Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

S&D begint beter en beter te worden, 14 kills 1 death daarnet, , eerst in care package = chopper gunner dan predator en dan harrier strike

Dan kan je lekker scoren! smile3.gif

Bewerkt: door jordib12
Geplaatst:

Daarstraks 60-7 gespeeld op Highrise. Eerst even met ACR 4 killstreak-> toen met knife emergency airdrop gehaald waar 2 sentry's, 1 attack helicopter en 1 predator missle inzaten, en daarna Chopper Gunner. ^^ Daarna nog even met knife gespeeld en toen was de match af. Helaas had ik geen Nuke ingesteld anders had ik die gehad. :'(

Geplaatst:

Toch niet. Als je iets vanuit een carepackage hebt, dan stelt dat niet door voor je Killstreak. Dus jij hebt dan wel veel kills maar je killstreak zal niet veel hoger liggen dan die 8 van je Carepackage.

Geplaatst:

Wat van soort mp spelen jullie het meest en wat score haal je daarin? Ik doe alleen Team Deathmatch Express en haal meestal 20-25 kills en onder de 10 deaths.

Geplaatst:

Wat van soort mp spelen jullie het meest en wat score haal je daarin? Ik doe alleen Team Deathmatch Express en haal meestal 20-25 kills en onder de 10 deaths.

Eerst speelde ik veel 3rd Person Tactical maar nu is het een beetje veranderd naar Ground wars/TDM.

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag 2 headshots gemaakt met 1 kogel van een spas12 .

Owned.

Eén kogel kun je 't moeilijk noemen, eerder één schot. :puh: Het is een shotgun, dus meerdere kleine kogels per patroon. Maar wel mooi natuurlijk. :tu: Ik moet nog steeds die "get two killstreak while in mid-air" halen, en dat kan door een simpele double kill met shotgun wanneer je omhoog springt.

Geplaatst:

Owned.

Eén kogel kun je 't moeilijk noemen, eerder één schot. :puh: Het is een shotgun, dus meerdere kleine kogels per patroon. Maar wel mooi natuurlijk. :tu: Ik moet nog steeds die "get two killstreak while in mid-air" halen, en dat kan door een simpele double kill met shotgun wanneer je omhoog springt.

Ik heb net eindelijk de Red Tiger skin vrijgespeeld voor mijn ACR. Het ziet er echt goddelijk uit met een Red Dot Sight en met een Grenade Launcher! :)

Geplaatst:

Ik speel vooral Domination met afgelopen week gemiddelde scores van 36-12 etc. Ik heb deze Killstreaks: Predator Missile->Harrier Airstrike->Pavelow. Niet zo heel moeilijk als je die predator missile hebt, dan gaat het wel vlug, maar wees slim zodra je jouw killstreaks in wilt gaan zetten zorg voor een goede plek, dat is namelijk vaak mijn dood geworden.

Wapens: M93 Raffica, AUG HBAR, Intervention, Striker, USP .45 (Akimbo).

Geplaatst:

Vanmiddag 24-9 gehaald met alleen een M9 en tactical knife. :)

En hoe lang duurt Chopper gunner? AC130 is te snel voorbij vind ik.

Geplaatst:

Owned.

Ik had dat met mijn Intervention. Ik zat met m'n Thermal Sight op Sub Base rond te kijken en ik zag 2 vijanden naast of in elkaar het zag er nogal raar uit. Ik schoot op hun hoofd en had meteen 2 kills. :D

Geplaatst:

Welke sniper is naar jullie mening beter? De intervention of de barret? Ik gebruik de barret namelijk vaker omdat die sneller achter elkaar kan schieten (ik mis vaak, ik ben niet zo'n sniper-expert) :)

Ik vind het overigens jammer dat de Thermal Scope zo ver staat ingezoomd. Misschien klink ik een beetje als een mierenneuker maar een thermal scope met dezelfde zoomafstand als een ACOG-scope op een assault rifle zou echt te gek zijn! :eten:

Geplaatst:

Welke sniper is naar jullie mening beter? De intervention of de barret? Ik gebruik de barret namelijk vaker omdat die sneller achter elkaar kan schieten (ik mis vaak, ik ben niet zo'n sniper-expert) :)

Ik vind het overigens jammer dat de Thermal Scope zo ver staat ingezoomd. Misschien klink ik een beetje als een mierenneuker maar een thermal scope met dezelfde zoomafstand als een ACOG-scope op een assault rifle zou echt te gek zijn! :eten:

De Barret natuurlijk, groter magazijn, semi auto en het ziet er cooler uit.

Thermal scope zoomt zo ver, omdat het als gewone sniper scope is bedoelt, de ACOG is meer bedoelt voor korter afstand en je zicht wordt niet beperkt zoals met een sniper scope. En waarom wil je juist dat het minder ver inzzomt?

Volgens mij gaan mensen nu zeiken dat ze drie attachements op hun wapen willen, het eindigd denk ik met zo'n wapen:

tacticool.th.jpg

Geplaatst:

De Barret natuurlijk, groter magazijn, semi auto en het ziet er cooler uit.

Thermal scope zoomt zo ver, omdat het als gewone sniper scope is bedoelt, de ACOG is meer bedoelt voor korter afstand en je zicht wordt niet beperkt zoals met een sniper scope. En waarom wil je juist dat het minder ver inzzomt?

Volgens mij gaan mensen nu zeiken dat ze drie attachements op hun wapen willen, het eindigd denk ik met zo'n wapen:

tacticool.th.jpg

Haha, gaaf plaatje! Ik zou het gewoon vetter vinden als er een speciale Thermal Scope zou zijn voor de Assault Rifles die minder ver zijn ingesteld. Want met een assault rifle zit je toch niet te sniperen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...