nodig voor Emblem? 10 en 2.000... Nee, de Nuke ook 10 Ben lekker bezig in S&D trouwens. Maak er 5 killstreaks Dat is dus een Predator en als je die activeert bij het begin van de volgende ronde... Bedankt jongens. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 ik kom niet verde dan 11 killstreak maartoch ik heb nuke toch neit als killstreak maar het gaat om het idde 25 killstreak Welke killstreak rewards gebruik je? Overigens heb je voor de EMP en Nuke emblems 10x een nuke of EMP nodig. care package,predator missile en chopper. maar ik kom hiermee wel verder dan 11 kills maar als de chopper bijvoorbeeld bezig is dan word ik in het slagveld zelf wel gedood Reageren
.Senne Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Care package is geen slimme zet als je een mooie killstreak wil halen, aangezien de inhoud ervan voor zover ik weet niet meetelt naar je killstreak count. Ik zou iets als dit nemen: Predator missile harrier strike chopper gunner en dan hardline gebruiken. Als je aan 4 killstreak voor predator geraakt, is de klus al half geklaard. Minstens 1 kill daarmee, en dan nog ééntje en je hebt je harrier strike. Dan ergens goed beschut wegkruipen en wachten tot je 10 kills hebt, en knallen maar. Over dat je doodgaat terwijl je chopper gunner hebt: verstop je ergens in hoog gras, een donker plekje of een kamer waar haast niemand voorbijkomt. Ik zet me op skidrow bijvoorbeeld altijd tussen de koelkast en het aanrecht. Normaal zit je erg in het zicht maar iedereen loopt je gewoon voorbij. Reageren
HA5H Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Vraagje: Hoeveel EMP's heb je nodig voor Emblem? Vraagje: Hoeveel Nuke's heb je nodig voor Emblem? Vector met Silencer is zoooooo chill. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.